 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 14.12.1980 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:02.02.1999 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Luand in considerare aptitudinile organizatorice si de coordonare dezvoltate pe parcursul celor 10 ani petrecuti in cadrul firmelor in care mi-am desfasurat activitatea precum si datorita responsabilitatilor multiple ce mi-au fost trasate spre indeplinire pe diferitele posturi in care am activat, insotit permanent de dorinta de perfectionare, urmaresc o evolutie ascendenta a carierei mele. Abilitatile dobandite, responsabilitatea precum si dorinta de a infrunta noi provocari ma determina sa tind spre un job cu raspundere si putere de decizie.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2012 - prezent Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: sef sectie livrare Responsabilitati: 1)responsabilitatea verificarii atente a fiecarui lot de produs finit in vederea ajungerii spre vanzare a produselor corespunzatoare conform normelor calitative si de igiena.
2) coordonarea echipei de livrare in vederea pregatirii si respectarii tuturor comenzilor la cele mai inalte standarde, sub aspect calitativ si cantitativ, respectarea normelor de igiena si conditiilor de temperatura la care trebuie pregatite si livrate, precum si expedierea acestora pentru a ajunge in timp util la clienti
3) responsabilitate asupra sigurantei si sanatatii angajatilor la locul de munca
4) responsabilitatea preluarii eventualelor reclamatii semnalate de clienti, precum si rezolvarea acestora in masura in care acestea vizeaza sectorul de livrare, precum si mentinerea si colaborarea cat mai stransa si eficace cu sectorul de productie in vederea corectarii si inlaturarii eventualelor defecte pe linie tehnologica pentru o rezolvare cat mai rapida si mentinerea celor mai bune relatii cu clientii firmei
5)mentinerea unui climat optim in cadrul colectivului de lucru, aplanarea eventualelor conflicte aparute in vederea asigurarii unui climat cat mai potrivit pentru o indeplinire cat mai buna a sarcinilor de servici Realizari: Oferirea, impreuna cu echipa de lucru a unei activitati cat mai eficiente la locul de munca, asigurarea tuturor conditiilor necesare colectivului de lucru,mentinerea si colaborarea stransa a relatiilor cu celalalte sectoare din cadrul firmei, administrativ, de productie, de marketing, rezolvarea anumitor reclamatii aparute,gasirea si propunerea spre punerea in practica a unor solutii de natura organizatorica atat in ceea ce priveste colectivul de lucru cat si asupra procesului de livrare propriu zis |
|
01.07.2010 - 01.10.2011 Departament: vanzari Titlu Job: gestionar statie Responsabilitati: 1) gestionarea stocului
2) lansare comanda
3) deservirea clientilor
4) rezolvarea problemelor si a reclamatiilor aparute |
|
01.08.2005 - 01.10.2009 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: sef sectie abatorizare Responsabilitati: 1) responsabilitatea asigurarii cu materie prima
2) responsabilitatea mentinerii unei stranse legaturi cu departamentul de vanzare,luarea la cunostinta a comenzilor care urmeaza a fi onorate, mentinerea sub supraveghere stricta si continua a depozitelor de produs finit in vederea aprovizionarii cu cantitati optime de materie prima
3) responsabilitatea receptiei de materie prima sub aspect calitativ si cantitativ
4) responsabilitatea aprovizionarii cu materie prima in timp util astel incat aceasta sa poate fi prelucrata in cele mai bune conditii si conform normelor procesului tehnologic
5) responsabilitatea mentinerii unor relatii cat mai stranse si de succes cu furnizorii de materie prima
6) responsabilitatea rezolvarii eventualelor probleme ce pot aparea in timpul receptiei in cel mai scurt timp posibil prin luarea legaturii cu furnizorul, in masura in care problema respectiva e rezolvabila la nivelui sectorului de receptie sau informarea cat mai rapida a sefului ierarhic superior pentru rezolvarea acesteia
7) responsabilitatea urmaririi si supravegherii stricte a procesului de sacrificare si a prelucrarii materiei prime pentru obtinerea unui produs finit la cele mai inalte standarde calitative
8) responsabilitatea asigurarii unui climat optim in cadrul colectivului de lucru si a asigurarii tuturor conditiilor in vederea desfasurarii unei activitati eficiente in timpul programului de lucru
9) responsabilitatea urmarii indeaproape a procesului tehnologic pentru o mentinere continua a igienei
