Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.02.2012

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica, energica, cu simtul umorului si pregatita oricand de o noua provocare.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa, telefon de serviciu

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Farmacie, Administrativ / Logistica, Functii publice, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: specialist servicii clienti

Responsabilitati:

- Cunosc si aplic regulile care guverneaza componenta comerciala, vanzarea de produse retail de la ghiseele bancii;
- Cunosc produsele si serviciile BT destinate persoanelor fizice: produse de economisire, carduri de debit si de credit persoane fizice, internet banking/mobile, servicii tranzactionale si operationale (direct debit, Sms Alert), inclusiv produse ale subsidiarelor BT sau ale partenerilor cu care banca are conventii de vanzare de produse nebancare;
- Efectuez operatiuni de schimb valutar cash si noncash intre conturile clientilor;
- Rascumpar cecuri de calatorie;
- Preiau documentatia necesara pentru emiterea de carduri de credit persoane fizice , descoperiri de cont , majorari sau diminuari de linii de credit;
- Aplic normele si procedurile Bancii Transilvania si legislatia in vigoare;
- Indeplinesc sarcinile ce imi stau la baza fisei postului la solicitarea sefului ierarhic;
- Ascult cu atentie nevoile clientilor pentru a le putea prezenta cele mai potrivite produse pentru ei;
- Raspund foarte prompt solicitarilor clientilor , in aceeasi masura si e-mailurilor primite;
- Preiau documentatia necesara emiterii cardurilor de credit;
- Solicit pe site-ul Anaf datele aferente veniturilor oricarui client care doreste astfel de card de credit sau descoperire de cont;
- Ma documentez si caut rezolvare pentru orice speta cu profesionalism;
- Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti IMM;
- Identificarea si contactarea clientilor potentiali.

01.08.2015 - 30.09.2016

Departament: banci

Titlu Job: consultant clienti

Responsabilitati:

- Promovez si vind produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofer consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile in respectivul tip de unitate;
- Identific nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate;
- Asigur atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii;
- Urmaresc si actioneaz in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii;
- Realizez sarcinile si obiectivele, conformandu-ma reglementarilor legale si interne.

01.08.2014 - 31.07.2015

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont cash&non cash

Responsabilitati:

- Efectuez incasari/ridicari de numerar;
- Promovez produsele si serviiciile bancii;
- Preiau intrumente de plata de la clienti;
- Inregistrez tranzactiile in sistem, semnez , datez si stampilez documentul;
- Preiau documente pentru deschiderea de cont , emitere de carduri de debit;
- Preiau documente in scopul emiterii de instrumente de debit pentru Clientii persoane juridice.

01.09.2011 - 31.07.2014

Departament: banci

Titlu Job: ofiter front office

Responsabilitati:

- Asigur interfata cu Clientul prin preluarea - predarea documentelor care intra in circuitul bancar;
- Acord asistenta in vanzarea produselor si serviciilor bancii;
- Efectuez operatiuni de incasari/plati cu numerar;
- Realizez nivelul minim de performanta stabilit pentru aceasta pozitie.

01.09.2010 - 30.09.2011

Departament: banci

Titlu Job: ofiter front office

Responsabilitati:

- Asigur interfata cu Clientul prin preluarea - predarea documentelor care intra in circuitul bancar;
- Acord asistenta in vanzarea produselor si serviciilor bancii;
- Efectuez operatiuni de incasari/plati cu numerar;
- Realizez nivelul minim de performanta stabilit pentru aceasta pozitie.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Finante, Banci si Contabilitate la Universitatea Crestina DIMITRIE CANTEMIR din Brasov.
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar - Bancare Interne si Internationale , Specializarea Finante-Banci la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii , Profil Real la Colegiul National Grigore Moisil, Onesti din Onesti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close