Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.10.1979

obiectiv

 

RESPONSABIL ACTIVITATE FINANCIARA, CONTABILITATE PRIMARA, ADMINISTRARE AFACERE

Beneficii: tichete valorice, masina serviciu

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Campulung Muscel, Pitesti, Curtea de Arges, Mioveni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2010 - 15.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: supervisor administrativ

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii Departamentului Administrativ Filiala in vederea obtinerii unei evidente informatice a activitatii de vanzare si distributie; Pitesti = CENTRU LOGISTIC pentru judetele AG, VL, OT , DJ, GJ,SB ;

- Coordonarea intregii activitati de facturare, operare si casierie din cadrul fililalei;

- Urmarirea si actualizarea ofertei de preturi;

- Verificarea cronologiei si continuitatii documentelor de vanzare si a elementelor obligatorii pe care acestea trebuie sa le contina in conf. cu cerintele legislatiei in vigoare;

- Verificarea documentelor privind intrarile si iesirile de marfa/ambalaje in/din gestiune;

- Raportarea catre Managerul de Filiala a Situatiei creantelor mai mari de 30 zile de la data facturarii si a creantelor care nu au acoperire in instrumente de plata;

- Implicarea activa in obtinerea confirmarilor de sold, la intervalele prevazute in Regulamentul SOX sau oricand acestea sunt solicitate;

- Coordonarea impreuna cu Departamentul Control Clienti a activitatii de aprobare a limitelor de credit si a termenelor de plata pentru fiecare client;

- Supervizarea activitatilor de incasari si plati in numerar si pe baza de efecte de comert; respectarea disciplinei financiare;

- Colaborarea cu Biroul de Contabilitate pentru furnizarea informatiilor necesare elaborarii documentelor contabile si a celor necesare salarizarii;

- Reprezentarea societatii in fata organelor de control pe linie financiar-contabila si resurse umane (Garda Financiara, Adm. Financiara, Camera de Munca);

- Comunicarea cu celelalte puncte de lucru si cu sediul central;

Realizari:

REALIZARI:

- Adaptarea rapida la conditiile specifice postului de Supervisor Administrativ si indeplinirea in bune conditii a Obiecivelor specifice Perioadei de proba si ulterioare, atat la Pitesti cat si la Craiova si Constanta

- Training privind initierea si dezvoltarea abilitatilor tehnice (Charisma) si organizatorice pentru personalul nou angajat la Filiala Craiova; indeplinirea in conditii foarte bune (cost, timp, performante) a obiectivului infiintarii unei noi Fililale la Craiova si formarii noului personal;

- Adaptarea la Conditiile unei munci eficiente in Echipa si in conditii de stres, pe perioada desfasurarii activitatii de sezon la Constanta

03.11.2004 - 31.08.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: operator facturare- contabilitate primara

Responsabilitati:

FACTURARE:

- Facturare clienti AG, VL, TL, MH, OT, DJ, GJ, pe baza comenzilor transmise prin PALM sau telefonic de catre agentii de vanzari; Programe gestiune: ORACLE, CHARISMA

- Inregistrare facturi aprovizionare; operare discount-uri si modificari preturi;

- Verificare stocuri;

- Transferuri marfa de la un judet la altul si dintr-o gestiune in alta pe baza avizelor de insotire marfa si a notelor de transfer;

- Transmitere comenzi catre furnizori;

- Gestiune Baze date Clienti si Furnizori(AG,VL,TL): creare, modificare, actualizare

- Suport Logistic pentru elaborarea politicii promotionale a firmei

- Elaborare si transmitere rapoarte financiare si vanzari catre conducere


CONTABILITATE PRIMARA:

- Incasari cash in baza chitantelor primite de la agenti; operarea in sistem (ORACLE, CHARISMA) a chitantelor si instrumentelor bancare;

- Intocmirea Registrului Casa si Banca;

- Efectuare plati si depuneri numerar la banca ;

- Verificare solduri atat la clienti cat si la furnizori si realizarea eventualelor operatiuni de compensare;

- Evidenta si plata salariilor lunar pentru angajati pe baza de pontaje(AG, VL, TL);

- Participare la inventare periodice

Realizari:

RESPONSABIL ACTIVITATE FINANCIARA LA D.M.C OLTENIA DISTRIBUTION Pitesti= CENTRU LOGISTIC pentru judetele AG, VL, TL, MH, OT, DJ, GJ;

10.03.2002 - 20.02.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Gestiune şi evidenţă contabilitate primară

08.05.2000 - 20.06.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator magazin

Responsabilitati:

Gestiune şi evidenţă contabilitate primară

06.10.1999 - 28.11.2000

Departament: relatii publice

Titlu Job: referent pr

Responsabilitati:

Relatii Publice şi Translator italiană

studii

 

Activitati extracurriculare

- Cunostinte şi abilităţi specifice ACTIVITATII FINANCIAR-CONTABILE si ORGANIZATORICE, dobandite urmare desfasurarii activitatii timp de 6 ani la DMC OLTENIA DISTRIBUTION Pitesti (Centru Logistic pentru judetele AG, VL, TL, MH, OT, DJ, GJ);

- Cunostinte şi abilităţi specifice MARKETINGULUI DE RELAŢII : comunicare,negogiere,relaţii publice;

Premii

OPERATOR CALCULATOR ORACLE; CHARISMA TOTAL SOFT;

Descriere: Programe specifice de gestiune financiara si clienti;


PRIMĂRIA Tigveni; TRIBUNALUL Curtea de Argeş;

Descriere: PRACTICĂ DE SPECIALITATE in DREPT ADMINISTRATIV:

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close