Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.09.1973

Permis conducere:  Cat.B,C,E, Data obtinerii:30.11.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Planul meu de cariera este sa-mi largesc nivelul de cunostinte si experienta obtinute ca Director de Magazin in cadrul companiei adidas, Dubai, EAU continuand sa lucrez pentru o companie de prestigiu in Arad, Romania, in acelasi domeniu de activitate sau sa-mi extind orientarea si catre alte activitati en-gross si en-detail,sau oricce alte domenii corespunzatoare pregatirii mele profesional pe care le pot lua ca pe o provocare in viata mea profesionala.

Salariu: 1.350,00 USD / luna

Beneficii: asigurare medicala, bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, Achizitii, Management

Oras de lucru: Arad, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - 31.12.2019

Departament: imobiliare

Titlu Job: sales & after sales representative

Responsabilitati:

-Prospectarea pieţei imobiliare
-Intermedierea tranzacţiilor imobiliare
-Identificarea şi implementarea celor mai bune soluţii pentru clienţi
-Organizarea şi urmărirea întregului proces de tranzacţionare
-Administrarea bazei de date cu proprietăţi;
-Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispoziţie;
-Raportarea activităţii;
-Urmarirea tutror activitatilor pana la predarea imobilului catre beneficiar

01.09.2016 - 31.12.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: director

Responsabilitati:

 Planificarea, supravegherea si controlul diferitelor activitati din Restaurant
 Controlul cheltuielilor interne ale magazinului, ale bugetului statului de plata si a pierderilor
 Controlul calitatii stocului receptionat, cu scopul de a corespunde conditiilor standard ale companiei si asigurarea ca necesarul de stoc este comandat in timp folosind sistemul computerizat
 Estimarea corecta a necesarului de stoc,
 Dezvoltarea si motivarea echipei, pentru a atinge / depasi targetele stabilite
 Responsabil cu recrutarea, angajarea, evaluarea si planificarea personalului
 Dezvoltarea strategiilor de vanzari si stabilirea targetelor individual si in echipa in functie de ordinele si targetele stabilite de biroul principal
 Combinarea performantelor membrilor echipei si asigurarea ca tot personalul isi ating targetele
 Pregatirea unei scheme incurajatoare care sa motiveze membrii echipei sa atinga / sa depaseasca targetul
 Intocmirea si trimiterea rapoartelor de evaluare anuala cu maririle de salariu corespunzatoare meritelor personalului
 Sustinerea sedintelor saptamanale cu echipa de vanzari a magazinului
 Intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare catre Managementul echipei de en-detail
 Generarea de noi activitati in magazin pentru a sprijini vanzarile si promotiile
 Echilibrarea numarului de personal pentru a oferi un excelent serviciu clientilor
 Ascultarea clientilor si a personalului in caz de conflicte sau neintelegeri si rezolvarea lor intr-o maniera corecta si profesionala
 Verificarea curatieniei si ordinii in restaurant
 Coordonarea si conducerea promotiilor
 Conducerea si monitorizarea performantei personalului
 Ghidarea echipei pentru o excelenta prezentare comerciala a produselor pe tot parcursul programului
 Coordonarea si executarea anumitor activitati de marketing in magazin
 Crearea legaturilor de afaceri cu clientii
 Pregatirea si motivarea echipei pentru o mai buna realizare a performantelor
 Cunoasterea competitorilor si a industriei
 Pregatirea de rapoarte saptamanale si lunare catre biroul principal despre activitatile si preturile competitorilor

Am condus o echipa de 61 persoane si am realizat an de an targetele stabilite.

