Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.08.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.01.2014

obiectiv

 

Obiectivul meu este de a face o cariera,de a persevera spre un viitor mai bun! Doresc sa lucrez intr-o firma multinationala deoarece vreau sa avansez profesional si sa ma afirm prin calitatile pe care le am in domeniul relatiilor cu clientii.

Salariu: nespecificat

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sales advisor

Responsabilitati:

-vanzare - facturare -urmarirea prin atitudine si comportament a promovarii si dezvoltarii unei imagini pozitive a firmei -gestionarea stocului -raspundere directa fata de aspectul exterior -interior al magazinului -respectarea regulilor de mercantizare -evidenta contabila primara -responsabilitati administrative -responsabilitate privind securitatea si sanatatea in munca -reprezentarea magazinului la orice control venit din partea oraganelor abilitate - comenzi de marfa Am indeplinit targetul lunar pentru fiecare produs si am crescut vanzarile foarte mult. In aceasta perioada, datorita evolutiei pe care am avut-o in companie, am primit mereu noi responsabilitati, ceea ce m-a facut sa acumulez tot mai multa experienta si sa cunosc in detaliu ce inseamna o companie de telecomunicatii.

01.04.2016 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service vodafone

Responsabilitati:

Interactionarea constanta cu clienţi interni şi externi, rezolvarea solicitărilor şi oferirea unei experienţe excelente pentru fiecare client Vodafone.
Oferirea de suport, identificarea nevoile clienților.
Evaluarea si solutionarea situatiilor intampinate de clientii Vodafone

01.07.2015 - 29.02.2016

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Organizarea activitatii din magazin;
- Asigurarea evidentei zilnice a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;
- Stabilerea si asigurare stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;
- Asigurarea ,primirea si depozitarea in conditii corespunzatoare si eliberarea cu documente legale a produselor comercializate in magazin;
- Tinerea evidentelor intrarilor si iesirilor a fondului de marfa si raportarea zilnica a volumului vanzarilor;
- Informarea clientilor asupra produselor expuse

studii

 

Facultati:

2017 - 2019 Masterat: Managementul strategic al organizatiilor. Dezvoltarea spatiului de afaceri la Universitatea de Vest din Timisoara.
2014 - 2017 Facultate: Comunicare si relatii publice la Universitatea din Craiova din Craiova.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close