Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.12.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Profesionist energic cu vasta experienta in domeniul securitatii, protectiei informatiilor si facilities management.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara, STRAINATATE, Giurgiu, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: svs agent

Responsabilitati:

Efectuarea unui proces de verificare a angajațilot civili locali și TCN. Efectuarea interviuri complete de securitate pentru LCH și TCN. Realizarea rapoarte de securitate pe baza constatărilor interviului și a altor date disponibile. Alte sarcini de verificare pe linie de securitate si protectie a informatiilor precum stabilite de către șeful CI.

01.01.2016 - 31.01.2017

Departament: imobiliare

Titlu Job: billeting and facilities manager

Responsabilitati:

Gestionarea departamentului in conformitate cu cerintele clientului si precum directionat de NSPA. Asigurarea respectarii procedurilor de Sanatate si Securitate in Munca si a unor practici de lucru sigure. Asigurarea conformitatii cu cerințele clientului in materie de documentare și raportare a activităților. Asigurarea respectarii politicilor și procedurilor pentru ocuparea spatiilr. Menținerea standardelor de calitate, atingerea indicatorilor de performanta relevanți (KPIs), precum și indeplinirea sarcinilor precum stabilite prin Caietul de Sracini aferent Contractului. Dezvoltarea de procese și proceduri pentru a asigura furnizarea de servicii într-un timp util și la cele mai bune standarde de calitate. Cooperarea cu personalul militar autorizaț și NSPA pentru stabilirea bugetului. Monitorizarea tuturor lucrarilor și sarcinilor efectuate de catre subcontractori pe linie de intretinere si curatenie in cladirile aflate in portofoliul clientului. Implementarea programului de management al calității și oferirea de feedback cu privire la posibilele zone ce pot fi imbunatatite pentru a atinge cele mai înalte niveluri posibile de satisfacție a clienților. Responsabil pentru echipamentele și materialele aflate in gestiunea departamentului. Gestionarea tuturor serviciilor, echipamentelor si personalului. Dezvoltarea si menținerea de relatii productive de lucru cu personalul militar, NSPA și personalul companiei, după caz, ​pentru a executa și menține procesele de înaltă calitate.

01.04.2015 - 31.12.2015

Departament: inginerie

Titlu Job: billeting and facilities manager

Responsabilitati:

Gestionarea departamentului in conformitate cu cerintele clientului si precum directionat de NSPA. Asigurarea respectarii procedurilor de Sanatate si Securitate in Munca si a unor practici de lucru sigure. Asigurarea conformitatii cu cerințele clientului in materie de documentare și raportare a activităților. Asigurarea respectarii politicilor și procedurilor pentru ocuparea spatiilr. Menținerea standardelor de calitate, atingerea indicatorilor de performanta relevanți (KPIs), precum și indeplinirea sarcinilor precum stabilite prin Caietul de Sracini aferent Contractului. Dezvoltarea de procese și proceduri pentru a asigura furnizarea de servicii într-un timp util și la cele mai bune standarde de calitate. Cooperarea cu personalul militar autorizaț și NSPA pentru stabilirea bugetului. Monitorizarea tuturor lucrarilor și sarcinilor efectuate de catre subcontractori pe linie de intretinere si curatenie in cladirile aflate in portofoliul clientului. Implementarea programului de management al calității și oferirea de feedback cu privire la posibilele zone ce pot fi imbunatatite pentru a atinge cele mai înalte niveluri posibile de satisfacție a clienților. Responsabil pentru echipamentele și materialele aflate in gestiunea departamentului. Gestionarea tuturor serviciilor, echipamentelor si personalului. Dezvoltarea si menținerea de relatii productive de lucru cu personalul militar, NSPA și personalul companiei, după caz, ​pentru a executa și menține procesele de înaltă calitate.

01.01.2015 - 31.03.2015

Departament: inginerie

Titlu Job: manager cleaning and waste management

Responsabilitati:

Gestiona departamentului de Curatenie si Management al Deseurilor. Asigurarea respectarii procedurilor si normelor de Sanatate si Securitate in Munca si a normelor de Protectia a mediului relevante. Menținerea standardelor de calitate, atingerea indicatorilor de performanta relevanți (KPIs), precum și indeplinirea sarcinilor precum stabilite prin Caietul de Sracini aferent Contractului.. Menținerea controlul calității asupra tuturor lucrărilor și sarcinilor efectuate de subcontractori. Gestionarea tuturor serviciilor, echipamentelor si personalului. Dezvoltarea si menținerea de relatii productive de lucru cu personalul militar, NSPA și personalul companiei, după caz, ​pentru a executa și menține procesele de înaltă calitate.

