Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.06.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.07.2007

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei intr-un mediu dinamic, profesionist. Luptatoare pentru a fi nr.1

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: in functie de rezultate/performante

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Productie, Cercetare - dezvoltare, Prelucrarea lemnului / PVC, Petrol / Gaze, Management

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 15.09.2015

experienta profesionala

 

01.10.2007 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament desfacere

Responsabilitati:

- gestionarea bazei de date a clientilor;
- promovarea produselor firmei si vanzarea lor prin negociere directa cu clientii interni;
- preluarea comenzilor de la clienti si de la directorii/agentii de vanzari;
- prelucrarea comenzilor: verificarea si certificarea, prin semnatura,privind completarea corecta si completa a formularului de comanda, efectuarea devizului antecalcul, verificarea stocului de produs existent, lansarea comenzii in fabrica si stabilirea conditiilor si a termenului de livrare;
- asistenta de specialitate clientilor privind produsul domeniile de utilizare, caracteristici fizico-mecanice, modalitati de punere in opera, modalitati si termene de plata;
- controlul si verificarea stocurilor de produse finite;
- intocmirea documentelor privind expeditia si decontarea produselor livrate (factura fiscala, aviz de expeditie, proforma invoice, packing list, chitante);
- instruirea profesionala a personalului din subordine;
- evidenta permanenta a comenzilor/contractelor si respectarea termenelor si conditiilor de livrare;
- intocmirea lunara a rapoartelor de vanzari.

01.07.2006 - 31.07.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- promovarea si vanzarea produselor firmei;
- relatii cu bancile (operatiuni de ridicare/depunere numerar, plati furnizori);
- proiectare tablou tamplarie si negociere directa cu clientii;
- facturare si incasare;
- prezentarea produselor firmei in fata potentialilor clienti;
- mentinerea si cresterea portofoliului de clienti;
- programarea activitatilor.

bonuri de masa; telefon mobil.
reduceri de pret la produsele achizitionate de la firma.

01.01.2006 - 31.07.2006

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane/asistent manager

Responsabilitati:

- operatiuni de contabilitate primara;
- operare extrase bancare;
- administrarea bazei de date de evidenta a personalului;
- lucrul in echipa;
- oferirea informatiilor privind problemele de personal;
- eliberare adeverinte; relatii cu ITM.
telefon mobil; bonuri de masa; rate si reduceri la produsele achizitionate de la firma.

01.09.2000 - 31.01.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager/operator pc

Responsabilitati:

- proiectarea si intocmirea ofertelor pentru panoul de tamplarie;
- operatiuni de contabilitate primara;
- relatii cu bancile;
- planificarea activitatilor;
- negocieri cu furnizorii si clientii;
- facturare si incasare;
- preluare/lansare comenzi;
- urmarirea derularii contractelor;
- propunerea diferitelor solutii la proiectele clientilor.
telefon mobil; bonuri de masa.

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Servicii si Produse Financiare in Contextul Integrarii Europene la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Management Financiar Contabil/Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Aptitudini de comunicare, auto-organizare, initiativa si asumarea responsabilitatilor.
Experienta in activitatea de vanzari.
Dezvoltare personala. Planificarea activitatilor.
Capacitatea de a gasi solutii si de a ma adapta diverselor situatii de munca.
Rezistenta la stres si provocari.
Dorinta de a evolua profesional.

Premii

Cursuri absolvite:
2010 - Manager de proiect;
2008 - Declarant Vamal;
2007 - Inspector Protectia Muncii ;
2007 - Specializare Resurse Umane;
2005 - Inspector Resurse Umane - CEPECOM SA Bucuresti
1999 - Operator calculatoare - Grup Scolar Arte si Meserii
1991 - secretariat/dactilografie/stenografie si telex.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close