Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.08.1972

obiectiv

 

sa mi fac job-ul cat mai bine si sa ma fac utila organizatiei in care activez.

Salariu: 800,00 USD / luna

Beneficii: Bonusuri, Telefon...

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Functii publice, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2010 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

ATRIBUTII IN DOMENIUL ACTIVITATII SPECIFICE:
 coordoneaza intreaga activitate agentiei, tinand cont de atributiile consemnate in fisele de post ale angajatilor;
 contribuie la imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor, mentinerea clientilor existenti si atragerea de noi clienti;
 asigura profitabilitatea unitatii;
 este responsabil de realizarea bugetelor de vanzari ;
 urmareste modul de indeplinire a sarcininilor de serviciu de catre personalul din subordine;
 contribuie la stabilirea si implementarea planului de atragere si fidelizare a clientelei;
 urmareste modul de indeplinire a sarcinilor de serviciu de catre personalul din subordine;
 urmareste ca personalul din subordine sa cunoasca toate produsele si serviciile Bancii si ca acestea sa fie prezentate clientilor;
 realizeaza evaluarea angajatilor la sfarsitul perioadei de proba si face propuneri referitor la statutul angajatului;
 asigura buna organizare si functionare a activitatii de operatiuni de casierie;
 urmareste modul de efectuare a pazei sediului agentiei;
 se asigura ca documentele din cadrul agentiei se arhiveaza in conformitate cu normele de arhivare ale Bancii;
 pentru inregistrarea in evidenta contabila a documentelor (facturi, etc) aferente operatiunilor de contabilitate proprie (utilitati, etc) ale agentiei , va asigura transmiterea acestora la sucursala;
 promoveaza, acorda consultanta si vinde intreaga oferta de produse de activ si pasiv, in conformitate cu planu de vanzari repartizat, cunoscand temeinic tot portofoliul de produse si servicii akl Bancii;
 cerceteaza permanent piata si urmareste dezvoltarea acesteia in vederea atragerii de noi clienti viabili pentru Banca;
 raspunde de recuperarea creditelor restante in conformitate cu sarcinile si atributiile stabilite de reglementarile interne in domeniul creditarii;
 identifica necesitatile de instruire ale personalului din agentie, transmite si prelucreaza toate dispozitiile, normele de lucru si alte reglementari primite, asigura cunoasterea acestora de catre subalterni si raspunde prin control de modul de aplicare;
 informeaza Divizia Resurse Umane despre orice comportament sau practica neadecvata a salariatilor din subordine;
PE LINIE DE DECONTARI LEI – VALUTA:
Produse , Servicii, Instriumente de Plata
 prelucreaza cu administratorii de cont reglementrile interne pe linia operatiunilor cu clientela;
 urmareste modul de aplicare corecta a reglementarilor din domeniu pe orice fel de operatiune;
 avizeaza deschiderile de cont clienti dupa o prealabila verificare a documentatiei depuse de catre potentialii clienti (conform Normei de cunoastere a clientelei);
 raspunde de incadrarea corecta a clientilor in categoria „garantat” sau „negarantat” de Fondul de Garantare a Depozitelor;
 asigura consultanta si furnizeaza clientilor informatii cu privire la modul de utilizare a instrumentelor de plata (OP, CEC, BO, DPVE, etc), inclusiv comisioanele aferente;
 urmareste finalizarea transferului de credit pentru ordinele de plata initiate si primite de catre clientii Bancii procesate prin sistemul electronic de plati (SENT, ReGIS, SWIFT) sau prin sistemul interbancar;
 avizeaza unele operatiuni sesizate de catre administratori si urmareste daca in urma avizarii documentul are starea corecta – avizata inclusiv notele contabile generate in urma avizarii; daca se impune, procedeaza la corectia operatiunii;
 urmareste starea corecta a tranzactiilor zilnice in functie de stadiul de procesare (sesizate si neavizate, rejectate si neanulate, etc);
 urmareste modul de decontare electronica a intrumentelor de plata de debit (CEC, BO, etc) emise/depuse la incasare de catre clientii Bancii si urmareste modul de realizare a fluxului informational dintre client si Banca (in caz de refuz la plata/incasare);
 urmareste modul de decontare a instrumentelor de plata de debit (CEC, BO, etc) pe baza de conventie;
 verifica aplicarea prevederilor Regulamentului BNR privind functionarea la BNR a Centralei Incidentelor de Plati, cu modificarile in vigoare, realizarea fluxului informational client-Banca;
 gestioneaza evidenta instrumentelor de plata de debit;
 verifica periodic gestiunea imprimatelor (OP, CEC, BO,etc);
 verifica periodic modul de procesare a produselor Bancii (depozite);
 avizeaza/semneaza DPVE emise de clienti;
 verifica periodic modul de efectuare a operatiunilor;
 raspunde de completarea/intocmirea formalitatilor necesare pentru efectuarea tranzactiilor de cumparare de titluri de stat de catre clientii Bancii pe piata secundara si de transmitere in timp util a acestora la Centrala;
 analizeaza sumele care nu mai pot fi incasate (comisioane, dobanzi, credite acordate si alte angajamente asumate) si efectueaza propuneri conducerii Bancii pentru aprobarea trecerii pe cheltuieli (pierderi) in cazul epuizarii tuturor posibilitatilor legale de recuperare a debitelor;
 ruleaza rapoarte de monitorizare a tranzactiilor;
 actualizeaza grupuruile de clienti (insolventa, popriri);

Operatiuni cu Numerar
 verifica saptamanal modul de predare a banilor personali si angajatilor si evidenta acestora in registrul de bani;
 monitorizeaza si controleaza intreaga activitate cu numerar;
 monitorizeaza expunerea Bancii la riscurile asociate activitatii cu numerar;

