Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.11.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

- Desfasurarea activitatii profesionale intr-un mediu dinamic; - Dobandirea de noi cunostinte; - Integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu; - Folosirea aptitunilor si a cunostintelor dobandite in scopul atingerii obiectivelor companiei

Salariu: nespecificat

Beneficii: - Oportunitati de promovare, asigurare de sanatate, concediu platit, conditii favorabile de munca.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sales executive

Responsabilitati:

▪ Lucreaza pe teren pentru a achiziționa noi clienți.
▪ Monitorizează activitățile concurenților și ajută departamentul de marketing
▪ Responsabil de vânzări și pentru relațiile cu toți clienții cheie conform instrucțiunilor stabilite în planul strategic de vânzări
▪ Achiziționarea de clienți noi sau potențiali clienti, luând în considerare obiectivele stabilite în strategia de vânzare si negociere
▪ Efectueaza interviuri cu clienții
▪ Planifica și efectueaza tururi de familiarizare și inspecții ale site-ului
▪ Întâlniri din interior și din exterior pentru promovarea hotelului și dezvoltarea afacerilor potențiale
▪ Monitorizarea contractelor existente stabilirea de întâlniri de strategie de vânzări pentru a maximiza afacerile care vor dezvolta business-ul
▪ Inițiază și pregătește licitații pentru afaceri, pregateste oferte
▪ Evaluează datele de vânzări și marketing
▪ Planificarea strategică și implementarea obiectivelor individuale
▪ Planificarea și organizarea de contacte personale, telefonice și personale, precum și controlul rezultatelor vânzărilor

01.07.2017 - 28.02.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: facility and fleet manager

Responsabilitati:

Management administrativ:
▪ Pregătirea documentelor pentru lansarea ofertelor pentru contractori;
▪ Gestionează proiecte, supraveghează și coordonează activitatea contractanților;
▪ Investigarea disponibilității și adecvării opțiunilor pentru spații noi;
▪ Calcularea și compararea costurilor pentru bunurile sau serviciile solicitate pentru a obține o valoare maximă pentru bani;
▪ Plan de dezvoltare viitoare în conformitate cu obiectivele strategice de afaceri;
▪ Gestionați și conduceți schimbările pentru a asigura o întrerupere minimă a activităților de bază;
▪ Să direcționați, să coordonați și să planificați servicii esențiale cum ar fi recepția, securitatea, întreținerea, arhivare, curățenie, catering, eliminarea deșeurilor și reciclarea acestora;
▪ Asigurarea faptului că clădirile îndeplinesc cerințele de sănătate și siguranță și că facilitățile respectă legislația;
▪ Mențineți personalul în siguranță;
▪ Planificarea celei mai bune alocări și utilizări a spațiului și a resurselor pentru birou sau reorganizarea spațiului;
▪ Verificați dacă lucrările convenite de către personal sau contractori au fost finalizate în mod satisfăcător și dacă a continuat deficiențe;
▪ Coordonează și conduce una sau mai multe echipe pentru a acoperi diverse domenii de responsabilitate;
▪ Folosește tehnici de management al performanței pentru a monitoriza și a demonstra realizarea obiectivelor convenite la nivelul de servicii și să conducă la îmbunătățire;
▪ Să răspundă în mod corespunzător la situațiile de urgență sau la problemele urgente în momentul în care apar și rezolvă problema în consecința.

Parc Auto :
▪ Crearea și actualizarea perioadelor de asigurare a dosarelor, garanții, inspecții;
▪ Predarea și primirea autoturismelor pe bază de proces verbal;
▪ Înmatricularea autovehiculelor;
▪ Urmărirea reparării autoturismelor care au CASCO de la început până la reparația mașinii și plata daunelor;
▪ Punerea în aplicare a inspecției anuale sau îndrumarea și urmărirea implementării acestora acolo unde este cazul;
▪ Reînnoirea asigurării auto sau îndrumarea, acolo unde este cazul;
▪ Programarea și urmărirea reviziilor;
▪ Efectuarea de revizuiri atunci când este cazul;
▪ Verificarea generală săptămânală / lunară a stării flotei;
▪ Efectuarea de mici reparații la mașini (schimbarea becurilor, a plăcuțelor de frână etc.);
▪ Urmărirea declarației și a plății impozitului pe autovehicule și a altor impozite aferente;
Achiziționarea de autoturisme:
▪ Căutarea celor mai bune oferte de la dealeri pentru achiziționarea de mașini;
▪ Efectuarea de analize comparative între mașini înainte de cumpărare;
▪ Căutarea celor mai bune oferte pentru revizii / reparații de servicii;
▪ Pregătirea dosarelor de leasing în cazul în care este cazul (financiar / operațional); ▪ Urmărirea achiziționării mașinii, de la contract până la plată;
Controlul șoferului:
▪ Verificarea consumului de combustibil al autovehiculelor și urmărirea poziției acestora; ▪ Atribuirea unui consum adecvat mașinilor sau conducătorilor auto;
▪ Verificarea dacă mașina este bine întreținută mecanic și vizual