01.03.2016 - 31.08.2016

Departament: management

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

Prepares new sales representatives by conducting orientation to sales process; developing individual coaching plans; providing resources and assistance; scheduling orientation drive-alongs with senior representatives.
Determines training needs by traveling with sales representatives; observing sales encounters; studying sales results reports; conferring with sales managers.
Develops individual results by maintaining policy and procedure resources; providing coaching; conducting training sessions; developing outcome improvement resources.
Improves training effectiveness by developing new approaches and techniques; making support readily available; integrating support with routine job functions.
Supports training financial objectives by recommending budget items; controlling costs.
Updates job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations.
Accomplishes sales training and organization mission by completing related results as needed.
Sales Trainer Skills and Qualifications:

01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: inginerie

Titlu Job: sef linie productie

Responsabilitati:

 Supravegherea completarii formularelor aferente procesului de productie
 Verificarea fiselor de lucru
 Verificarea fiselor de impachetare
 Verificare piese productie,(prima si ultima),in conformitate cu piesa Master
 Organizarea si planificarea procesului de productie
 Operatiunea de pornire productie
 Supravegherea si organizarea oamenilor de pe liniile de productie
 Verificarea instruirii operatorilor cu privire la normele interne de productie
 Suport productie,(colaborare directa cu operatorii,depozit,mentenanta si departamentele aferente de planning si productie),colaborare cu colegii din alte departamente si linii de productie pentru indeplinrea sarcinilor in timpul alocat.

01.02.2015 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director

Responsabilitati:

 Responsabil cu integritatea tuturor activitatilor din magazin
 Asigurarea ca toate produsele sunt expuse si aranjate in mod corespunzator cu scopul de a maximiza vanzarile si profiturile
 Responsabil cu selectia, angajarea, pregatirea si supravegherea personalului cu scopul de a maximiza vanzarile si performantele
 Estimarea necesarului de stoc si asigurarea ca exista suficiente produse in magazin pentru a satisface necesitatile clientilor
 Dezvoltarea si comunicarea standardelor magazinului catre angajati
 Observarea si evaluarea performantelor in munca a angajatilor
 Controlul cheltuielilor interne ale magazinului, ale bugetului statului de plata si a pierderilor
 Sustinerea sedintelor saptamanale si a trainingurilor cu echipa de vanzari a magazinului
 Intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare catre Managementul echipei de en-detail
Generarea de noi activitati in magazin pentru a sprijini vanzarile si promotiile

01.03.2010 - 30.11.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Planificarea, supravegherea si controlul diferitelor activitati din magazin
 Controlul cheltuielilor interne ale magazinului, ale bugetului statului de plata si a pierderilor
 Controlul calitatii stocului receptionat, cu scopul de a corespunde conditiilor standard ale companiei si asigurarea ca necesarul de stoc este comandat in timp folosind sistemul computerizat
 Estimarea corecta a necesarului de stoc, selectia si pozitionarea exacta a preturilor recomandate colectiei / gamei de produse adidas receptionate
 Dezvoltarea si motivarea echipei de vanzari pentru a atinge / depasi targetele stabilite
 Responsabil cu recrutarea, angajarea, evaluarea si planificarea personalului
 Dezvoltarea strategiilor de vanzari si stabilirea targetelor individual si in echipa in functie de ordinele si targetele stabilite de biroul principal
 Alocarea sectoarelor de vanzari pentru personal
 Combinarea performantelor membrilor echipei si asigurarea ca tot personalul isi ating targetele
 Pregatirea unei scheme incurajatoare care sa motiveze membrii echipei sa atinga / sa depaseasca targetul
 Intocmirea si trimiterea rapoartelor de evaluare anuala cu maririle de salariu corespunzatoare meritelor personalului
 Sustinerea sedintelor saptamanale cu echipa de vanzari a magazinului
 Intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare catre Managementul echipei de en-detail
 Generarea de noi activitati in magazin pentru a sprijini vanzarile si promotiile
 Echilibrarea numarului de personal pentru a oferi un excelent serviciu clientilor
 Ascultarea clientilor si a personalului in caz de conflicte sau neintelegeri si rezolvarea lor intr-o maniera corecta si profesionala
 Verificarea curatieniei si ordinii in magazin
 Coordonarea si conducerea promotiilor
 Conducerea si monitorizarea performantei personalului
 Ghidarea echipei pentru o excelenta prezentare comerciala a produselor pe tot parcursul programului
 Coordonarea si executarea anumitor activitati de marketing in magazin
 Crearea legaturilor de afaceri cu clientii
 Pregatirea si motivarea echipei pentru o mai buna realizare a performantelor
 Cunoasterea competitorilor si a industriei sportului
 Pregatirea de rapoarte saptamanale si lunare catre biroul principal despre activitatile si preturile competitorilor
Conduc o echipa de 17 persoane si am realizat an de an targetele stabilite
salar,bonus,etc.
salar,bonus,etc.

