 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 06.09.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:22.02.2012
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana dinamica, energica, cu simtul umorului si pregatita oricand de o noua provocare.
Salariu: nespecificat Beneficii: bonuri de masa, telefon de serviciu Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Farmacie, Administrativ / Logistica, Functii publice, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Brasov Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2016 - prezent Departament: banci Titlu Job: specialist servicii clienti Responsabilitati: - Cunosc si aplic regulile care guverneaza componenta comerciala, vanzarea de produse retail de la ghiseele bancii;
- Cunosc produsele si serviciile BT destinate persoanelor fizice: produse de economisire, carduri de debit si de credit persoane fizice, internet banking/mobile, servicii tranzactionale si operationale (direct debit, Sms Alert), inclusiv produse ale subsidiarelor BT sau ale partenerilor cu care banca are conventii de vanzare de produse nebancare;
- Efectuez operatiuni de schimb valutar cash si noncash intre conturile clientilor;
- Rascumpar cecuri de calatorie;
- Preiau documentatia necesara pentru emiterea de carduri de credit persoane fizice , descoperiri de cont , majorari sau diminuari de linii de credit;
- Aplic normele si procedurile Bancii Transilvania si legislatia in vigoare;
- Indeplinesc sarcinile ce imi stau la baza fisei postului la solicitarea sefului ierarhic;
- Ascult cu atentie nevoile clientilor pentru a le putea prezenta cele mai potrivite produse pentru ei;
- Raspund foarte prompt solicitarilor clientilor , in aceeasi masura si e-mailurilor primite;
- Preiau documentatia necesara emiterii cardurilor de credit;
- Solicit pe site-ul Anaf datele aferente veniturilor oricarui client care doreste astfel de card de credit sau descoperire de cont;
- Ma documentez si caut rezolvare pentru orice speta cu profesionalism;
- Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti IMM;
- Identificarea si contactarea clientilor potentiali.
|
|
01.08.2015 - 30.09.2016 Departament: banci Titlu Job: consultant clienti Responsabilitati: - Promovez si vind produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofer consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile in respectivul tip de unitate;
- Identific nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate;
- Asigur atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii;
- Urmaresc si actioneaz in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii;
- Realizez sarcinile si obiectivele, conformandu-ma reglementarilor legale si interne.
|
|
01.08.2014 - 31.07.2015 Departament: banci Titlu Job: administrator cont cash&non cash Responsabilitati: - Efectuez incasari/ridicari de numerar;
- Promovez produsele si serviiciile bancii;
- Preiau intrumente de plata de la clienti;
- Inregistrez tranzactiile in sistem, semnez , datez si stampilez documentul;
- Preiau documente pentru deschiderea de cont , emitere de carduri de debit;
- Preiau documente in scopul emiterii de instrumente de debit pentru Clientii persoane juridice.
|
|
01.09.2011 - 31.07.2014 Departament: banci Titlu Job: ofiter front office Responsabilitati: - Asigur interfata cu Clientul prin preluarea - predarea documentelor care intra in circuitul bancar;
- Acord asistenta in vanzarea produselor si serviciilor bancii;
- Efectuez operatiuni de incasari/plati cu numerar;
- Realizez nivelul minim de performanta stabilit pentru aceasta pozitie.
|
|
01.09.2010 - 30.09.2011 Departament: banci Titlu Job: ofiter front office Responsabilitati: - Asigur interfata cu Clientul prin preluarea - predarea documentelor care intra in circuitul bancar;
- Acord asistenta in vanzarea produselor si serviciilor bancii;
- Efectuez operatiuni de incasari/plati cu numerar;
- Realizez nivelul minim de performanta stabilit pentru aceasta pozitie.
|
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2014 Masterat: Finante, Banci si Contabilitate la Universitatea Crestina DIMITRIE CANTEMIR din Brasov.
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar - Bancare Interne si Internationale , Specializarea Finante-Banci la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii , Profil Real la Colegiul National Grigore Moisil, Onesti din Onesti.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|