01.06.2017 - 31.07.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent club lounge manager

Responsabilitati:

▪ Aloca agenților Club Lounge detalii despre locul de muncă. Observați performanța și încurajați
îmbunătățirea. Monitorizați traficul Club Lounge pentru a efectua ajustări de personal în consecință.
▪ Gestionează operațiunile din Club Lounge, completând o listă de verificare a sarcinilor zilnice importante, determinând disponibilitatea camerei și a ratei și luând decizii care sunt în interesul hotelului.
▪ Rezolva plângerile clienților efectuând o cercetare aprofundată a situației și soluția cea mai eficientă.
▪ Pregătește și desfășoară întâlniri zilnice înainte de schimbare turei, comunicați în mod eficient cu toți angajații și furnizați-le toate informațiile necesare pentru a oferi servicii clienților în conformitate cu standardele IHG.
▪ Monitorizează performanța personalului cu evaluări de performanță și probleme de disciplină. Face recomandări pentru pregătirea problemelor legate de dezvoltarea unor neconcordanțe la Club Lounge.
▪ Completează liste de verificare zilnice complete, pentru a vă asigura că sunt depuse rapoarte adecvate.
▪ Pre-aloca toate rezervările VIP astfel încât camerele pot fi inspectate
▪ Transmite zilnic conturile de onoare (Members Points) și conturile de mile bonus ale companiilor aeriene.
▪ Menține și actualizează istoricul clienților și baza de date
▪ Asigura că se efectuează o preluare detaliată între schimburi, inclusiv volumul afacerilor, oaspeții speciali, sarcinile care trebuie clarificate / completate și evenimentele speciale care au loc.
▪ Monitorizează sprijină performanța corectă a recepționerilor pentru a asigura că clienții noștri primesc în orice moment un serviciu rapid, eficient și prietenos.
▪ Asigura un înalt nivel de cunoaștere a produselor oferite de către hotel și zona locală și știe ce se întâmplă în hotel.
▪ Asigura un este nivel ridicat de legătură este menținut între Front Office și toate celelalte departamente din cadrul hotelului.
▪ Asigura că toate solicitările clienților sunt gestionate într-o manieră politicos și eficientă
▪ Maximizarea vânzărilor de camere și a veniturilor hotelului
▪ Respecta toate sistemele și procedurile stabilite de Head Office Manager și Assistant Front Manager.
▪ Preia orice alte sarcini și proiecte speciale care apar în cursul afacerii.
▪ Se asigura că Front Office Manager și Asistent Front Office Manager sunt pe deplin conștienți de orice feedback relevant din partea clienților sau a altor departamente
▪ MențineuncontactregulatcuoaspețiifrecvențișicutoțioaspețiiVIPaiHotelului.
▪ Se ocupă profesional, cu plângeri clienților, asigurând satisfacția clienților .
▪ Asigura un mediu de lucru bine orientat spre performanță în cadrul departamentului și motivează personalul.
▪ Verifica dacă standardele sunt menținute prin instruire specifică.
▪ Participa regulat la cursuri de formare și pune în practică competențele dobândite acolo.
▪ Informează angajații în mod regulat cu privire la toate ofertele noi și actuale ale lanțului IHG și monitorizează strategiile lor de vânzări în afacerile cotidiene.
▪ Cunoaște echipamentul de urgență de pe tabloul telefonic, cum să îl utilizeze și ce să facă în caz de urgență.

01.08.2016 - 30.06.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: quality manager

Responsabilitati:

▪ Conceperea și stabilirea procedurilor de calitate ale lanțului hotelier IHG, standarde și specificații
▪ Revizuirea cerințelor clienților și asigurând că acestea sunt îndeplinite
▪ Stabilirea standardelor de calitate, precum și sănătatea și siguranța
▪ Monitorizarea performanței prin colectarea datelor relevante și elaborarea de rapoarte statistice
▪ Sugestii pentru modificări și îmbunătățiri și cum să fie puse în aplicare folosind instrumente relevante de calitate și asigurând ca manageri și alt personal înțeleg modul de îmbunătățire a activității
▪ Se asigura că departamentul funcționează cât mai eficient posibil pentru a ține pasul cu competitorii.

01.10.2011 - 31.08.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guest relations officer

Responsabilitati:

• Coordoneaza activitățile de promovare care vizează clienții
• Asista toate departamentele in a intelege nevoile clientilor
• Intocmeste statistici relevante despre clientela
• Supervizeaza activitățile persoanelor din subordine
• Intampina oaspetii si se ocupa de Check-in / Check-out
• Ajuta oaspeții legat de rezervări: avion (confirmare și reconfirmarea), alte tipuri de rezervari
• Ofera personal infromatii despre limbă și cultură
• Activități de recreere ,participa atunci când este necesar
• Intâlniri run-down, Plan și conduită și funcții de manager
• Asistență în orice alte situatii sau intrebuintari, atunci când este necesar ca Front Office Manager
• Assist cu traduceri (informații: directii; meniuri etc.) în conformitate cu cerințele
• Oferiți feedback de la persoane catre Front Office Manager pentru a acționa conform standardelor
• Deplin familiarizat cu facilitățile, serviciile și promoțiile speciale oferite de hotel
• Maximizarea vanzarii hotelului
• Cunoașterea programului Club Priority și beneficiile sale -
• Inscrierea de noi membri.
• Ori de câte ori este posibil anticiparea nevoile clienților, să fie conștienți de toate cererile scrise și vorbite, de a efectua acest cereri într-un mod politicos si de ajutor
• Asigura că toate acuzațiile sunt postate corect urmând procedurile standard.

