Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.05.1978

obiectiv

 

Promovarea in cadrul unui job care sa corespunda pregatirii profesionale, experientei si abilitatilor personale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Conditii de lucru decente, intr-o atmosfera de liniste si confort, dotari conform standardelor.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Juridic, Relatii publice, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Agricultura, Functii publice, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

05.08.2004 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: sef birou contracte

Responsabilitati:

Pregătirea si elaborarea contractelor de finantare in vederea avizarii de catre compartimentele de specialitate si aprobarii de catre Directorul General al APRDRP conform masurilor si procedurilor acreditate de Comisia Europeana;
Elaborarea si imbunatatirea manualelor de proceduri de lucru acreditate sau supuse acreditarii de catre CE; Completarea Check-listului ce insoteste contractul de finantare astfel incat acesta sa cuprinda toate elementele necesare unui contract de finantare;
Notificarea beneficiarilor privind aprobarea si semnarea contractelor în urma selecţiei proiectelor;
Verificarea si analizarea documentatiei transmise de beneficiari in vederea amendarii contractelor de finantare prin act adiţional; In acest sens pot fi propuse noi solutii tehnice, solutii constructive schimbari de cont bancar, de responsabil legal/tehnic, modificari de natura juridica, etc
Participarea la activitatea de urmărire a modului de derulare a contractului;
Intocmirea documentatiei necesare in vederea incetarii/rezilierii contractelor de finantare;
Intocmirea documentatiei necesare in vederea modificarii contractelor de finantare ca urmare a reorganizarilor teritoriale si a transformarilor (in cazul masurilor care au ca beneficiari consilii locale);
Oferirea de consiliere beneficiarilor pe durata implementarii proiectelor astfel incat acestia sa realizeze investitiile conform standardelor si procedurilor acreditate de Uniunea Europeana;
Arhivarea documentelor;
Aplicarea si executarea legilor;
Intocmirea si analizarea documentatiei transmise de beneficiari in vederea modificarii conturilor bancare;
Intocmirea documentatiei necesare modificarii reprezentantilor legali/tehnici;
Intocmirea rapoartelor in cadrul comisiilor de specialitate ce supun spre aprobare modificari ale contractelor;
Verificarea si avizarea contractelor, actelor aditionale la contracte, adreselor de raspuns la solicitarile beneficiarilor etc
Alte activitati care necesita cunostinte superioare de specialitate.

Realizari:

Datorita implicarii mele in realizarea activitatilor prevazute in job description si promptitudinii de raspuns fata de beneficiarii Programului SAPARD, mii de beneficiari au reusit sa implementeze proiecte de succes de mii/milioane de EURO;
Am contributi si contribui la realizarea si imbunatatirea procedurilor acreditate de UE astfel ca acestea sa fie in acord cu legislatia nationala si cu cea europeana si pentru simplificarea procedurilor;
In cadrul programului SAPARD s-au incheiat ~ 5300 de contracte , contracte incheiate la nivelul biroului pe care eu il conduc, ceea ce reprezinta o realizare importanta atat la nivel de tara, minister, institutie cat si o realizare personala.

05.02.2003 - 05.08.2004

Departament: altele

Titlu Job: inspector

Responsabilitati:

Dintre responsabilitatile cerute in cadrul acestui job, pot fi mentionate urmatoarele - relationarea cu reprezentantii organizatiilor neguvernamentale;- incheierea de contracte si acorduri de parteneriat cu ONG-uri si asociatii neguvernamentale;- scrierea de proiecte in vederea finantarii de la organisme internationale, precum: Uniunea Europeana prin programul Phare, USAID, Grasp, Co-operation Netherlands etc-reprezentarea intereselor instituţiei în relaţiile cu reprzentanţii societăţii civile; elaborarea de scrisori de intentie catre entitati publice omologe din UE in vederea incheierii de acorduri de parteneriat, respectiv de infratire cu acestea.