01.03.2010 - 30.11.2014

Departament: management

Titlu Job: director

Responsabilitati:

FUNCTIE CONDUCERE-DIRECTOR

01.01.2009 - 10.03.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Planificarea, supravegherea si controlul diferitelor activitati din magazin
 Controlul cheltuielilor interne ale magazinului, ale bugetului statului de plata si a pierderilor
 Controlul calitatii stocului receptionat, cu scopul de a corespunde conditiilor standard ale companiei si asigurarea ca necesarul de stoc este comandat in timp folosind sistemul computerizat
 Estimarea corecta a necesarului de stoc, selectia si pozitionarea exacta a preturilor recomandate colectiei / gamei de produse adidas receptionate
 Dezvoltarea si motivarea echipei de vanzari pentru a atinge / depasi targetele stabilite
 Responsabil cu recrutarea, angajarea, evaluarea si planificarea personalului
 Dezvoltarea strategiilor de vanzari si stabilirea targetelor individual si in echipa in functie de ordinele si targetele stabilite de biroul principal
 Alocarea sectoarelor de vanzari pentru personal
 Combinarea performantelor membrilor echipei si asigurarea ca tot personalul isi ating targetele
 Pregatirea unei scheme incurajatoare care sa motiveze membrii echipei sa atinga / sa depaseasca targetul
 Intocmirea si trimiterea rapoartelor de evaluare anuala cu maririle de salariu corespunzatoare meritelor personalului
 Sustinerea sedintelor saptamanale cu echipa de vanzari a magazinului
 Intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare catre Managementul echipei de en-detail
 Generarea de noi activitati in magazin pentru a sprijini vanzarile si promotiile
 Echilibrarea numarului de personal pentru a oferi un excelent serviciu clientilor
 Ascultarea clientilor si a personalului in caz de conflicte sau neintelegeri si rezolvarea lor intr-o maniera corecta si profesionala
 Verificarea curatieniei si ordinii in magazin
 Coordonarea si conducerea promotiilor
 Conducerea si monitorizarea performantei personalului
 Ghidarea echipei pentru o excelenta prezentare comerciala a produselor pe tot parcursul programului
 Coordonarea si executarea anumitor activitati de marketing in magazin
 Crearea legaturilor de afaceri cu clientii
 Pregatirea si motivarea echipei pentru o mai buna realizare a performantelor
 Cunoasterea competitorilor si a industriei sportului
 Pregatirea de rapoarte saptamanale si lunare catre biroul principal despre activitatile si preturile competitorilor

Realizari:

Am condus o echipa de 7 persoane si am depasit an de an targetele stabilite cu un procent de 10 - 20 %.

