Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.05.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Integrarea intr-un colectiv dinamic, focalizat pe rezultat si cu bune practici etice. Urmaresc un post in cadrul unei companii puternice si cu viziune, care sa sustina libera initiativa si intraprenoriatul.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Functie de tipicul activitatii.

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, IT Hardware, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

- monitorizare echipa vanzari (5 persoane)
- stabilire strategii de vanzare telesales, vanzari directe si parteneriate
- stabilire strategii de promovare si management produs
- verificare și intocmire documente legale (contracte și proceduri)
- coorodonare dezvoltare soft intern Crm coordonat cu gestiune și contabilitate, utilizând resurse interne
- menținerea nivelului vânzărilor la nivelul anului 2019, în condițiile scăderii dramatice a pieței HoReCa
- suport in managementul companiei. dezvoltare de produse și funcționalități noi (integrare soft hotelier - channel manager, integrare soft livrări- platforme monitorizare flota, integrare soft restaurant- website-uri WooCommerce)

01.07.2018 - 31.03.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: sales specialist

Responsabilitati:

Am ca obiectiv promovarea soluțiilor software Freya în industria HoReCa, incluzând software pentru restaurante, cantine, baruri, soft hotelier și programe de gestiune pentru magazine Activitatea consta in: Vanzari - gestiune lead-uri din surse externe - contactare, stabilire întâlniri - identificare nevoi, creionare fluxuri de lucru, particularități și cerinte ale fiecărui client - ofertare și configurare soluție soft și hard Freya în conformitate cu cerințele clienților - negociere contracte, clauze, termene de implementare Account management - facturare, urmărire incasari - relație post-vanzare - gestiunea relației cu companiile revanzatoare, parteneri asociați Logistica - comenzi echipamente furnizori - urmărirea stocurilor de echipamente din depozit - identificare furnizori noi de echipamente care sa acopere necesitățile firmei Dezvoltare produse Freya - identificare bug-uri aplicații, erori de funcționare direct sau în relație cu clientii - identificare elemente de dezvoltare, funcționalități și module aplicatii

01.12.2016 - 28.02.2018

Departament: banci

Titlu Job: ofițer bancar retail

Responsabilitati:

- contactarea clienților în vederea ofertarii pachetelor de servicii ale băncii (pachete de cont, credite și carduri de cumpărături)
- operațiuni zilnice pentru persoane fizice și juridice
- consultanta clienți în banca și pe teren

Realizari:
- m-am clasat in primii 10 consultanti retail ai bancii in vanzarea de pachete de cont, in perioada apr. - dec.2017

01.10.2015 - 31.05.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: retention specialist telekom

Responsabilitati:

Responsabilitati post
- Contactarea clientilor Telekom in vederea informarii privitor la noutatile operatorului, rezolvarea eventualelor probleme, consolidarea relatiei de colaborare.
- Renegocierea contractelor de servicii Telekom pentru clientii existenti
- Oferirea de servicii si solutii suplimentare
- Suport si solutionare cerinte clienti
- Analiza de cost asupra contractelor existente, a consumului si a costurilor suplimentare generate de client

Realizari:
- Am avut un portofoliu de circa 500 de clienti/ aproximativ 15.000 euro lunar
- Rata de retentie pe portofoliu a fost de peste 90%

01.02.2015 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant turism front office

Responsabilitati:

- Vanzarea pachetelor de servicii proprii, intern si international
- Consilierea clientilor pentru a alege cele mai potrivite oferte
- Emitere de bilete de avion in sistemul Worldspan si in sistemele companiilor low-cost
- Realizare de pachete de servicii individuale personalizate
- Prezenta la targuri de specialitate pentru promovarea serviciilor turistice ale companiei

Realizari:
- atingerea lunara a targetului de servicii
- Vanzari de circa 35.000 euro/lunar

01.02.2014 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: colaborator traducator

Responsabilitati:

