Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.01.1989

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: acumulare de experienta

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef departament agent servicii client

Responsabilitati:

Activitate de call center, manageriez o echipa de oameni formata de la 10 pana la 15 persoane,tin legatura constant cu clientul din Italia, atat telefonic, cat si prin email. Printe atributii: reportizare(planificarea luna a oamenilor la munca, realizarea file-ului lunar de bonusuri,rapoarte zilnice care se trimit clientului, realizarea rapoartelor pe activitate care se trimit managerului direct- turn over, concedii medicale, concedii de odihna; ), semnalarea anomaliilor care apar in descursul zilei, monitorizarea atenta a angajatilor, cat si a pe apelurile primite, eficentizarea timpului de lucru etc

01.07.2011 - 01.09.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Suport agentilor care lucreaza in operativ. Preluarea apelurilor clientilor si incercarea rezolvarii problemelor lor in linie,intr-un timp foarte scurt...probleme ce tin de o retea de telefonie mobila din Italia.
Bonuri de masa

15.06.2009 - 12.09.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Ocupam functia de chelner....in afara de intampinarea clientilor in restaurant, debarasatul meselor( hotel all inclusive- selfservice), trebuia sa comunicam foarte mult cu clientii, sa ne asiguram ca sunt multumiti de serviciile noastre

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Afaceri Internationale si Strategii Interculturale la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
2007 - 2010 Facultate: Economie si Afaceri Internationale la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.

Activitati extracurriculare

capacitatea de a asimila foarte usor cunostintele,sociabila,comunicativa,capabila de lucru in echipa,adaptabilitate

Premii

diploma de licenta,diploma de bacalaureat,atestat in informatica,trainning pe reprezentare si negociere

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)

spaniolă(mediu,avansat,avansat)

italiană(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close