 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 27.09.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:31.10.2007
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu este sa lucrez in domeniul financiar-contabil intr-o companie cu scopuri ambitioase, sa ma integrez intr-o echipa de lucru unde imi pot aplica cunostintele si imi pot construi o cariera de succes.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2016 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: sef contabil Responsabilitati: ▪ Organizarea, controlul si raspunderea desfasurarii in mod eficient a activitatii financiarcontabile
a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
▪ Organizarea, indrumarea si verificarea privind contabilitatea operatiilor de capital,
contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea
trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea
angajamentelor si a altor elemente patrimoniale;
▪ Coordonarea controlului financiar preventiv, stabilirea operatiunilor si a documentelor ce
se supun controlului financiar preventiv, implementarea evidentei financiar-contabile pe
centre de cost/profit;
▪ Verificarea recunoasterii corecte in contabilitate a cheltuielilor si veniturilor pe centre de
cost/profit in vederea realizarii analizei profitabilitatii medicilor/interventiilor;
▪ Verificarea inregistrarii cronologice si sistematice in evidenta contabila a documentelor
justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
▪ Verificarea si recunoasterea in contabilitate a veniturilor aferente facturilor emise catre
CASMB - spitalizare de zi/continua, radiologie si Programul National de Sanatate
(PNS);
▪ Verificarea si urmarirea fluxurilor de consum materiale/medicamente pe centre de
cost/foi pacient la nivel de sectii si reflectarea acestora in contabilitate;
▪ Organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a evidentei
lunare/semestriale/anuale pentru grupul Policlinico di Monza;
▪ Realizarea rapoartelor financiar-contabile interne aferente grupului Policlinico di Monza
(CM Policlinico di Monza, Cardioscan, Proestetica – puncte de lucru) si prezentarea
catre management;
▪ Mentinerea relatiei cu societatea mama din Italia;
▪ Mentinerea relatiei cu bancile, acordare suport financiar-contabil in vederea obtinerii
creditelor si liniilor de investitii;
▪ Organizarea si acordarea suportului profesional auditorilor externi;
Primirea documentelor justificative in cadrul departamentului contabilitate: facturi
fiscale primite de la furnizori: prestari servicii medicale/diverse, intrari materiale si
medicamente, mijloace fixe; deconturi de cheltuieli;
▪ Verificarea centrelor de cost si inregistrarea documentelor justificative in programul de
contabilitate;
▪ Realizarea raportului zilnic de venituri si incasari, verificarea clientilor neincasati si
corectitudinea facturilor emise catre acestia;
▪ Implementarea si realizarea previziunii lunare privind cash-flow-ul companiei;
▪ Mentinerea relatiei cu bancile si compania de leasing;
▪ Mentinerea relatiei cu furnizorii grupului, reglarea si verificarea fiselor de parteneri;
▪ Intocmirea partiala a statelor de salarii: contractele individuale de munca –
inregistrari/modificari/incetari, inregistrarea concediilor medicale, concediilor de odihna,
tichetelor de masa, intocmirea adeverintelor de salarii, transmiterea in REVISAL;
▪ Efectuarea platilor catre furnizori/salariati la nivel de grup;
▪ Realizarea Executiei Bugetare;
▪ Intocmirea declaratiilor fiscale lunare obligatorii; |
|
01.12.2014 - 31.03.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: Preluarea documentelor contabile de la clienti – diverse obiecte de activitate, inregistrarea
acestora in programul de contabilitate si intocmirea urmatoarelor documente:
▪ Jurnal de vanzari;
▪ Jurnal de cumparari;
▪ Registrul de casa;
▪ Registrul de banca;
▪ Statul de salarii;
▪ Declaratii fiscale: 100, 112, 300, 301, 390, 394;
▪ Intocmire ordine de plata pentru contributiile datorate la Stat;
▪ Intocmire balanta de verificare si bilant;
▪ Reglari fise pe platitor; |
|
01.06.2013 - 31.12.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: -preluarea documentelor contabile de la clienti -diverse obiecte de activitate, inregistrarea acestora in programul de contabilitate si intocmirea urmatoarelor documente:
- Jurnalul de vanzari;
- Jurnalul de cumparari;
- Registrul de casa;
- Registrul de banca;
- Statul de salarii;
- Declaratii 100,112,300,390,394;
- OP-uri pentru plata contributiilor catre Stat;
- balanta si bilant;
- reglari fise pe platitor; |
|
01.08.2010 - 30.06.2013 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: -preluarea documentelor contabile de la clienti, inregistrarea acestora in programul de contabilitate si intocmirea urmatoarelor documente:
- Jurnalul de vanzari;
- Jurnalul de cumparari;
- Registrul de casa;
- Registrul de banca;
- Declaratii 100,112,300,390,394;
- OP-uri pentru plata contributiilor catre Stat;
- rapoarte catre conducere :
- bugetul de venituri si cheltuieli ;
- situatia platilor catre bugetul de stat; etc.
- balanta si bilant;
- mentinerea relatiei cu administratiile;
- reglari fise pe platitor;
Auditor junior in cadrul proiectelor POSDU-proceduri convenite/audit statutar;
- realizarea dosarelor de lucru prin aranjarea documentelor pe sectiuni;
- intocmirea fiselor de lucru aferente sectiunilor din normele minimale de audit;
- verificarea eligibilitatii cheltuielilor in cadrul proiectelor POSDRU; |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2015 Facultate: EXPERT CONTABIL la CECCAR din BUCURESTI.
2010 - 2012 Masterat: CONTABILITATE, AUDIT SI INFORMATICA DE GESTIUNE la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
2007 - 2010 Facultate: CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: ECONOMIC la COLEGIUL NATIONAL ION GHICA din TARGOVISTE.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|