Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.12.2008

obiectiv

 

De-a lungul parcursului meu profesional am realizat ca munca in echipa mi se potriveste cel mai bine. Mereu mi-a placut sa lucrez cu si alaturi de oameni de la care am invatat, printre multe altele, ca o echipa buna de profesionisti este una in care tu, ca manager, investesti timp, informatii, suport, comunicare, munca, schimb de cunostinte si pasiune. Sunt decisa sa-mi continui parcursul profesional lucrand la formarea continua a unei echipe ambitioase si unite care sa munceasca cu entuziasm si dedicare pentru obtinerea celor mai bune rezultate atat pentru companie , grup cat si individual

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - 28.02.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

- asigura suport agentilor in procesul de vanzare, negociere, prospectare clienti noi;
- motiveaza si asigura coaching echipei de vanzari zilnic;
-stabileste targete zilnice si lunare pentru agentii de vanzari si urmareste atingerea obiectivelor;
- mentine comunicarea cu celelalte departamente implicate in procesul de vanzari: transport, contabilitate,
marketing,etc, in vederea eficientizarii procesului;
-comunica direct cu coordonatorul de proiect in vederea reglemetarii ofertelor propuse de marketing specifice pietii;
- face evaluari saptamanale, lunare, anuale ale agentilor si le ofera feedback constructiv;
-sustine sedinte individuale si de echipa saptamanal;
- intocmeste rapoarte cu produse necesare regiunii adminsitrate;
-participa la sedinte lunare cu seful direct in vederea stabilirii de masuri necesare eficientizarii muncii
departamentului;
- se recomanda un model de urmat agentilor din echipa, mentinand o stransa legatura cu acestia pe parcursul
zilei de munca, asigurand suport si oferind feedback permanent;
- asigura training noilor agenti si vechilor agenti in vederea insusirii si reimprospatarii de informatii.

01.09.2015 - 30.09.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: country manager

Responsabilitati:

-se ocupa de intrarea, dezvoltarea si extinderea companiei poloneze producatoare de translatoare electronice portabile cu voce pe piata romaneasca;
- participa la campanii marketing facebook conform procedurilor interne;
-activitati copywriting;
-traduceri engleza-romana a siteului traducatoare-electronice.ro, video-uri lansate pe youtube, ads-uri;
-preluare comenzi via telefon, chat si site;
-cunostinte utilizare platforma e-commerce PrestaShop;
-mentine comunicarea cu clientii vizand functionarea echipamentelor in regim de garantie;
-preia sesizari de la clienti inserand tickete catre departamentele corespunzatoare si urmareste preluarea si rezolvarea situatiilor si actualizeaza informatiile catre clienti;
-ofera informatii tehnice, comerciale si de functionare a echipamentelor catre clienti;
-asigura suportul necesar catre clienti in vederea utilizarii echipamentelor;
-negociaza oferta de pret cu clientii;
-asigura transportul echipamentelor de la client catre service-ul tehnic din Polonia;
-comunica zilnic cu departamentele contabilitate, marketing, tehnic, vanzari din Polonia;
-comunica saptamanal cu coordonatorul de vanzari;
-participa activ la sedintele lunare cu coordonatorul;
-vine cu sugestii de promovare, marketing privind piata interna;

01.09.2012 - 30.06.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vanzari rezidential

Responsabilitati:

-organizeaza si coordoneaza activitatea departamentului Vanzari rezidential cu toate structurile aferente, din
cadrul punctului de lucru;
- coordoneaza activitatile de implementare a strategiei de vanzari pentru clientii existenti, in conformitate cu
deciziile managementului central;
- urmareste volumul de munca si informeaza superiorul ierarhic in privinta situatiilor de surplus sau lipsa de
personal fata de necesar, care ar putea influenta negativ calitatea relatiei cu clientii;
- urmareste atingerea obiectivelor stabilite, propune planuri de dezvoltare,monitorizeaza si evalueazaactivitatea departamentului;
- asigura atingerea parametrilor lunari stabiliti pe departament, prin procedurile interne;
- analizeaza rapoartele zilnice, saptamanale, lunare si propune optimizari ale activitatii departamentului
(incarcare, proceduri, relatia cu celelalte departamente,
necesar personal);
- asigura si intretine necesarul administrativ si tehnic al departamentului;
- actioneaza ca interfata cu departamentele corespunzatoare pentru a rezolva problemele aparute si
faciliteaza comunicarea in cadrul departamentului si intre departamente;
-planifica instructajul introductiv-general de sanatate si securitate in munca si de situatii de urgenta in prima zi
de lucru pentru angajatii noi; efectueaza instructajul periodic de sanatate si securitate in munca si de situatii
de urgenta;
-ajuta si instruieste personalul din subordine pentru a atinge maximum de performanta calitativa si cantitativa;
-urmareste aprovizionarea Punctelor de Prezenta cu toate formularele si documentele necesare;
-se asigura ca sunt afisate in punctele de prezenta informatii actualizate legate de
serviciile si conditiile contractuale RCS&RDS;
-se constituie ca un model de comportament si mentine o atitudine profesionala si pozitiva ca reprezentant al
RCS&RDS;

