 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Este foarte important sa fac ceva care sa-mi aduca satisfactii profesionale, pe langa celelalte.
Salariu: 2.000,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2016 - 31.10.2017 Departament: altele Titlu Job: somer Responsabilitati: - |
|
01.10.2015 - 31.10.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: casier trezorier Responsabilitati: Contabilitate primara |
|
01.09.2014 - 30.04.2015 Departament: achizitii Titlu Job: vanzator/șef tura Responsabilitati: Consiliat persoane deținătoare de animale - hrana, companie, toalete animale. |
|
01.10.2011 - 31.03.2014 Departament: altele Titlu Job: asistent manager/procurement Responsabilitati: In afara activităților specifice de secretariat, protocol, organizarea agendei împreuna cu superiorul meu, ma ocupam de tot ce inseamna achizitii - procurement. Pentru ca aveam in subordine mai multe societăți, centralizam cu ajutorul programului SAP MM toate comenzile IT (pentru inceput), le procesam si apoi urmaream derularea lor. Apoi, pentru anumite proiecte, cand erau organizate licitatii urmam pasii: întocmirea caietelor de sarcini, anunțul pentru licitație, primirea si verificarea documentelor, participarea împreuna cu colegii mei la negocieri, încheierea contractelor. Dupa aceasta etapa - mai precis incheierea contractelor - urmăresc respectarea lor, verific si eventual certific facturile si le dau la plata. |
|
01.09.1999 - 31.10.2011 Departament: asigurari Titlu Job: asistent manager - presedinte asirom sa Responsabilitati: 2008 - 2011 - Departamentul IT&TC
2007 - Departamentul de Plasamente Financiare
2004 - 2006 - Departamentul Vanzari
1999 - 2004 - Asisitent Manager - presedinte ASIROM |
|
01.11.1997 - 30.09.1999 Departament: it hardware Titlu Job: asistent manager |
|
01.03.1997 - 30.11.1997 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager |
|
01.02.1996 - 31.03.1997 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: sef cabinet |
|
01.07.1994 - 29.02.1996 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Federatia Sinsicatelor Libere din Invatamantul Preuniversitar |
|
01.04.1991 - 31.05.1994 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Ministerul Invatamantului - Directia Invatamant Preuniversitar |
|
01.07.1986 - 31.03.1991 Departament: it hardware Titlu Job: operator calculator - centrul de calcul |
| studii | |
|
Facultati: 1982 - 1986 Liceu / Școală profesională: Tehnic la Liceul tehnic din Bucuresti. Am urmat cursurile Facultatii Bioterra București - Ingineria Managementului in Turism, insa nu mi-am luat licența.
Am facut de-a lungul timpului cursuri de specializare.
Premii Hobby-uri
Muzica,Imi place foarte mult sa citesc,imi place sa fac sport,Sa-mi petrec cat mai mult timp cu fiica mea,Imi doresc ca intotdeauna sa invat ceva nou.,Sa fiu foarte informata
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|