 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 31.10.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:21.07.2013
|
|
obiectiv | |
|
dezvoltare personala si profesionala care sa contribuie totodata la atingerea obiectivelor activitatii prestate
Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Auto / Echipamente Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2012 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: sales assistant Responsabilitati: - monitorizarea, actualizarea si completarea informațiilor in sistemele utilizate
- pregătirea de traduceri, scrisori, prezentări, statistici pentru întreg departamentul comercial
- raportare săptămânala si lunara a întregii activități de sales
- suport pentru departamentul de marketing in organizare campanii, evenimente, prezentări, comunicate de presa |
|
02.02.2011 - 31.05.2012 Departament: vanzari Titlu Job: acquisition sales support Responsabilitati: - prospectarea pieței în vederea stabilirii de întâlniri pentru echipa de sales
- calificarea bazei de date existente precum si actualizarea acesteia cu prospecti noi
- realizarea de oferte, transmiterea si discutarea acestora, telefonic
- pregătirea documentelor pentru diferite analize financiare |
|
01.11.2007 - 23.12.2010 Departament: marketing Titlu Job: operator interviu, call center Responsabilitati: -activitate de editare, cheking, input a chestionarelor realizate
culegerea de date pe teren cu ajutorul intrebarilor prestabilite |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare persoana organizata, proactiva cu bune abilitați de comunicare, |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|