Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.08.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.07.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

calitatea pe primul loc

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Productie, Inginerie, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Baia Mare, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Ploiesti, Satu-Mare, Timisoara, Covasna

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager productie (procesare lapte)

Responsabilitati:

Din pozitia de Manager productie am urmatoarele atributii :

Primesc de la compartimentul Comercial obiectivele de productie ce trebuiesc realizate, impreuna cu specificatiile tenice
Identific si ma asigur ca am resursele necesare realizarii planului de productie.
Verific incadrarea in bugetul alocat calculand cheltuielile necsare a fi efectuate in vederea realizarii productiei cerute.
Realizez Planul de productie saptamanal.
Coordonez introducerea si mentinerea sub control a proceselor incluse in sistemul calitatii.
Conduc procesul de asigurare a calitatii in activitatea de productie, conform procedurilor si standardelor existente.
Identific si remediez elementele ce ingreuneaza fluiditatea procesului de productie .
Organizez si conduc sedintele de productie, pentru armonizarea obiectivelor pe termen scurt si sincronizarea activitatilor, in vederea realizarii in conditii optime a planului e productie .
Identific resursele insuficiente sau resursele neconforme si propun modalitati de solutionare catre responsabilii de achizitii.
Verific respectarea instructiunilor tehnoogice de productie, pe parcursul lantului de productie .
Verific respectarea instructiunilor de folosire si mentenanata a utilajelor si echipamentelor , de catre cei ce le opereaza.
Aplic legislatia interna a companiei in cazul sesizarii abaterilor de la standarde .
Analizez lunar datele legate de :
a. Durata ciclului de fabricare
b. Cantitatea de produse care trec la urmatoarea etapa ( pentru fiecare etapa )
c. Costurile de productie medii / produs
d. Rata de pierdere a materiilor si materialelor pe distributia interna a lantului de productie (pentru fiecare etapa)
e. Volumul produselor fabricate intr-o unitate de timp / sectie
f. Procentul materiilor prime si materialelor de ambalat defectuoase
g. Orele de stagnare pe utilaj
Propun un plande masuri de corectare si optimizare
Trimit planul Directorului general pentru a fi aprobat.
Implementz solutiile aprobate si urmaresc gradul de realizare .
Ma asigur ca fiecare post are planificarea activitatilor , ce sunt necesare pentru realizarea obiectivelor
Organizez activitatea echipei pentru atingerea obiectivelor alocate .
Verific gradul de realizare al obiectivelor de catre memebrii departamentului .
Analizez raportul de activitate in care sa evidentieze obiective alocate vs. obiectve realizate si observatii la nivel de post .
Livrez concepte teoretice si practice - training intern .
Organizez sesiuni de instruire tehnica cu specialisti din alte departamente .
Realizez un raport de activitate din care sa reiasa obiectivele alocate, resursele consumate, gradul de realizare al obiectivelor si directii concrete de actiune .

01.08.2005 - 31.05.2019

Departament: productie

Titlu Job: sef productie

Responsabilitati:

CA SEF SECTIE IMBUTELIERE AM AVUT URMATOARELE ATRIBUTII :
-Organizez si coordonez activitatea din cadrul sectiei imbuteliere , in functie de planul de productie si cerintele sistemului de management al calitatii ISO 9001 si HACCP(ISO22000)
- planific ambalarea si imbutelierea pe linii in functie de planul de vanzari transmis de client si de capacitatile de amblare disponibile;
- asigur resurse materiale si umane pentru realizarea activitatii de ambalare conform planului ;
- controlez si iau masuri pentru respectarea procesului tehnologic si asigur realizarea ambalarii si imbutelierii in concordanta cu normele de calitate stabilite , cu normele de tehnica a securitatii si a masurilor de protectie a muncii ;
- raspund pentru utilizarea capacitatilor de amblare in conditiile de eficienta normata;
- raspund pentru utilizarea personalului operator in conditii de productivitate normata ;
- elaborez documentatia necesara pentru operarea corecta a echipamentelor componente ale liniilor de ambalare si imbuteliere ;
- urmaresc calitatea activitatii desfasurate pe liniile de ambalare si raspund prin masuri de corectie prompte la sesizarile reprezentantilor compartimentului de asigurarea calitatii-laborator ;
- planific impreuna cu responsabilul tehnic activitatile de intretinere preventiva la echipamentele componente ale liniilor de ambalre;
- controlez si evaluez daca rezultatul activitatilor de intretinere este corespunzator si sesizeaza responsabilul tehnic in cazul aparitiei oricaror defectiuni la echipamente ;
- elaborez planul de curatenie din hala de ambalare si raspund de indeplinirea obligatiilor de mentinere a gradului de igiena impus pentru echipamentele si spatiile inconjuratoare de catre tot personalul care isi desfasoara activitatea in hala de ambalare ;
- coordonez activitatile de protectia muncii si PSI pentru personalul si echipamentele din subordine ;
- ma preocup de formarea profesionala a personalului din subordine
-alaturi de compartimentul tehnic raspund de implementarea masurilor de modernizare a utilajelor , instalatiilor si fluxurilor de fabricatie ;
- aplic principiile sistemului de management al calitatii ISO 9001 si ISO 22000 in toate domeniile de care raspund ;
- stabilesc necesarul de materiale de ambalare si verific asigurarea acestora de catre compartimentul aprovizionare in concordanta cu planul de productie stabilit ;
-raspund de buna folosire a bazei tehnice si materiale pusa la dispozitie pentru desfasurarea procesului productiv ;
- realizez periodic rapoarte de analiza a activitatii coordonate ;

01.07.2002 - 31.08.2005

Departament: productie

Titlu Job: inginer tehnolog

studii

 

Facultati:

1997 - 2002 Facultate: Industria alimentara la Univ. Aurel Vlaicu din Arad.

Premii

CURS SI DIPLOMA DE AUDITOR INTERN - TUV CERT GERMANIA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close