Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.11.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: sales consultant

01.10.2017 - 30.11.2018

Departament: it software

Titlu Job: operator introducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Postul a presupus operarea datelor in doua softuri specializate in stare civila si arhivare documente. Atributiile au vizat:
- verificarea, completarea si validarea documentelor de stare civila,
- aplicarea legislatiei de stare civila aflata in vigoare,
- digitizarea documentelor, arhivarea electronica,
- suport tehnic pentru utilizatori.

01.08.2017 - 31.12.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Postul face parte din structura administrativa a unui centru acreditat Cambridge specializat in cursuri de limba engleza pentru copii. Atributiile postului au vizat:
- suport pentru activitatea manageriala si didactica: intocmirea documentelor specifice, asigurarea fluxului de materiale didactice, organizarea evenimentelor precum festivitati de absolvire, simulari si examene Cambridge,
- resurse umane: intocmirea si actualizarea dosarelor de personal, intocmirea pontajelor si statelor de plata, intocmirea salariilor si a bonurilor de masa,
- secretariat: asigurarea interfetei dintre centru si elevi si parinti, asigurarea functionarii secretariatului pentru elvi, parinti si cadre didactice
- contabilitate: intocmirea registrului de casa, incasari si plati furnizori, intocmirea documentelor si raportelor fiscale.

01.05.2015 - 31.08.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: customer care suport

Responsabilitati:

Postul face parte din structura operationala a departamentului de vanzari si relatii cu clientii si este responsabil de vanzarea directa a serviciilor companiei catre clientii tinta si gestionarea portofoliului de clienti existent. Principalele responsabilitati:
- asistenta in participari la conferinte si targuri educationale;
- organizarea agendei de lucru pentru coordonatorul de programe educationale;
- redactarea si gestionarea contractelor;
- activitati customer care si suport clienti;
- mentinerea legaturii cu clientii, suport si solutii pentru acestia
- marketing si comunicare mediatica, actiuni pe social media, folosirea si transmiterea materialelor informative ( news letters) pentru potentiali clienti;
- urmarirea incasarilor si platilor;
- raportare zilnica/saptamanala/lunara catre structura manageriala.

01.09.2014 - 30.04.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti prin prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor companiei;
- colaborarea si mentinerea corespondentei cu clientii;
- intocmirea si transmiterea ofertelor de pret, intocmirea contractelor si monitorizarea derularii acestora;
- coordonarea si monitorizarea activitatii de gestiune a deseurilor prin elaborarea documentelor de transport conform legislatiei in vigoare in functie de specificul preluarii, inregistrarea si centralizarea documentelor.
- planificarea si urmarirea activitatii de preluare si transport al deseurilor;
- facturare si urmarirea incasarii sunelor datorate;
- identificarea anunturilor postate in SEAP referitoare la contractele de achizitii publice specifice companiei;
- obtinerea documentatiei de atribuire de la autoritatile contractante;
- completarea formularelor aferente licitatiilor si intocmirea dosarului de participare la procedura de achizitie publica.

01.09.2013 - 31.05.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati :
- contabilizarea si inregistrarea evidentei primare si preluarea amortizarii utilizand programul Mulisoft-Financair;
- intocmirea Registrului de Casa;
- intocmirea gesiunii resturantului (nir-uri, consum, inventariere);
- inregistrarea facturilor de furnizori si clienti precum si a documentelor bancare;
- evidenta platilor furnizorilor;
- evidenta, intocmirea si introducerea notelor contabile;
- intocmirea balentei de verificare lunare;
- intocmirea si verificarea decontului de TVA pe baza jurnalelor;
- intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare(112, 300, 390, 394) la bugetul de stat precum si intocmirea foilor de varsamant catre Trezoreria Constanta;
- intocmirea si transmiterea rapoartelor lunare catre INS.

01.05.2013 - 30.09.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

Responsabilitati :
- preluarea si inregistrarea rezervarilor in programul Multisoft ReceptICs;
- primirea, intocmirea documentelor necesare si cazarea oaspetilor;
- intocmirea facturilor proforme si fiscale;
- managementul tarifelor si al disponibilitatilor;
- realizarea situatiilor lunare privind gradul de ocupare al hotelului;
- incasarea platilor in numerar, cati de credit si OP-uri;
- solutionarea eficienta si prompta a solicitarilor turistilor;
- gestionarea site-urilor de rezervari on-line(Booking.com, Venere, Hotelbeds, Expedia, HRS), respectiv actualizarea tarifelor, urmarirea disponibilitatii, imbunatarirea continua a imaginii hotelului si informatilor;
- colaborarea continua cu agnetiile de turism partenere, prin gestionarea contractelor de prestari servicii, oferirea informatiilor si promovare.

01.06.2012 - 30.09.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- gestiunea economico-financiara a departamentelor de restaurant, bar si receptie;
- contabilitate primara;
- utilizarea programului REVISAL.

01.02.2011 - 01.04.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: internship

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- studierea modului de desfasurare a activitatii in compartimentele functionale, cat si a principalelor acte normative care vizeaza contabilitatea primara;
- completarea si dezvoltarea cunostintelor practice legate de modalitatile de contabilizare a unor operatiuni economice cu nivel mediu de complexitate.

01.04.2008 - 30.06.2008

Departament: functii publice

Titlu Job: stagiar - directia de servicii publice deconcentrate, strategii guvernamentale si relatii publice

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- analizarea documentelor interne ale institutiei,
- analiza economico-financiara a institutiei,
- dezvoltarea aptitudinilor de comunicare si analiza.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: la din Bucharest.
2006 - 2009 Facultate: la din Bucharest.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: la din Constanta.

Premii

Certificari
May 2014: "Receptioner de hotel", ATP Constanta

Aug 2013: "Inspector resurse umane", IDRU Constanta

Feb 2013: ECDL Start Modulele: 2(Sistemul de operare Windows), 3(Office Word), 4(Office Excel), 7(Internet,Outlook)

Mar 2012: "Managementul Eficient la Resurselor Umane",Academia Britanica de Afaceri si Comunicare

Jun 2009: “Certificat de Atestare a Competenţelor Profesionale pentru Tehnician in Activităţi Financiare şi Comerciale”, Colegiu Comercial Carol I Constanta

Traininguri
Mar 2013: "Comunicare in limba engleza"(curs avansati),A.J.O.F.M Constanta

Conferinte
May 2011: "Stategii si Politici ale Managementului Resurselor Umane", Monash University Melbourne

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close