 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 21.10.1967
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltarea unei cariere in domeniul Managementului sau domeniul IT
Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Functii publice, IT Software, IT Hardware, Audit / Consultanta Oras de lucru: Piatra Neamt Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
05.02.2009 - prezent Departament: it software Titlu Job: specialist it Responsabilitati: INTRETINERE APLICATIE INFORMATICA -SALARII SI EVIDENTA DE PERSONAL SI ACTUALIZARE BAZE DE DATE. |
|
04.05.1990 - 31.10.2008 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane Responsabilitati: Evidentă de personal, activitate de recrutare, desfaceri de CIM, exploatare aplicaţii informatice specifice RU si salarizare, intocmire rapoarte necesare managementului de nivel mediu si superior, etc.Participare la proiecte de implementare baze de date Oracle, prelucrari de baze de date, administrare baze de date si aplicatii informatice cu profil de HR si contabilitate - administrare centre de cost (intretinere si gestionare aplicatie SALTEL - evidenta de personal si salarii; intretinere si gestionare aplicatie SERVICE COSTING - gestionare pe centre de cost a cheltuielilor salariale pe activitati; prelucrari baze de date pentru proiectul Oracle HR). |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2008 Masterat: Informatica economica la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2002 - 2006 Facultate: Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
Activitati extracurriculare Abilitati personale: atitudine proactiva, entuziasm, capacitate rapida de invatare si adaptare, abilitati de comunicare, de a lucra in echipa, flexibilitate, adaptabilitate, abilitati organizatorice sau capacitatea de a lucra sub presiune, invatare rapida, abilitati de negociere, initiativa, ascultare activa, fluenta verbala si in scris.
Abilitati profesionale: concepere, proiectare, elaborare, testare, implementare şi dezvoltare sisteme informatice şi programe de calculator în diferite domenii de activitate (resurse umane si contabilitate) în conformitate cu cerinţele şi opţiunile de informatizare. Cunostinte de managementul resurselor umane si salarizare, abilitati de redactare rapoarte şi analize specifice. Premii CPI Bucureşti-CURS CALIFICARE ANALIST PROGRAMATOR
ASCETIS P.Neamt-CURS FORMARE WEB DESIGN
ADLL Progres-CURS SPECIALIZARE MANAGER PROIECT |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): franceză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|