Realizari:

In urma intocmirii documentatiei elaborate de subsemnata, Primaria Sectorului 2 a derulat proiecte de investitii cu omologa sa din orasul Torino - Italia in domeniul protectiei copilului si mediului;
- in urma unui proiect lde finantare la care am colaborat, finantat de Co-operation Netherlands un grup de copii cu nevoi speciale din sectorul 2 s-au bucurat sa fie alaturi de copii obisnuiti dar talentati si sa colaboreze in cadrul unei tabere artistice derulate pe durata a 7 zile intr-o statiune de pe Valea Prahovei;
- am initiat si condus un centru de voluntariat infiintat in parteneriat cu o asociatie neguvernamentala si finantat printr-un proiect Phare, in cadrul caruia au activat persoane cu varsta cuprinsa intre 14-45 ani in actiuni cu caracter caritabil, civic si social. Cooptarea tinerilor in cadrul campaniilor/actiunilor de lupta anti-drog, anti-SIDA, de protectie a mediului i-a ajutat pe acestia sa realizeze ca sunt responsabili si ca pot fi si ei utili societatii la orice varsta s-ar afla.
Faptul ca in perioada in care eu mi-am desfasurat activitatea Biroul de Relatii pentru ONG a avut o activitate sustinuta si apreciata de conducatorul institutiei, aceasta diminuandu-se odata cu plecarea mea si chiar disparand ulterior ca si entitate din organigrama institutiei, reprezinta si o realizarea la care eu am contribuit prin activitatea mea.

01.04.2002 - 15.08.2002

Departament: relatii publice

Titlu Job: inspector de specialitate

Responsabilitati:

Dintre atributiile care trebuiau indeplinite pot fi mentionate:- oferirea de consultanta in domeniul fiscal si in problematica impozitului pe venitul anual global;- studierea legislatiei din domeniul fiscal si oferirea unei interpretari legale si riguroase legislatiei specifice domeniului fiscal;- evidenta si notificarea societatilor care inregistreaza debite la bugetul statului;- raportarea debitelor la Serviciul de Urmarire persoane juridice;-evaluarea declaraţiilor de venit global depuse de contribuabili.

Realizari:

Prin activitatea desfasurata in cadrul acestei institutii am reusit sa consiliez cetatenii care se adresau Biroului de Metodologie in ce priveste modalitatea de completare a declaratiilor privind venitul anual global, mai ales ca acest program era inca intr-o faza de pionierat (de abia fusese lansat) si totodata sa-i ajut sa inteleaga acest nou program de declarare a veniturilor;
- am contribuit la clarificarea acelor articole din legislatie care nu pareau a fi foarte concludente si in acest fel s-a ajuns la aplicarea corecta a legislatiei in domeniu;
- abordarea unei atitudini sociabile in relatia cu cetateanul a condus la schimbarea opticii cetateanului fata de acest departament, exemplu fiind cuvintele de lauda adresate de acestia in urma clarificarii problemelor inaintate.

studii

 

Facultati:

13-15 OCT. 2006-OK Service Corp.
Mai 2006-Iulie 2006- Academia Britanica de Afaceri;
Oct 2004-Iulie 2006-Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA);
06-07 martie 2004- Transparency International Romania ;
2005- Agentia SAPARD– EU Phare Project RO 2002;
14-16 martie 2006- Agentia SAPARD;
2004 – Institutul National de Administratie (I.N.A);
2004 – Pro Management;
1997-2001 Universitatea Spiru Haret-Facultatea de Drept
1993-1997 Liceul Teoretic "George Cosbuc"- Bucuresti-liceu bilingv cu predare in limba engleza;

Facultati in straiatate

-

Activitati extracurriculare

Interes deosebit fata de dezvoltarea profesionala prin participarea la cursuri de specializare;
- aptitudini manageriale avand in vedere ca sunt Seful Biroului Contracte si am in subordine 10 angajati care stiu sa raspunda cu promptitudine la solicitarile superiorului.
- promptitudine in rezolvarea problemelor;
- sociabilitate;
- lucrul in echipa;
- comunicativa;
- responsabila
- transparenta in comunicare cu subalternii si superiorii;
- seriozitate;
- rezistenta la stres;
- prestarea sistematica de ore suplimentare, peste programul normal de lucru de 8 ore, avand in vedere volumul mare de munca din cadrul departamentului;

Premii

Certificat de absolvire - curs de Drept comercial;
Diploma - Program MBA Business Europe'2007 Premium;
Diploma de absolvire - MASTER in disciplina „Managementul Sectorului Public”;
Certificat de participare - Curs de instruire a voluntarilor Centrului de asistenta anticoruptie pentru cetateni (ALAC);
Certificat de absolvire - curs Evaluare, selectare, contractare si achizitii publice in cadrul Programului SAPARD (Proiect Phare RO 2002);
Certificat de absolvire - curs Managementul ciclului de proiect (Proiect Phare RO 2002);
Certificat de absolvire - curs de Elaborarea si Managementul Proiectelor;
Certificat de absolvire - curs de Contabilitate asistata de calculator (CIEL); Licenta in stiinte juridice – Universitatea Bucuresti;
Diploma de Bacalaureat;
Atestat de interpret cu studii medii de limba engleza.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close