Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.10.2007

obiectiv

 

Obiectivul meu este sa lucrez in domeniul financiar-contabil intr-o companie cu scopuri ambitioase, sa ma integrez intr-o echipa de lucru unde imi pot aplica cunostintele si imi pot construi o cariera de succes.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef contabil

Responsabilitati:

▪ Organizarea, controlul si raspunderea desfasurarii in mod eficient a activitatii financiarcontabile
a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
▪ Organizarea, indrumarea si verificarea privind contabilitatea operatiilor de capital,
contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea
trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea
angajamentelor si a altor elemente patrimoniale;
▪ Coordonarea controlului financiar preventiv, stabilirea operatiunilor si a documentelor ce
se supun controlului financiar preventiv, implementarea evidentei financiar-contabile pe
centre de cost/profit;
▪ Verificarea recunoasterii corecte in contabilitate a cheltuielilor si veniturilor pe centre de
cost/profit in vederea realizarii analizei profitabilitatii medicilor/interventiilor;
▪ Verificarea inregistrarii cronologice si sistematice in evidenta contabila a documentelor
justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
▪ Verificarea si recunoasterea in contabilitate a veniturilor aferente facturilor emise catre
CASMB - spitalizare de zi/continua, radiologie si Programul National de Sanatate
(PNS);
▪ Verificarea si urmarirea fluxurilor de consum materiale/medicamente pe centre de
cost/foi pacient la nivel de sectii si reflectarea acestora in contabilitate;
▪ Organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a evidentei
lunare/semestriale/anuale pentru grupul Policlinico di Monza;
▪ Realizarea rapoartelor financiar-contabile interne aferente grupului Policlinico di Monza
(CM Policlinico di Monza, Cardioscan, Proestetica – puncte de lucru) si prezentarea
catre management;
▪ Mentinerea relatiei cu societatea mama din Italia;
▪ Mentinerea relatiei cu bancile, acordare suport financiar-contabil in vederea obtinerii
creditelor si liniilor de investitii;
▪ Organizarea si acordarea suportului profesional auditorilor externi;
Primirea documentelor justificative in cadrul departamentului contabilitate: facturi
fiscale primite de la furnizori: prestari servicii medicale/diverse, intrari materiale si
medicamente, mijloace fixe; deconturi de cheltuieli;
▪ Verificarea centrelor de cost si inregistrarea documentelor justificative in programul de
contabilitate;
▪ Realizarea raportului zilnic de venituri si incasari, verificarea clientilor neincasati si
corectitudinea facturilor emise catre acestia;
▪ Implementarea si realizarea previziunii lunare privind cash-flow-ul companiei;
▪ Mentinerea relatiei cu bancile si compania de leasing;
▪ Mentinerea relatiei cu furnizorii grupului, reglarea si verificarea fiselor de parteneri;
▪ Intocmirea partiala a statelor de salarii: contractele individuale de munca –
inregistrari/modificari/incetari, inregistrarea concediilor medicale, concediilor de odihna,
tichetelor de masa, intocmirea adeverintelor de salarii, transmiterea in REVISAL;
▪ Efectuarea platilor catre furnizori/salariati la nivel de grup;
▪ Realizarea Executiei Bugetare;
▪ Intocmirea declaratiilor fiscale lunare obligatorii;

01.12.2014 - 31.03.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Preluarea documentelor contabile de la clienti – diverse obiecte de activitate, inregistrarea
acestora in programul de contabilitate si intocmirea urmatoarelor documente:
▪ Jurnal de vanzari;
▪ Jurnal de cumparari;
▪ Registrul de casa;
▪ Registrul de banca;
▪ Statul de salarii;
▪ Declaratii fiscale: 100, 112, 300, 301, 390, 394;
▪ Intocmire ordine de plata pentru contributiile datorate la Stat;
▪ Intocmire balanta de verificare si bilant;
▪ Reglari fise pe platitor;

01.06.2013 - 31.12.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-preluarea documentelor contabile de la clienti -diverse obiecte de activitate, inregistrarea acestora in programul de contabilitate si intocmirea urmatoarelor documente:
- Jurnalul de vanzari;
- Jurnalul de cumparari;
- Registrul de casa;
- Registrul de banca;
- Statul de salarii;
- Declaratii 100,112,300,390,394;
- OP-uri pentru plata contributiilor catre Stat;
- balanta si bilant;
- reglari fise pe platitor;

01.08.2010 - 30.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-preluarea documentelor contabile de la clienti, inregistrarea acestora in programul de contabilitate si intocmirea urmatoarelor documente:
- Jurnalul de vanzari;
- Jurnalul de cumparari;
- Registrul de casa;
- Registrul de banca;
- Declaratii 100,112,300,390,394;
- OP-uri pentru plata contributiilor catre Stat;
- rapoarte catre conducere :
- bugetul de venituri si cheltuieli ;
- situatia platilor catre bugetul de stat; etc.
- balanta si bilant;
- mentinerea relatiei cu administratiile;
- reglari fise pe platitor;

Auditor junior in cadrul proiectelor POSDU-proceduri convenite/audit statutar;

- realizarea dosarelor de lucru prin aranjarea documentelor pe sectiuni;
- intocmirea fiselor de lucru aferente sectiunilor din normele minimale de audit;
- verificarea eligibilitatii cheltuielilor in cadrul proiectelor POSDRU;

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: EXPERT CONTABIL la CECCAR din BUCURESTI.
2010 - 2012 Masterat: CONTABILITATE, AUDIT SI INFORMATICA DE GESTIUNE la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
2007 - 2010 Facultate: CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: ECONOMIC la COLEGIUL NATIONAL ION GHICA din TARGOVISTE.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close