Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.12.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.12.2002

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, telefon

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Productie, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

21.06.2007 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: sme relationship manager

Responsabilitati:

- Participarea la implementarea si dezvoltarea strategiei de vanzari in conformitate cu politica bancii;
- Promovarea produselor retail pentru dezvoltarea portofoliului de clienti care sa contribuie la cresterea surselor atrase si respectiv plasate
- Cresterea volumului de vanzari a produselor retail.
- Identificarea, contactarea si vizitarea in mod constant a clientilor potentiali ( clienti persoane juridice cu expunere potentiala de max. 2.000.000 EUR );
- Identificarea nevoilor clientilor potentiali, prezentarea ofertei de produse si servicii a bancii, contribuind astfel la dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Analizarea in mod constant a ofertelor de produse si servicii ale altor banci si propune crearea unor produse bancare competitive;
- Cunoasterea si analizarea permanenta a piatei locale in vederea promovarii produselor bancii .

28.02.2005 - 05.05.2008

Departament: marketing

Titlu Job: relationship manager - individual banking

Responsabilitati:

Urmarirea atingerii obiectivelor de vanzari primate si stabilite de catre conducere, stabilirea primului contact cu clientii precum si planul specific activitatii viitoare, contactarea telefonica a clientilor si stabilirea de intalniri cu acestia la birou sau in banca, inndeplinirea planului de vanzare propus pentru fiecare produs per luna, cresterea numarului de clienti persoane fizice ai sucursalei,mentinerea unei relatii bune cu clientii existenti si cross selling pentru noile produse, cunoasterea tuturor caracteristicilor si punctelor forte/slabe ale produselor bancii si ale concurentei, inaintarea de propuneri pentru imbunatatirea calitatii produselor intocmirea de rapoarte conform standardelor departamentului, analiza si pre-aprobarea creditelor destinate persoanelor fizice ( credite ipotecare/imobiliare, credite pentru nevoi personale, credite auto), vanzarea si promovarea cardurilor de credit/debit, incheiarea si negocierea de contracte cu persoane juridice in vederea acceptarii la plata a cardurilor emise de banca sau intermedierea diferitelor tipuri de credite.

15.10.2002 - 27.02.2005

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Furnizarea informatiilor solicitate de clientii care folosesc serviciul cu cartele preplatite, despre caracteristicile produselor noi, in special despre telefoane, ambalaje, preturi, livrare si garantie. Procesarea reclamatiilor clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta mea.

studii

 

Facultati:

-2006 - prezent Masterat Finante – Banci - Universitatea Transilvania din Brasov /
-2001 - 2005 Universitatea Transilvania din Brasov - Facultatea de Stiinte Economice Specializarea - Management /
-1997 - 2001 Colegiul National “ Andrei Saguna” Brasov - Specialitatea – Informatica ( Atestat ajutor analist – programator)

Premii

- Curs “ Customer Approach” – Consilium ( iulie 2006)
-Curs “ Analiza situatiilor financiare bancare” – Institutul Bancar Roman (03.11.2005 - 05.11.2005)
-Programul “Management Trainee” – Finansbank ( Romania ) SA ( 1 martie 2005 – 30 aprilie 2005)
-Curs “ Self Management” – Nexus Consulting ( aprilie 2005 )
-Stagiu de practica la Raiffeisen Bank in perioada 01.07.2002 – 26.07.2002 in cadrul serviciului Operatiuni ( operatiuni cu persoane juridice si operatiuni valutare )


aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close