Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.06.1985

obiectiv

 

Sunt in cautarea unei oportunitati de a dezvolta noi abilitati alaturi de o echipa entuziasta in cadrul careia sa contribui la atingerea si depasirea obiectivelor.

Salariu: nespecificat

Beneficii: mediu placut de lucru, tanar , program flexibil , posibilitatea de avansare in cadrul firmei, sistem de bonusare in functie de realizari

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, IT Software, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - 31.12.2015

Departament: it software

Titlu Job: freelancer- junior tester (project based)

Responsabilitati:

-Testarea aplicatiei dezvoltate in cadrul echipei
-Raportarea bug-urilor in sistem mod clar si concis
-Crearea de test cases si documentarea lor.
-Scrierea documentatie pentru utilizarorii aplicatiei (User's Manual).

01.11.2010 - prezent

Departament: management

Titlu Job: service delivery manager

Responsabilitati:

-Implementarea unei strategii eficiente de-a lungul activității pentru a oferii servicii de prima clasa în orice moment.
- mentinerea relatiilor cu părțile interesate, atat interne cat și externe
-coordonare nivelurile de servicii din cadrul afacerii pentru a atinge și depăși obiectivele în mod constant.
-punct de contact pentru clientii alocati pentru toate aspectele legate de serviciile asociate contului.
- managementul escalarilor pentru conturile clienților alocati.
-rapoarte de performanță in formatul dorit și frecvența solicitata si agreata intern sau de catre client.
-sa producă și să mențină planuri de imbunatatire a serviciilor special concepute pentru nevoile clienților.
-aranjarea și participarea la evaluari/re-evaluari ale serviciilor pentru clienți conform calendarului convenit.
-rapoarte și liste de acțiuni pentru servicii.
- focusarea si motivarea resurselor interne pentru a oferi cel mai înalt nivel de servicii pentru clienți.
-tratarea incidentelor si cererilor clienților în conformitate cu Nivelul de Servicii agreate.
-colaborare îndeaproape cu toate domeniile din cadrul afacerii pentru a aborda problemele clienților sau pentru îmbunătățirea serviciilor în funcție de necesități.
-colaborare cu toate departamentele de Suport / Helpdesk pentru îmbunătățirea proceselor interne.

05.09.2010 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

Ofertare clienti, relatii clienti

01.05.2010 - 01.09.2010

Departament: altele

Titlu Job: crupier

Responsabilitati:

dealer jocuri de carti si ruleta, inchiderea si deschiderea meselor de joc

15.03.2009 - 09.03.2010

Departament: altele

Titlu Job: operator telesales

Responsabilitati:

prelucrare date, ofertare clienti, suport clienti

01.12.2008 - 31.03.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

relatii cu clientii, comenzi interne cat si externe, operare PC, relatii cu furnizori.

15.10.2006 - 10.06.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

vanzare efectiva in magazin , incasarea produselor , inchiderea magazinului incluzand partea de contabilitate .

Realizari:

am reusit sa ating targhetul pe magazin , doua luni consecutiv , in lipsa unui director pe magazin , coordonand munca echipei (4 oameni ).

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Relatii Internationale la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National ’’Titu Maiorescu ’’ din Aiud.

Premii

Traininguri
Nov 2014 - Feb 2015: IQuest
QA testing Module
Certificari
Oct 2012 - Nov 2012: FCS GLOBAL
ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close