01.01.2013 - 31.12.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

-Stabilirea necesarului de resurse umane, recrutarea si coordonarea personalului.
-Crearea si marirea portofoliului de clienti.
-Administrarea tuturor aspectelor legate de utilitati.
-Administrarea aspectelor legate de marketing, publicitate si vanzari.
-Crearea de programe de fidelizare a clientilor.
-Managerierea activitatilor de achizitii.
-Administrarea bugetului.
-Coordonarea activitatilor de mentenanta, curatenie si peisagistica.

01.04.2011 - 01.01.2013

Departament: service / reparatii

Titlu Job: billeting manager

Responsabilitati:

-Stabilirea necesarului de resurse umane si participarea activa in procesul de recrutare.
-Crearea de proceduri standard de operare pentru a asigura implementarea initiala a contractului asumat.
-Crearea si implementarea sistemului de Business Management pentru Billeting pentru a asigura indeplinirea obligatiilor contractuale la un nivel calitativ ridicat asigurand, in acelasi timp, continuitatea si standardizarea furnizarii serviciilor.
-Responsabil cu modificarea si/sau imbunatatirea sistemului de Business Management pentru Billeting pentru a oferi flexibilitatea necesara furnizarii de servicii in conditiile aparitiei unor obligatii contractuale noi sau ale influentelor manifestate prin variabile operationale.
-Implementarea programului de Control si Management al Calitatii si oferirea de feedback cu privire la posible imbunatatiri necesare pentru atingera celui mai ridicat nivel posibil de satisfactie a clientului in conditii eficiente din punct de vedere al costurilor.
-Implementarea si coordonarea programului de HS&E.
-Monitorizarea indeplinirii clauzelor contractuale de catre subcontractorul pe linie de curatenie.
-Asigurarea respectarii politicilor si procedurilor de ocupare a 860 spatii de cazare dispuse in 9 cladiri si a altor 1500 spatii de cazare dispuse in 7 corturi de tranzit.
-Coordonarea activitatilor de mentenanta, atat preventiva cat si reactiva, pentru 9 cladiri p+1, 7 corturi cu o suprafata totala de 5552mp si o cladire capabila sa sustina nevoile de igiena zilnica pentru un numar de 1500 persoane.
-Dezvoltarea de relatii de colaborare productive atat cu personalul militar (beneficiarul serviciilor) cat si cu autoritatea contractanta (NATO Support Agency) in vederea executarii de servicii de calitate.

Al Paton - Deputy Project Manager(al.paton@kbr.com)
John Ellis- Project Manager (john.ellis@kbr.com)

01.08.2010 - 01.04.2011

Departament: service / reparatii

Titlu Job: billeting supervisor

Responsabilitati:

-Stabilirea necesarului de resurse umane.
-Pregatirea, coordonarea si supravegherea personalului avut in subordine.
-Intocmirea de rapoarte constante pentru Client cu privire la nivelul de ocupare al spatiilor de cazare si al statusului din punct de vedere al intretinerii in care se afla cladiriole si facilitatile adiacente aflate in portofoliul Clientului.
-Asigurarea respectarii politicilor si procedurilor de ocupare a 860 spatii de cazare dispuse in 9 cladiri si a altor 1500 spatii de cazare dispuse in 7 corturi de tranzit.
-Monitorizarea derularii contractului de curatenie pentru 9 cladiri, 7 corturi de tranzit cu o suprafata totala de 5552mp si o unitate sanitara(WC+dusuri) capabila sa sustina necesitatile unui numar de 1500 pers./24h.

Realizari:

-Avansarea rapida(6 luni),in cadrul aceleiasi companii, de la functia de Billeting Clerk la functia de Billeting Supervisor.
-Mentinerea unor relatii de buna colaborare cu end-userii(Organizatiile militare beneficiare) si clientul(NSPA-NATO Support Agency-autoritatea contractanta).

01.02.2010 - 01.08.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: billeting clerk

Responsabilitati:

-Asigurarea serviciilor de alocare a spatiilor de cazare pentru 9 cladiri totalizand 860 spatii de cazare si 7 corturi totalizand 1500 spatii de cazare.
-Intocmirea de rapoarte tip forecast pentru stabilirea dipsonibilitatii spatiilor de cazare gestionate.
-Supravegherea indeplinirii contractului de curatenie.
-Asigurarea intretinerii spatiilor de cazare avute in gestiune si efectuarea in timp util a eventualeor reparatii prin mentinerea constanta a legaturii cu departamentul de intretinere.
-Asigurarea mentinerii gestiunii mobilierului aferent spatiilor de cazare si a intretinerii mentinerii acestuia in bune conditii de functionare.
-Asigurarea unei bune gestiuni a bazelor de date cu detaliile fostilor, actualilor si viitorilor ocupanti.
-Rezolvarea eventualelor conflicte in rezervari.
-Transmiterea, catre forurile competente, a datelor necesare facturarii.
-Mentinerea acuratetii bazelor de date cu fosti, actuali si viitori ocupanti in lipsa unui soft specializat pentru management hotelier.
Dean Pickett-Billeting Supervisor(dean.pickett@atcofronteceurope.com)
Pachet salarial motivant, posibilitati reale de promovare, asigurare medicala si de viata, concediu platit incluzand decontarea cheltuielilor aferente transportului.

