 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 19.08.1979 Permis conducere: Cat.B,, Data obtinerii:01.04.2004
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 5.000,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2009 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane/ administrator resurse umane Responsabilitati: -Intocmeste si inregistreaza contractele individuale de munca, a actelor aditional,deciziilor de incetare a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor - ONLINE
-Reprezinta firmele in relatia cu Corpul de Control al Inspectoratului Teritorial de munca Bucuresti si Ilfov;
-Intocmeste/verifica dosarele de personal ale salariatilor;
-Intocmeste lunar pontajele in baza carora se intocmesc statele de plata;
-Intocmeste statele de plata si fluturasii de salarii, centralizatoare cu impozitele si contributiile datorate statului;
-Verifica certificatele medicale si calculul indemnizatiei de boala in concordanta cu legislatia in vigoare;
-Depune lunar sau trimestrial dosare la CASMB pentru recuperarea sumelor ramase neaoperite din plata concediilor medicale
-Evidenta si calculul concediilor de odihna, retinerilor;
-Intocmeste lunar situatia tichetelor de masa si distribuirea acestora catre angajati;
-Completeaza si transmite catre banca formalitatile necesare intocmirii cardurilor de salarii;
-Intocmeste lunar situatia pentru plata drepturilor salariale pe carduri pentru fiecare societtate;
-Intocmeste si depune (transmiterea on-line) DECLARATIA 112
-Intocmeste situatiile solicitate de Institutul de Statistica;
-Intocmeste fisele fiscale anuale, depunerea borderoului de insotire a acestora la Administratia Financiara si distribuirea fiselor fiscale angajatilor pana la data stabilita de legislatia in vigoare;
-Elaboreaza si elibereaza diferite tipuri de adeverinte(adeverinte de salariat, adeverinte pentru somaj, adeverinte pentru banci, adeverinte stagiu cotizare pentru salariati;
-actualizeaza in permanenta a baza de date (soft salarizare) prin inregistrarea modificarilor suferite de contractele individuale de munca;
-Organizeaza si pastreaza documentele arhivate pe clienti, sectoare, luni, ani;
-Reprezinta societatea in realatia cu ITM/AJOFM/CASMB/CAS
-Intocmeste situatiile si a rapoartele interne solicitate de conducerea societatilor.
|
|
08.01.2006 - 10.02.2009 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist recrutare Responsabilitati: - Pregatirea si postarea anunturilor de recrutare pe diverse site-uri;
- Selectia Cv-urilor
- Administrarea, gestionarea si dezvoltarea bazelor de date cu potentialii candidati;
- Sustinerea tuturor etapelor de recrutare:probe scrise, interviuri preliminare , teste psihologice
- Intocmirea rapoartelor candidatilor si a dosarelor pentru interviurile finale, lista scurta.
- Participarea la evaluările după perioada de proba si intocmirea unui raport cu privire la acestea
- Alcătuirea/actualizarea materialelor destinate noilor angajaţi (Mapa de prezentare, Ghidul angajatului,Organigrama etc)
- Raportează saptamanal sefului direct situaţia noilor angajaţi
- Discuţii periodice cu noii angajaţi pe parcursul perioadei de proba pentru a constata nivelul de adaptare la mediul firmei si la cerinţele postului Realizari: Am participat la diverse targuri de cariera dedicate tinerilor profesionisti. |
|
29.05.2005 - 07.01.2006 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: responsabil integrare Responsabilitati: -Primeşte angajaţii in prima zi si ii ghidează pe parcursul indeplinirii formalitatilor de angajare;
-Distribuie Regulamentul de exploatare a retelei si Regulamentul Intern noilor angajaţi pe baza listei de difuzare si ii instruieşte in sensul respectării prevederilor sale;
-Pregateste si urmareste instruirea angajatului la noul loc de munca;
-Actualizează periodic fotografiile si funcţiile angajaţilor pe pagina de Intranet a firmei;
-Se ocupa cu alcătuirea/actualizarea materialelor destinate noilor angajaţi (mapa de prezentare, ghidul angajatului, organigrama etc);
-Aplica chestionarul de integrare dupa perioada de proba
-Gestioneza exit-interview-urile |
| studii | |
|
Facultati: 2003 - 2008 Facultate: Facultatea de drept la Nicolae TItulescu din Bucuresti. Facultatea de Drept
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: ECONOMIC la Petru Rares din Bucuresti.
Premii Calificari
Nov 2020: Expert legislatia muncii - Expert Business Center
Aug 2014: Curs Contabil/ contabilitate primara-Picon Training Center
Oct 2011: Curs Operator Calculator - Picon Training Center
Mar 2006: Curs Inspector Resurse Umane - International Computer School
Certificari
Mar 2008 - May 2008: Curs limba engleza- intermediate level
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|