10) responsabilitatea intocmirii zilnice a rapoartelor de activitate pe intreg fluxul tehnologic de la receptie pana la intrare produs finit in depozit si ca si comunicarea acestora pe scara ierarhica superioara pentru a fi analizate in vederea unei cat mai bune si eficiente selectie de furnizori
11) responsabilitatea de a urmari valorificarea tuturor subproduselor rezultate in urma procesului tehnologic
12) responsabilitatea gasirii de solutii organizatorice in cadrul colectivului de lucru si de solutii privind mersul fluxului tehnologic pentru o eficientizare a activitatii si reducerea costurilor pe parte de proces tehnologic
13) responsabilitatea verificarii actelor de intrare la receptie de materie prima conform procesului de receptie precum si validarea acestora in vederea inregistrarii in departamentul financiar contabil
14) responsabilitatea urmaririi efectuarii de plati catre anumiti furnizori si respectarea termenelor de plata stabilite intre acestia si firma
15) responsabilitatea urmaririi eventualelor defectiuni pe linie tehnologica si comunicarea prompta catre departamentul mecanic – tehnic pentru rezolvarea acestora
16) responsabilitate asupra sigurantei si sanatatii angajatilor la locul de munca
Am condus o echipa de lucru de 30 persoane a carui scop era oferirea unei activitati cat mai eficiente pentru o prelucrare cat mai corecta a materiei prime avand ca rezultat obtinerea produsului finit la standarde calitative cat mai ridicate,gasirea de solutii pentru eficientizarea procesului tehnologic si reducerea anumitor costuri privind procesul de productie,mentinrea unei colaborari cat mai stranse si continue cu celalalte departamente din cadrul firmei pentru a ne aduce contributia la crearea,mentinerea si plasarea pe o pozitie cat mai solida a firmei pe piata. |
|
01.09.2004 - 01.08.2005 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: sef schimb livrare Responsabilitati: ) responsabilitatea preluarii comenzilor
2) coordonarea echipei de livrare in vederea pregatirii si respectarii tuturor comenzilor la cele mai inalte standarde, sub aspect calitativ si cantitativ, respectarea normelor de igiena si conditiilor de temperatura la care trebuie pregatite si livrate, precum si expedierea acestora pentru a ajunge in timp util la clienti
3) responsabilitati de mentinere a stocului de produs finit si de rulare a acestuia tinand cont ca este un produs perisabil cu regim special precum si urmarirea stocului de produs finit,corelarea permanenta a acestuia cu comenzile preluate in vederea lansarii comenzii spre departamentul de productie pe fiecare produs finit in parte in functie de stocul existent si cantitatile necesare pentru satisfacerea cu succes a tuturor comenzilor
4) responsabilitate asupra sigurantei si sanatatii angajatilor la locul de munca
5) responsabilitatea de mentinere a conditiilor de igiena ale depozitelor de produse finite
6) responsabilitatea preluarii eventualelor reclamatii semnalate de clienti, precum si rezolvarea acestora in masura in care acestea vizeaza sectorul de livrare, precum si mentinerea si colaborarea cat mai stransa si eficace cu sectorul de productie in vederea corectarii si inlaturarii eventualelor defecte pe linie tehnologica pentru o rezolvare cat mai rapida si mentinerea celor mai bune relatii cu clientii firmei
7)mentinerea unui climat optim in cadrul colectivului de lucru, aplanarea eventualelor conflicte aparute in vederea asigurarii unui climat cat mai potrivit pentru o indeplinire cat mai buna a sarcinilor de servici
8)responsabilitatea verificarii atente a fiecarui produs finit in vederea ajungerii spre vanzare a produselor corespunzatoare conform normelor calitative si de igiena.
Oferirea, impreuna cu echipa de lucru a unei activitati cat mai eficiente la locul de munca, asigurarea tuturor conditiilor necesare colectivului de lucru,mentinerea si colaborarea stransa a relatiilor cu celalalte sectoare din cadrul firmei, administrativ, de productie, de marketing, rezolvarea anumitor reclamatii aparute,gasirea si propunerea spre punerea in practica a unor solutii de natura organizatorica atat in ceea ce priveste colectivul de lucru cat si asupra procesului de livrare propriu zis. |
| studii | |
|
Facultati: 1999 - 2004 Facultate: Ingineria Produselor Alimentare la Universitatea de Nord Baia Mare , Facultatea de Stiinte din BAIA MARE.
1995 - 1999 Facultate: Fizica - chimie la Colegiul National Gheorghe Sincai din BAIA MARE.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|