- colaborator privind traduceri din limba engleza in limba romana
- traduceri de materiale audio - traducere, adaptare si inregistrare
- traduceri live la evenimente nationale si internationale

Realizari:
- peste 50 de CD-uri traduse si inregistrate, difuzate in Romania
- traduceri live la evenimente in Romania, Ungaria si Grecia in limba romana

01.10.2012 - prezent

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Administrator si asociat unic
- Servicii de consultanta in turism, servicii (Oct.2012 - Feb.2015):
- Negociere contracte hoteluri si tarife camere pentru diverse conferinte
- Negociere tarife bilete de avion grupuri
- Creare de pachete de calatorii individuale persoanlizate
- Rezervari si logistica serviciilor la sol pentru pachete individuale,
Realizari: Locul 1 in Topul Firmelor din Romania in anul 2014, la nivelul Sectorului 3 - Bucuresti, aferent CAEN 7990 - Alte servicii de rezervare si asistenta turistica

Incepand cu Mar.2015 - Servicii de consultanta in domeniul IT&C
- Solutii de realizare web-site-uri si campanii Facebook
- integrare și migrare către soluții Microsoft Office 365
- mentenanta și suport la distanta pentru sisteme de calcul și servere

01.08.2009 - 31.08.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director dezvoltare

Responsabilitati:

Unul dintre proprietarii agentiei
Agentie specializata in servicii leisure si pachete de turism personalizate.
Responsabilitati:
- Suport in dezvoltarea companiei si cresterea portofoliului de clienti
- Crearea pachetelor de servicii turistice si a strategiei de lucru
activitati administrative (deconturi, activitate firma, registru de casa, urmarire incasari/plati, banca etc)
- Activitati de marketing (creare si implementare website www.camiraturism.ro, pagina facebook, creare si trimitere newsletere clienti, verificare si imbunatatire trafic website)
-Activitati de turism (selectare oferte, selectare furnizori si mentinerea relatiei cu acestia, negocierea pachetelor de servicii, vanzare si consiliere clienti)
- Activitati de vanzari (dezvoltare relatii clienti, atragerea de noi clienti, activitati de fidelizare)
- Generarea de contracte cu noi companii, in domeniul sportiv: cantonamente si deplasari ale sportivilor (FC Astra Ploiesti, FC Petrolul Ploiesti, CSM Resita, FCU Craiova), directii guvernamentale (DRI - Departamentul pentru Relatii Interetnice)
- am obtinut in 2011 si 2012, exclusivitate pentru piata din Romania, pentru hoteul Marti Beach 4* din Kusadasi, pentru care am vandut in sistem charter.

01.01.2007 - 31.07.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: senior travel consultant

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- mentinerea si cresterea portofoliului de clienti la nivel corporate
- Gestionarea bugetului de calatorii prin organizarea deplasarilor interne si externe pentru companii precum: Roche, Abbot, IBM, MSD
- Rezervari hoteliere, de zboruri, servicii la sol personalizate
- Emitere de bilete de avion in Amadeus si Worldspan, modificari de bilete si cereri speciale.
- mentinerea relatiei cu IATA si cu reprezentantii companiilor aeriene, inclusiv negociere de tarife pentru grupuri si cereri speciale
- Gestiunea evenimentelor: Crearea conceptului, bugetare si participare la licitatii, implementare si urmarire derulare eveniment.

