 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 22.04.1968 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.10.1996
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana increzatoare in capacitatea mea de a face fata provocarilor. Gandesc pozitiv, chiar si in imprejurari dificile. Imi asum responsabilitatea pentru actiunile mele in orice situatie. Sunt o persoana sincera si actionez cu integritate. Iubesc lucrul aproape de oameni si de aceea, in fiecare zi lucrez pentru a imi aduce customer service-ul la un nivel tot mai ridicat. Dupa 20 de ani de lucru permanent cu clientii, doresc sa imi indrept atentia spre o noua provocare.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Productie, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Bucuresti Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.1999 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: sales advisor Responsabilitati: - Prezentarea produsului companiei si promovarea lor catre clienti;
- Acordarea de suport si consultanta directa clientilor;
- Intocmirea de baze de date cu potentialii clienti;
- Stabilirea de intalniri cu potentialii clienti si atragerea de noi clienti;
- Intocmirea rapoartelor privind activitatea desfasurata;
- Redactarea si tehnoredactarea de documente interne si externe.
- Promovarea produselor noi ale companiei, ofertelor speciale,etc
Responsabilitati:
- identific nevoia de cumparare a clientului si prezint proactiv oferta potrivita clientului;
- aplic standardele in vanzare agreate de companie la fiecare interactiune cu clientii;
- ofer recomandari specializate cu privire la produsele si serviciile companiei;
- ofer suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti, cu scopul vanzarii serviciilor, pentru a atinge obiectivele de vanzare stabilite de superiorul direct;
- ofer informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa tuturor clientilor potentiali sau existenti despre conditii de instalare, termeni contractuali, minim de informatii tehnice;
-intampin amabil clientii la intrarea in magazine si asigur asistenta pe tot parcursul vizitei clientilor in magazin;
-respect standardele comportamentale agreate de companie si sprijin rezolvarea sesizarilor clientilor;
-la solicitarea clientilor verific facturile/situatia platilor si solutionarea cazurilor de plati sau facturi emise incorect;
-tratez clientii cu amabilitate si profesionalism; retentie si loializare fata de client si companie;
-incasez sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
-execut operatiuni de contabilitate primara precum si intocmirea si verificarea borderourile zilnice;
-contribui permanent la construirea unei imagini bune in companie. |
|
01.06.1997 - 31.07.1999 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: reprezentanta schweppes si zannuzzi -functionar economic Responsabilitati: - operarea zilnica a faxului, copiatorului si a calculatorului;
- activitati de secretariat si administratie;
- gestionarea personalului si a salariilor;
- teren:- inregistrarea actelor la administratia financiara; curierat;
- inregistrarea contractelor angajatilor la Fortele de Munca; |
|
01.08.1989 - 31.03.1997 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: funtionar economic - salarii, sectia otelarie Responsabilitati: - calcularea si gestionarea salariilor angajatilor Sectiei Otelarie |
|
01.01.1986 - 31.08.1989 Departament: functii publice Titlu Job: operator chimist Responsabilitati: - activitati de secretariat (dactilografie, telex, curierat) |
| studii | |
|
Facultati: 1988 - 1989 Liceu / Școală profesională: Operator chimist la Intreprinderea Chimica Victoria din Targoviste.
1983 - 1987 Liceu / Școală profesională: Liceul de matematica -fizica la "Ienachita Vacarescu" din Targoviste.
Premii 2009
Certificate of Accomplishment-Media Mix
-training&consulting
2008
Curs Derby_Clarify din cadrul SC UPC ROMANIA SRL Bucuresti
1997
Curs Utilizare calculator IBM-PC(DOS,WORD for WINDOWS and EXCEL for WINDOWS)Bucuresti
1989
Curs de calificare “ operator chimist “ din cadrul Intreprinderii Chimice Victoria Targoviste
1988
Curs de Cosmetica din cadrul Casei de cultura a stiintei si tehnicii pentru tineret Targoviste
Curs de Croitorie – Universitatea cultural stiintifica Targoviste
1985
Curs “ Stenografie-Dactilografie “Universitatea cultural stiintifica Targoviste
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|