01.01.2009 - 28.02.2010

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: site security supervisor

Responsabilitati:

-Supravegherea, coordonarea si imbunatatirea serviciilor de paza si securitate oferite.
-Instruirea, coordonarea si supravegherea subordonatilor.
-Hotararea si punerea in aplicare a masurilor necesare pentru implementarea Contractului cu respectarea propunerii tehnice inaintate clientuli.
-Realizarea si punerea in aplicare a planurilor de paza si aparare si a planurilor de masuri pentru imbunatatirea securitatii precum si modificarea constanta a acestora pentru a raspunde variabilelor operationale.
-Rezolvarea problemelor de ordin logistic.
-Mentinerea legaturii cu reprezentantul Departamentului de Stat al SUA.
-Mentinerea legaturii si coordonarea activitatilor de securitate cu reprezentantul US Army.
-Asigurarea respectarii standardelor de calitate, a politicilor interne ale companiei si a Procedurilor Standard de Operare, stabilite de catre client, pe linie de Protectia Fortelor.
-Managerierea cu succes a unui numar de 250 de gardieni inarmati, in conditii austere de izolare cu un grad ridicat de risc, intr-un mediu multinational cu diferente culturale, de ordin fundamental, pregnante.
-Atingerea permanenta, pe parcursul desfasurarii contractului, a unui target de zero incindente soldate cu raniti sau pierderi de vieti.
Tony Cameron-Site Manager(tank_firstshirt@yahoo.co.uk)
Pachet salarial motivant, pe masura responsabilitatilor si riscurilor asumate, concediu anual platit incluzand decontarea cheltuielilor aferente transportului.

01.04.2001 - 01.01.2009

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: subofiter

Responsabilitati:

-Responsabil cu pregatirea continua a subordonatilor in toate disciplinele militare aplicabile cum ar fi: instructia tragerii cu armamentul de infanterie, pregatirea fizica, pregatirea tactica generala si de specialitate.
-Monitorizarea moralului subordonatilor
-Vegherea asupra respectarii disciplinei si ordinii militare
-Executarea misiunilor in conformitate cu ordinele primite.
- In perioada ianuarie- iunie 2002, in cadrul misiunii militare desfasurate in teatrul de operatii Afganistan(seria 1)am desfasurat activitati atat de monitorizare a activitatii infractionale din orasul Kabul cat si de pregatire a personalului politienesc proaspat incadrat.
- In perioada 2003-2004 in cadrul misiunii militare desfasurate in teatrul de operatii Irak(seria1)am desfasurat activitati de monitorizare, indrumare si gestionare a activitatilor din arestul Politiei Locale din An' Nassyriah.
- In perioada 2005-2006 in cadrul misiunii militare desfasurate in teatrul de operatiit Irak(seria5)am desfasurat activitati de gestionare si distribuire de armament si munitie catre Politia Locala si stabilirea prioritatilor de receptie.
- In perioada ianuarie-iunie 2007 in cadrul misiunii militare desfasurate in teatrul de operatii Bosnia-Herzegovina am desfasurat activitati legate de protectia fortelor si de mentinere a unei bune colaborari intre fortele de securitate locale si cele multinationale.
In urma participarii la misiunile mai sus mentionate mi-a fost atribuita, cu titlu onorific, calitatea de Vetran de Razboi.

studii

 

Facultati:

1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Contabil-Statistician la Sc Superioara Comerciala N. Kretzulescu din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

-Bun organizator capabil de a gestiona situatii extreme.
-Rezistenta la efort psihic si fizic prelungit.
-Usor adaptabil oricarui mediu.
-Dorinta de autodepasire si constanta perfectionare.
-Foarte bune aptitudin de inter-relationare si comunicare atat in limba materna cat si in limba engleza.
-Disponibilitate pentru deplasari de pana la 70% din timpul de lucru.
-Posesor de aviz valid de securitate pentru acces la informatii clasificate cu nivel NATO Secret, eliberat de ORNISS.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close