PE LINIE DE CARDURI:
 coordoneaza activitatea administratorilor de cont pe linie de carduri, asigurandu-se de: completarea corecta si integrala a documentelor necesare emiterii cardurilor; evidenta corecta in aplicatie a datelor aferente cardurilor emise;
 are obligatia solutionarii eventualelor reclamatii primite de la clienti;

Atributii pe linie de risc;
Atributii pe linie de control intern;
Atributii in domeniul securitatii si sanatatii muncii;

Realizari:

Am condus o echipa de de doi Administratori de Cont si un Relationship Manager

01.01.2010 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: sef reprezentanta

Responsabilitati:

- avizeaza deschiderile de cont;
- asigura consultanta si furnizeaza clientilor informatii cu privire la modul de utilizare a instrumentelor de plata (OP, CEC, BO, DPVE, etc) inclusiv comisioanele aferente;
- urmareste starea corecta a tranzactiilor zilnice in functie de stadiu de procesare (sesizate si neavizate, rejectate si neanulate, etc);
- verifica aplicarea prevederilor Regulamentului BNR privinf functionarea la BNR a Centralei Incidentelor de Plati , cu modificarile si completarile in vigoare, realizarea fluxului informational client-Banca;
- gestioneaza evidenta instrumentelor de plata de debit;
- verifica periodic modul de procesare a produselor Bancii (depozite);
- avizeaza/semneaza DPVE emise de clienti;
- monitorizeaza si controleaza intreaga activitate cu numerar;
- monitorizeaza expunerea Bancii la riscurile asociate activitatii cu numerar;

Realizari:

Am condus o echipa de doi administratori de cont

01.10.2009 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: sef reprezentanta

Responsabilitati:

Idem Sef Agentie

Realizari:

Am condus o echipa de 3 persoane ( doi administratori de cont si un ofiter credite)

01.02.2009 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: coordonator sucursala

Responsabilitati:

Idem Sef Agentie

Realizari:

Coordonam o echipa formata din 5 persoane si anume 3 persoane administratori de cont, o persoana administrator credite pers fizice si o persoana administrator credite pers juridice.

01.10.2006 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager operatiuni clientela

Responsabilitati:

- organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatile de: decontari, clientela, trezorerie, casierie, tezaur, ATM, ASV, carduri, administrare credite, contabilitate, informatica, administrativ, securitate si sanatate in munca si controale interne desfasurate de unitate;
- angajeaza prin semnatura, sucursala alaturi de director, in toate operatiunile patrimoniale;
- cunoaste si promoveaza produsele din oferta Bancii, in conformitate cu reglementarile interne pe linia activitatii specifice;
- este responsabil de realizarea targetului de vanzari pentru personalul din subordine;
- contribuie ka imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor, mentinerea clientilor existenti si atragerea de noi clienti;
- avizeaza operatiunile conform prevederilor din Manualul de Decontari al Bancii si din celelalte proceduri interne in vigoare;
PE LINIE DE DECONTARI LEI – VALUTA:
Produse , Servicii, Instriumente de Plata
- Idem Sef Agentie

Operatiuni cu Numerar
- este detinator de chei tezaur si sigiliu de la tezaur, participa zilnic la deschiderea /inchiderea tezaurului;
- verifica periodic pachetele cu bancnote;
- urmareste modul de procesare a alimentarilor/redistribuirilor de numerar din sistemul intrabancar si interbancar sau BNR;
- verifica periodic modul de efeectuare a tranzactiilor prin Western Union, efectueaza corectiile in caz de erori;
- verifica, analizeaza si solutioneaza, impreuna cu directorul sucursalei dosarul cu documente pentru solicitarile de instalare POS-uri la comercianti;
- verifica zilnic modul de predare a banilor personali ai angajatilor si evidenta acestora in registrul de bani;
- la inceputul zilei de lucru cu clientii, preia numerarul din tezaur si il distribuie administratorilor decont pentru operatiunile din cursul zilei, prin intermediul ghiseului universal;
- stabileste impreuna cu trezorierul unitatii, cursul de schimb valutar, in functie de cerintele pietei si il propune spre aprobare directorului;
- stabileste impreuna cu trezorierul unitatii excedentul/deficitul de numerar;
- stabileste necesarul/excedentul de numerar al agentiile subordonate sucursalei;
- la sfarsitul zilei de lucru cu clientii preia si verifica numerarul centralizat de catre trezorier si verifica situatia faptica rezultata cu cea scriptica (registrele de casa – lei si valuta) si soldul contului „Casa”;
- verifica imopinant numerarul existent in tezaurul agentiilor subordonate de cel putin doua ori pe luna;
- stabileste cand este necesara alimentarea cu numerar a ATM-ului;
- monitorizeaza si controleaza intreaga activitate cu numerar;
- incheie conventii cu alte banci pentru redistribuirea excedentului de numerar;
- are sarcini de control intern la agentiile subordonate sucursalei;
- monitorizeaza expunerea Bancii a riscurile asociate activitatii cu numerar;
Atributii pe linie de:
Carduri;
Administrare Credite;
Resurse Umane;
Contabilitate;
Informatica;
Administrativa;
Risc;
Control Intern

Realizari:

Am condus o echipa de 3 persoane care lucrau pe ghiseu in functia de administrator de cont

studii

 

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana foarte deschisa si sociabila, stiu sa ascult si sa ma fac ascultata.
Sunt o persoana foarte responsabila, ambitioasa, motivata, atenta la fiecare detaliu,meticuloasa, creativa si cu mari capacitati organizationale.

Premii

INSTITUTUL BANCAR ROMAN- Referent Bancar - CURSURI INTENSIVE - 1996

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close