 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 09.01.1989
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Beneficii: acumulare de experienta Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2013 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: sef departament agent servicii client Responsabilitati: Activitate de call center, manageriez o echipa de oameni formata de la 10 pana la 15 persoane,tin legatura constant cu clientul din Italia, atat telefonic, cat si prin email. Printe atributii: reportizare(planificarea luna a oamenilor la munca, realizarea file-ului lunar de bonusuri,rapoarte zilnice care se trimit clientului, realizarea rapoartelor pe activitate care se trimit managerului direct- turn over, concedii medicale, concedii de odihna; ), semnalarea anomaliilor care apar in descursul zilei, monitorizarea atenta a angajatilor, cat si a pe apelurile primite, eficentizarea timpului de lucru etc |
|
01.07.2011 - 01.09.2013 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii client Responsabilitati: Suport agentilor care lucreaza in operativ. Preluarea apelurilor clientilor si incercarea rezolvarii problemelor lor in linie,intr-un timp foarte scurt...probleme ce tin de o retea de telefonie mobila din Italia.
Bonuri de masa |
|
15.06.2009 - 12.09.2009 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: ospatar Responsabilitati: Ocupam functia de chelner....in afara de intampinarea clientilor in restaurant, debarasatul meselor( hotel all inclusive- selfservice), trebuia sa comunicam foarte mult cu clientii, sa ne asiguram ca sunt multumiti de serviciile noastre |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Afaceri Internationale si Strategii Interculturale la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
2007 - 2010 Facultate: Economie si Afaceri Internationale la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
Activitati extracurriculare capacitatea de a asimila foarte usor cunostintele,sociabila,comunicativa,capabila de lucru in echipa,adaptabilitate Premii diploma de licenta,diploma de bacalaureat,atestat in informatica,trainning pe reprezentare si negociere |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,avansat,avansat) franceză(mediu,mediu,avansat) spaniolă(mediu,avansat,avansat) italiană(incepator,incepator,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|