de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.08.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.08.2005

obiectiv

 

Includerea într-un mediu dinamic şi modern de lucru în care să exprim potenţialul meu bazat pe experienţa acumulată până în prezent. Sunt o persoana practica, de resurse si proactiva. Consider că este esenţial pentru o traiectorie de creştere constantă de învăţământ profesional, şi legate de obiectivele specifice.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Carte de munca, bonuri de masa, asigurare

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Sibiu, Alba Iulia, Sebes

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Planificarea achiziţiilor în concordanţă cu solicitările venite din producţie;
Analiza ofertelor de produse in funcţie de preţ, termen de plată, termen de livrare;
Negocierea preţurilor de achiziţie în funcţie de target;
Lansarea comenzilor şi asigurarea respectării teremenelor de livrare (comenzi de piese, tratamente termice, materie primă, scule, consumabile, investiţii, reparaţii, servicii, );
Participare la negocierea contractelor cu furnizorii (îmbunătăţirea termenelor de plată, reducerea timpului de livrare, îmbunătăţirea calităţii);
Accordare suport logisticii pentru eventualele neconformităţi între comandă şi marfa livrată;
Acordare suport departamentului financiar pentru înregistrarea facturilor
Organizare transporturi externe;
Gestionare a managementului relaţiei client-furnizor.

01.06.2015 - 31.10.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

1. Recepţionarea şi distribuirea mesajelor telefonice, a faxurilor, a e-mailurilor şi menţinerea evidenţei acestora;
3. Primirea corespondentei si arhivarea acesteia.
2. Redactarea corespondentei sau a altor documente, înregistrarea şi predarea lor persoanelor desemnate;
3. Utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office si printarea, scanarea si copierea documentelor redactate
4. Contabilitate primară evidenţă facturi, registru casa, note de receptie, decont cheltuieli, verificare extrase de cont
5. Asigurarea activitatii de protocol
6. Cunostinte de secretariat:utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office si a aparatelor adiacente(printare, scanare, copiere)

01.05.2014 - 31.05.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent receptie

Responsabilitati:

1. Recepţionarea şi distribuirea mesajelor telefonice, a faxurilor, a e-mailurilor şi menţinerea evidenţei acestora;
2. Redactarea corespondentei sau a altor documente, înregistrarea şi predarea lor la persoanele desemnate;
3. Sortarea si inregistrarea corespondentei primite, in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare )
4. Utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office si printarea, scanarea si copierea documentelor redactate
5. Suport departamentul de achizitii: cereri oferte de pret, intocmirea comenzilor
6. Asigurarea activitatii de protocol
7. Primirea persoanelor din afara firmei (clienti, parteneri de afaceri etc.) manifestand atentie fata de acestia indiferent in ce calitate se prezinta la sediul firmei.
7. Informarea celor interesati de sosirea vizitatorilor, conducerea vizitatorilor la persoanele interesate
8. Completarea borderourilor pentru corespondenta prin posta ( curierat rapid, recomandate, posta simpla), completarea adreselor pe plicuri, impachetarea si expedierea coletelor.

01.01.2007 - 30.06.2008

Departament: banci

Titlu Job: asistenta consilier financiar

Responsabilitati:

Responsabilă de păstrarea şi actualizarea tuturor bazelor de date ai clienţilor, atât privind datele personale cât şi activele referitoare la fiecare dintre ei.Am luat întotdeauna legatura cu clienţii pentru a rezolva orice fel de cerinţe ( deschidere de conturi bancare, carduri de debit şi de credit, cecuri carnet, transferuri de credit şi debitarea directă de consumatori). M-am ocupat cu partea birocratică a subscrierilor, de catre clienţi, de toate tipurile de investiţii (subscrierea de fonduri mutuale, fonduri cu capital variabil şi Asset Management, subscrierea de poliţe de asigurare şi de cumpărarea pe piaţa de obligaţiuni şi acţiuni).
Contract de munca, bonuri de masa, asigurare

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Management la Facultatea de Management Brasov - Universitatea spiru Haret din Brasov. Licenta 2010
1995 - 1999 Liceu: Finante Contabilitate la Colegiul national "Avram Iancu" din Campeni.

Premii

Certificari
Aug 2015: Terra Nova Group
Curs Inspector Resurse Umane
Curs Inspector SSM
Curs Auditor de Mediu

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close