01.12.2009 - 30.09.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervizor call center

Responsabilitati:

-supervizeaza activitatea departamentului;
-monitorizeaza/asculta sesiunile de comunicare operator-client pentru a putea furniza feedback legatde
performanta obtinuta si sustine sesiuni de evaluare calitativa si cantitativa;
-informeaza oamenii din echipa asupra procedurilor si politicilor companiei si se asigura ca sunt puse in
practica;
-participa activ la sedintele cu coordonatorul si sustine sedinte saptamanal cu operatorii;
-motiveaza pozitiv si furnizeaza feedback constructiv catre operatorii;
-identifica necesitatile de training si sustine sesiuni de refreshment/training cu echipa;
-comunica cu Coordonatorul Frontline asupra activitatii departamentului incluzand nivelul serviciului (service
level), probleme semnalate de clienti, probleme de asigurare a personalului, probleme de IT si administrative;
-intocmeste rapoarte cantitative ce reflecta activitatea operatorilor si a departamentului Frontline;
-interpreteaza rapoartele din departament si trimite interpretarea catre coordonatorii departamentelor;
-actioneaza ca interfata cu departamentele corespunzatoare pentru a rezolva problemele aparute si a
imbunatati procesul;
-solutioneaza si inregistreaza ticketele cu situatii speciale intoarse in departament;
-se constituie ca un model de comportament si mentine o atitudine profesionala si pozitiva.

01.07.2007 - 31.12.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: suport call center

Responsabilitati:

-asigura comunicarea interdepartamentala;
-intocmeste rapoarte cantitative zilnice, saptamanale si lunare despre activitatea departamentului;
-updateaza intranet-ul companiei cu informatii, proceduri, avarii;
-asigura buna desfasurare a muncii in cadrul departamentului;
-verifica logarea,respectarea programului de catre operatori;
-comunica proceduri functionale, oferte noi ale companiei catre operatori;
-asigura respectarea regulamentului de ordine interioara din partea operatorilor;
-ofera suport comercial, tehnic, procedural operatorilor in situatii specifice;
-in functie de evolutia operatorilor, propune sesiune de refreshement/training;
-preluarea indatoririlor de supervizori atunci cand acestia nu sunt prezenti;
-se constituie un model de comportament si mentine o atitudine pozitiva si profesionalista;

01.05.2007 - 31.07.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-preluarea, rezolvarea si distribuirea situatiilor venite de la clienti prin telefon, respectand procedurile de lucru;
-inregistrarea in baza de date discutiile avute cu clientii asigurand o evidenta clara a interactiunilor clientilor cu compania;
- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client;
- respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabiliti;
-promovarea imaginii comaniei printr-o atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre client, avand bune cunostinte profesionale si respectand standardele de calitate cerute;
-respectarea deciziilor operationale ale supervizorilor si ale coordonatorului in privinta activitatii desfasurate;
-respectarea indicatorilor de calitate stabiliti pe departament ;
-semnalarea disfunctionalitatilor in activitatea departamentului si in relatia cu clientii si propuneri de imbunatatire;

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Facultate / Colegiu: Telecomunicatii la Facultatea de Electronica si Telecomunicatii,universitatea Gh. Asachi din Iasi.
1999 - 2003 Liceu: Informatica intensiv la Liceul teoretic Mihail Sadoveanu din Pascani.

Premii

Certificari
Sep 2018 - May 2019: Master NLP
Diploma cursuri programare neurolingvistica nivel Master
Nov 2017 - Jun 2018: Practician NLP
Diploma de Practician NLP dobandita in urma cursurilor de programare neurolingvistica.
Sep 2011 - Sep 2011: Zertifikat Deutsch B1
Curs intensiv limba Germana nivel B1 sustinut la centrul cultural german Goethe Zentrum Iasi, in perioada septembrie 2011.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close