Realizari:
- gestionarea derularii unor evenimente precum: congrese medicale internationale (rezervari hoteluri, bilete de avion, servicii logistice la sol), congrese medicale nationale, programe incentive
- vanzari de aproximativ 1.mil euro/anual in 2008

01.01.2006 - 31.03.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: business owner

Responsabilitati:

Administrator si asociat unic
- Primul proiect antreprenorial personal

Responsabil de:
- crearea ofertelor turistice
- managementul clientilor si dezvoltarea portofoliului
- negocierea contractelor de servicii cu furnizorii
- crearea website-ului si a magazinului online
- contabilitate primara

01.07.2005 - 31.08.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

- rezolvarea solicitarilor clientilor prin telefon sau email in ceea ce priveste operarare sistemului de rezervari GDS Worldspan
- rezolvarea situatiilor de penalizare a agentiilor de turism de catre companiile aeriene, liniile de croaziera, lanturi hoteliere (debit memo)
- atingerea scopurilor companiei in ceea ce priveste timpii de raspuns si rezolvare a solicitarilor clientilor.
la cerere
bonuri de masa
servicii medicale
taxi

01.07.2004 - 31.12.2004

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef serviciu vanzari externe

Responsabilitati:

- coordonarea vanzarilor pentru produsul Thassos- Un sejur de vis, in perioada 05.07.-19.10.2004;
- crearea, impreuna cu directorul firmei a pachetelor de programe turistice pentru sezonul de iarna 2004/2005
- coordonarea vanzarilor pentru aceste programe;
- stabilirea de contacte cu noi parteneri externi, negocierea conditiilor contractuale cu acestia;
- dezvoltarea fortei de vanzare a firmei;
- peste 500 de turisti trimisi in cadrul programului Thassos - plecari saptamanale in fiecare duminica in decursul verii;
- transformarea acestui program intr-un produs profitabil pentru firma, peste 14.000 de euro, profit, pornind de la un rezultat negativ, pana la data de 01.08.2004;
- dezvoltarea fortei de vanzare a agentiei

01.10.2002 - 01.06.2004

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: travel agent

Responsabilitati:

- realizarea de circuite turistice pentru grupuri, pe destinatii externe, cu exceptia Turciei si a Greciei;
- rezervari la hoteluri prin sisteme de rezervari sau prin contact direct cu parteneri externi;
- evidenta partenerilor externi, mentinerea relatiei cu acestia;
- negocierea in cazul grupurilor de turisti cu partenerii externi;
- realizarea de mijloace de promovare a imaginii agentiei de turism prin pliante, afise, mesaje promotionale, mentinerea legaturii directe si permanente cu clientii agentiei;
- intretinerea retelei de calculatoare a firmei.
- crearea si dezvoltarea unei bazei de clienti a firmei. Astfel, am reusit atragerea intre clientii firmei a unor noi institutii si firme care au condus la o crestere a vanzarilor realizate de catre mine;
- aport direct la crearea siteului agenetiei, prin care s-a reusit cresterea vanzarilor;
- realizarea afiselor si a pliantelor agentiei;
- dezvoltarea relatiilor cu parteneri externi noi, fapt ca e contribuit la scaderea tarifelor obtinute pe plan extern si, implicit, la cresterea calitatii serviciilor;

01.08.1999 - 30.09.2000

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate de gestiune
Gestiunea bazei de date a produselor companiei
Alte activitati de secretariat

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate: Turism servicii la Academia de Studii Economice, Bucuresti din București.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Finante - Contabilitate la SCOALA SUPERIOARA COMERCIALA "N. KRETZULESCU" din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jul 2019 - Jul 2019: Project Management Professional
Curs Project Management organizat de Exelo Romania
Jul 2004 - Jul 2004: Worldspan Support Eingeneer
Curs de suport pentru Worldspan
- suport rezervări și emitere bilete
- suport servicii hoteliere, rent-a-car, croaziere
- suport echipamente hardware tipice

Jan 2002 - Jan 2002: IATA foundation course

Proiecte
Sep 2016 - Jun 2018: Fluent CRM
Realizarea unui soft CRM destinat antreprenorilor si micilor intreprinzatori, cu utilizare preponderent pe telefonul mobil.

Website: fluent-crm.com
Hobby-uri
Membru Catena Racing Team, Tehnologia si telecomunicatiile, Carti de dezvoltare personala

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close