01.04.2011 - 31.10.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

• Asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
• Asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
• Asigura activitatea de informatii generale pentru public;
• Intocmeste planul fondului necesar protocolului;
• Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
• Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
• Duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
• Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
• Raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
• Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
• Tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
• Asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de informatii);
• Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
• Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
• Primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
• Indeplineste activitatile de protocol;
• Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
• Raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
• Intocmeste situatii sau documente la cererea superiorului direct;
• Raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
• Raspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmareste si verifica primirea lor;
• Asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;
• Face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate.

01.05.2008 - 30.04.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

• Asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
• Asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
• Asigura activitatea de informatii generale pentru public;
• Intocmeste planul fondului necesar protocolului;
• Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
• Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
• Duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
• Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
• Raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
• Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
• Tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
• Asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de informatii);
• Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
• Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
• Primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
• Indeplineste activitatile de protocol;
• Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
• Raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
• Intocmeste situatii sau documente la cererea superiorului direct;
• Raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
• Raspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmareste si verifica primirea lor;
• Asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;
• Face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate.

01.03.2008 - 30.09.2008

Departament: imobiliare

Titlu Job: agent imobiliar

Responsabilitati:

Scopul postului:
• Titularul postului are rolul de a asigura prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele companiei.

Activitati principale:
•Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
•Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicille companiei;
•Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
•Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora..
•Asista directorul comercial la intalniri si negocieri;
•Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
•Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
•Fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele etc.);
•Cunostinte avansate de limba engleza;
•Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
•Permis de conducere categoria B.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Management la Universitate Hyperion - Facultate :Stiinte Economice din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: la Liceul Hyperion din București.

Premii

Proiecte
Jul 2018 - Jul 2018: Modernizare si reamenajare birourile din incinta clădirii City Office
▪ Gestionarea dezvoltării proiectului de la inițiere până la închidere
▪ Asigura că clădirile îndeplinesc cerințele de sănătate și siguranță și că instalațiile respectă legislația, înainte de renovare
▪ Revizuirea documentelor de construcție pentru acuratețea și intenția de proiectare.
▪ Coordonarea funcțiilor de planificare / autorizare cu arhitecții externi
▪ Planificați cea mai bună alocare și utilizare a spațiului și a resurselor pentru un nou birou
▪ Căutarea celor mai bune oferte de la companii de design interior
▪ Efectuarea de analize comparative între oferte înainte de semnarea contractului
▪ Menținerea bugetului proiectului
Nov 2017 - Nov 2017: Organizarea de licitații
▪ Gestionarea dezvoltării proiectului de la inițiere până la închidere cu ceilalți membri
▪ Structura detaliată a sarcinii pentru estimarea efortului necesar pentru fiecare sarcină
▪ Comunica clar așteptările membrilor echipei, clienților și colegilor
▪ Identifica și rezolva problemelor în afara ciclului de viață al proiectului
▪ Coordonarea funcțiilor contabile înainte de licitație
▪ Situația impozitului pe vânzări este revizuită și contabilizată
▪ Asigura că ziua de vânzare este organizată și că toate materialele necesare vor fi disponibile ▪ Înregistrarea Ofertantului la fața locului
▪ Emiterea de facturi către ofertanții pentru achizițiile de licitații
▪ Coordonarea comunicării că comenzile pot fi încărcate după primirea plății
▪ Asistarea președintelui diviziei de licitații cu o varietate de sarcini legate de licitație
▪ Crearea, actualizarea și îmbunătățirea documentației de proces
▪ Efectuați alte sarcini dacă este necesar
Feb 2017 - May 2017: Project Manager Staff Restaurant
▪ Gestionează mai multe proiecte de la conceptul inițial de proiectare prin aprobare bugetară și finală. ▪ Organizarea și coordonarea tuturor aspectelor de proiectare folosind resurse interne și externe
▪ Oferă planuri schematice, interpretări și detalii de dezvoltare a designului.
▪ Identificarea și punerea în aplicare a proiectelor eficiente în spațiul din fața casei, cu accent pe eficiența operațională și capacitatea maximă de ședere.
▪ Revizuirea documentelor de construcție pentru acuratețea și intenția de proiectare.
▪ Coordonarea funcțiilor de planificare / autorizare cu arhitecții externi și dezvoltarea internă a sitului Managerial.
▪ Responsabil pentru gestionarea taxelor, programelor și bugetelor profesionale ale consultanților.
Calificari
Feb 2012: Brevet in Turism

Aug 2009: Diploma de Receptioner

Jun 2008: Diploma de Agent Imobiliar

Jul 2007: Diploma de Ospatar

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close