Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.11.2003

obiectiv

 

Scop personal: să îmi construiesc o carieră solida, să îmi dezvolt abilitățile și să îmi îmbunătățesc experiența în colectare, raportarea și domeniul financiar, lucrând într-un mediu profesional și inovator. Profilul profesional mă recomandă ca fiind: - o persoană foarte organizată și orientată spre rezultate, cu o experiență de peste 10 ani în colectare și raportare, cu abilități dovedite de comunicare, analiză și de luare a deciziilor. o persoană capabilă să colaboreze cu toate nivelurile de conducere. Contextul personal, precum și experiența profesională, m-au pregătit să fiu recunoscuta pentru: - leadership - capacitatea de a lua decizii rapide și corecte - orientare spre rezultate - capacitate de analiză și sinteză - organizare - rezolvarea problemelor - angajament și fiabilitate - abilități puternice de comunicare și negociere Specialităţi: - Negocierea contractelor - Procesul de vânzare a datoriei - Procesul de externalizare - Cunoașterea bună a procesului de obținere a surselor de finanțare necesare activității unei companii - Reducerea costurilor / optimizarea - Managementul oamenilor

Salariu: nespecificat

Beneficii: - posibilitatea de avansare, dezvoltare; - carte de munca; - bonuri de masa; - asigurare de sanatate; - asigurare de viata; - masina (optional)

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: supervizor investitii, analiza si raportare

Responsabilitati:

• Evaluarea portofoliilor existente pe piata in vederea luarii deciziilor de investitie: analiza portofoliilor, intocmirea curbei de colectare, oferirea de recomandari cu privire la calitatea portofoliilor;
• Conceperea si implementarea unui sistem automat de evaluare a portofoliilor;
• Coordonarea echipei de raportare: trasarea sarcinilor catre persoanele din echipa, monitorizare, oferire suport, oferire feedback, urmarirea livrarii rapoartelor in termenele stabilite;
• Monitorizarea si centralizarea costurilor companiei;

01.04.2016 - 31.10.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Mentinerea colaborarii cu institutiile financiare din Romania si din alte tari in vederea diversificarii surselor de finantare necesare desfasurarii activitatii companiei
• Intocmirea tuturor documentelor necesare in vederea obtinerii finantarii de la institutiile financiare
• Intocmirea rapoartelor solicitate de institutiile bancare si de managementul companiei
• Efectuarea platilor catre furnizori

01.09.2009 - 30.04.2016

Departament: banci

Titlu Job: responsabil recuperare externa

Responsabilitati:

• Gestionarea unui proiect de colectare foarte important din cadrul companiei: analiza clientilor, stabilirea strategiei, alocarea oamenilor, urmarirea atingerii obiectivelor, raportare, mentinerea colaborarii cu persoanele dedicate acestui proiect
• Coordonarea unei echipe de 7 oameni: oferire suport, monitorizare, oferire feedback
• Activitati care vizeaza intreg departamentul de recuperare: definirea unor strategii periodice si imbunatatirea procedurilor deja existente; analiza lunara a portofoliului de clienti restanti si propunerea acestora pentru urmatoarea faza de recuperare, in functie de comportamentul anterior al clientului, generarea rapoartelor specifice activitaii de recuperare
• Cesiune de creante: negocierea termenilor contractuali, intocmirea documentatiei necesare cesiunilor de creante (contract cadru, anexe), precum si monitorizarea predarii dosarelor fizice catre cesionar, monitorizarea periodica a incasarilor si gestionarea tuturor situatiilor ulterioare legate de aceste cesiuni de creante
• Mentinerea colaborarii cu partenerii externi in ceea ce priveste externalizarea de creante: negocierea termenilor contractuali, calcularea devizelor, analiza si interpretarea rezultatelor, precum si monitorizarea activitatii firmelor externe de recuperare si intreprinderea actiunilor necesare pentru atingerea obiectivelor contractuale, organizarea de intalniri periodice in vederea maximizarii rezultatelor, urmarirea implementarii masurilor/solutiilor discutate
• Responsabila cu mentinerea sub buget a cheltuielilor intregului departament

01.02.2009 - 31.08.2009

Departament: banci

Titlu Job: analist recuperare credite

Responsabilitati:

• Contactarea clientilor in vederea recuperarii sumelor restante
• Preluarea apelurilor de la clienti si solutionarea intr-un mod profesional a solicitarilor acestora, in functie de situatia fiecarui client ;
• Urmarirea istoricului clientilor din portofoliul asignat pana in momentul recuperarii sumelor restante

01.07.2008 - 28.02.2009

Departament: banci

Titlu Job: analist raportari

Responsabilitati:

• Intocmirea tuturor rapoartelor specifice departamentului Back Office

01.03.2008 - 30.06.2008

Departament: banci

Titlu Job: analist credite

Responsabilitati:

• Solutionarea intr-o maniera profesionala a sesizarilor primite din partea clientilor BRD Finance in ceea ce priveste neprimirea plicurilor cu carduri/PIN-uri
• Monitorizarea fluxurilor de trimitere card/PIN si verificarea lor periodica
• Colaborarea cu reprezentantii firmelor de curierat prin care se trimit cardurile si PIN-urile
• Implicarea in eficientizarea procedurilor si fluxurilor specifice de lucru.

01.06.2007 - 31.03.2008

Departament: banci

Titlu Job: operator credite

Responsabilitati:

• Prezentarea si vanzarea telefonica a produselor catre clienti

01.06.2006 - 30.11.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator gestiune

Responsabilitati:

• Intocmirea facturilor si verificarea acestora
• Intocmirea avizelor pentru marfa expediata si verificarea acestora
• Intocmirea de borderouri pentru facturi, avize, monetare, chitante

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Contabilitate, Audit si Informatica de gestiune la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE, BUCURESTI din Bucharest. in limba engleza – Nota: 9,33

• Contabilitate, Audit, Informatica de gestiune, Analiza Financiara, Statistica, Econometrie
2004 - 2008 Facultate: Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de valori, Specializarea Banci si Burse de Valori la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE, BUCURESTI din Bucharest. Nota licenta: 10

• Analiza finciara, Matematica, Contabilitate, Economie
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Stiintele naturii la Ovidius din Constanta. • Matematica, Fizica

Premii

Am urmat cursuri de perfectionare a limbii engleza la Institutul Fides.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close