de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.08.1986

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa fac parte dintr-o companie, unde sa-mi pot folosi calitatile intr-un mediu ce stimuleaza dezvoltarea continua.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: sme & soho activation representative

Responsabilitati:

- Activarea contractelor pentru clientii business Telekom si non Telekom de fix/mobil ,a serviciilor intregrate si inteligente;
- Colaborarea cu departamentele implicate în implementarea / modificarea / terminarea contractelor de date și voce fixă;
- Identificarea produsele personalizate pentru a activa oferte speciale;
- Verificarea compatibilitatilor acestora. Evaluarea problemele operaționale cu departamentele specializate și verificarea dacă modificările au fost prelucrate în funcție de cerințele clienților (IT, CRM Support) ;
- Verificarea procesarii corecte a activărilor și a prețurilor;
- Informarea si detalierea cu privire la modificarea portofoliilor si a proceselor de vanzare ;
- Centralizarea rezultatelor fiecarui agent si raportarea acestora.

01.11.2016 - 31.10.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: account business manager b2b

Responsabilitati:

- Promovarea, vanzarea serviciilor de telefonie mobila si fixa Telekom si a serviciilor de date Telekom;
- Negocierea si incheierea contractelor, urmarirea implementarii acestora,
- Gestionarea unui portofoliu de 250 de clienti;
- Prospectarea continua a pietei si identificarea de noi clienti business;
- Intocmirea de rapoarte cu privire la activitatea de vanzare;
- Oferirea de consultanta și îndrumare clienților pentru alegerea optimă a serviciilor.

01.03.2015 - 30.11.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operational manager

Responsabilitati:

- Mentinerea legaturii cu partenerii externi;
- Prospectarea si recrutarea noilor agenti,
- Training de vanzari si produse;
- Verificarea stocului si necesarului de marfa;
- Suport tehnic si operational;
- Rezolvarea reclamatiilor;
- Monitorizarea si analizarea permanenta a performantelor agentilor de vanzari
- Elaborarea de rapoarte pe baza evolutiei si performantei atat la nivel de echipa de vanzari cat si de companie;
- Propunerea, implementarea si coordonarea de actiuni specifice, in vederea maximizarii rezultatelor;
- Contabilitate primara.

01.09.2013 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: retention specialist b2b

Responsabilitati:

- Retinerea clientilor care isi declarau intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu Telekom , respectand procedurile de lucru in vigoare;
- Contactarea clientilor care solicita rezilierea contractului de servicii in termenul prevazut in instructiunile de lucru;
- Identificarea motivului solicitarii de reziliere;
- Gasirea solutiilor pentru a pastra clientii in retea si pentru a servi atat in interesul clientilor cat şi al companiei;
- Promovarea produselor si serviciilor Telekom in toate apelurile si intalnirile efectuate;
- Stabilirea de intalniri pentru rezolvarea sesizarilor si mentinerea in portofoliu a clientilor.

01.07.2012 - 30.09.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales representative b2b

Responsabilitati:

- Administrarea si extinderea portofoliul de clienti existenti;
- Identificare clientilor pentru a le propune servicii de comunicare,pornind de la nevoile acestuia si de la obiectivele sale;
- Elaborarea unui plan de business pentru fiecare cont/client;
- Construirea unei relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii produselor Cosmote si a cresterii;
- Consolidarea pozitiei personale in fata clientilor si reprezentarea unei imagini high-tech si inovatoare a companiei.

01.10.2006 - 30.06.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

- Consilierea clientilor in identificarea nevoilor acestora si propunerea de solutii si produse din domeniul telefoniei mobila/fixa,Hi-Tech,servicii Romtelecom
- Incheierea de contracte Vodafone,Cosmote,Romtelecom,Zapp
- Incheierea contractelor de credit cu partenerii : BRD Finance ,Cetelem , Eurolines;
- Verificarea si transmiterea lunara a contractelor incheiate,in vederea arhivarii acestora;
- Mercantizarea produselor si aranjarea magazinului ,depozitarea marfurilor comanadate cat si a celor importate din alte locatii;
- First level training pentru noi veniti (prezentarea companiei si familiarizarea celor noi veniti cu istoricul si standardele companiei,prezentarea programului de gestiune , prezentarea serviciilor oferite de catre companie,prezentare programului de activarii retentii , inlocuiri sim (E-pos) ;
- Participarea la procesul de audit si inventar (lunara , anuala) ;
- Folosirea programului de facturare(Charisma), inregistrare comenzi , contabilitate;
primara(chitante , facturi , registru de casa,decont,rapoarte de gestiune , inventar, note de intrare receptie).

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate / Colegiu: MARKETING la Facultatea Marketing şi Afaceri Economice-Universitate Spiru Haret din BUCURESTI.
2001 - 2005 Liceu: Tehnologic la Colegiul Tehnonologic Energetic din CAMPINA.

Premii

Traininguri
May 2015 - May 2015: Telekom B2B Telekom Romania

Nov 2013 - Nov 2013: Traning vanzari Cosmote B2B

Jun 2008 - Jun 2008: Training vanzari avansate Cosmote-Romtelecom

Nov 2006 - Nov 2006: Training vanzari avansate Germanos1

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close