01.01.2008 - 06.04.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

 Planificarea, supravegherea si controlul diferitelor activitati din magazin
 Controlul cheltuielilor interne ale magazinului, ale bugetului statului de plata si a pierderilor
 Controlul calitatii stocului receptionat, cu scopul de a corespunde conditiilor standard ale companiei si asigurarea ca necesarul de stoc este comandat in timp folosind sistemul computerizat
 Estimarea corecta a necesarului de stoc, selectia si pozitionarea exacta a preturilor recomandate colectiei / gamei de produse adidas receptionate
 Dezvoltarea si motivarea echipei de vanzari pentru a atinge / depasi targetele stabilite
 Responsabil cu recrutarea, angajarea, evaluarea si planificarea personalului
 Dezvoltarea strategiilor de vanzari si stabilirea targetelor individual si in echipa in functie de ordinele si targetele stabilite de biroul principal
 Alocarea sectoarelor de vanzari pentru personal
 Combinarea performantelor membrilor echipei si asigurarea ca tot personalul isi ating targetele
 Pregatirea unei scheme incurajatoare care sa motiveze membrii echipei sa atinga / sa depaseasca targetul
 Intocmirea si trimiterea rapoartelor de evaluare anuala cu maririle de salariu corespunzatoare meritelor personalului
 Sustinerea sedintelor saptamanale cu echipa de vanzari a magazinului
 Intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare catre Managementul echipei de en-detail
 Generarea de noi activitati in magazin pentru a sprijini vanzarile si promotiile
 Echilibrarea numarului de personal pentru a oferi un excelent serviciu clientilor
 Ascultarea clientilor si a personalului in caz de conflicte sau neintelegeri si rezolvarea lor intr-o maniera corecta si profesionala
 Verificarea curatieniei si ordinii in magazin
 Coordonarea si conducerea promotiilor
 Conducerea si monitorizarea performantei personalului
 Ghidarea echipei pentru o excelenta prezentare comerciala a produselor pe tot parcursul programului
 Coordonarea si executarea anumitor activitati de marketing in magazin
 Crearea legaturilor de afaceri cu clientii
 Pregatirea si motivarea echipei pentru o mai buna realizare a performantelor
 Cunoasterea competitorilor si a industriei sportului
 Pregatirea de rapoarte saptamanale si lunare catre biroul principal despre activitatile si preturile competitorilor

Realizari:

Am condus o echipa de 33 persoane si am realizat an de an targetele stabilite.

01.05.2003 - 15.05.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: senior brand store manager

Responsabilitati:

 Planificarea, supravegherea si controlul diferitelor activitati din magazin
 Controlul cheltuielilor interne ale magazinului, ale bugetului statului de plata si a pierderilor
 Controlul calitatii stocului receptionat, cu scopul de a corespunde conditiilor standard ale companiei si asigurarea ca necesarul de stoc este comandat in timp folosind sistemul computerizat
 Estimarea corecta a necesarului de stoc, selectia si pozitionarea exacta a preturilor recomandate colectiei / gamei de produse adidas receptionate
 Dezvoltarea si motivarea echipei de vanzari pentru a atinge / depasi targetele stabilite
 Responsabil cu recrutarea, angajarea, evaluarea si planificarea personalului
 Dezvoltarea strategiilor de vanzari si stabilirea targetelor individual si in echipa in functie de ordinele si targetele stabilite de biroul principal
 Alocarea sectoarelor de vanzari pentru personal
 Combinarea performantelor membrilor echipei si asigurarea ca tot personalul isi ating targetele
 Pregatirea unei scheme incurajatoare care sa motiveze membrii echipei sa atinga / sa depaseasca targetul
 Intocmirea si trimiterea rapoartelor de evaluare anuala cu maririle de salariu corespunzatoare meritelor personalului
 Sustinerea sedintelor saptamanale cu echipa de vanzari a magazinului
 Intocmirea de rapoarte saptamanale si lunare catre Managementul echipei de en-detail
 Generarea de noi activitati in magazin pentru a sprijini vanzarile si promotiile
 Echilibrarea numarului de personal pentru a oferi un excelent serviciu clientilor
 Ascultarea clientilor si a personalului in caz de conflicte sau neintelegeri si rezolvarea lor intr-o maniera corecta si profesionala
 Verificarea curatieniei si ordinii in magazin
 Coordonarea si conducerea promotiilor
 Conducerea si monitorizarea performantei personalului
 Ghidarea echipei pentru o excelenta prezentare comerciala a produselor pe tot parcursul programului
 Coordonarea si executarea anumitor activitati de marketing in magazin
 Crearea legaturilor de afaceri cu clientii
 Pregatirea si motivarea echipei pentru o mai buna realizare a performantelor
 Cunoasterea competitorilor si a industriei sportului
 Pregatirea de rapoarte saptamanale si lunare catre biroul principal despre activitatile si preturile competitorilor

Realizari:

Am condus o echipa de 9 persoane si am depasit an de an targetele stabilite cu un procent de 10 - 20 %.

01.04.2001 - 01.05.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: supervisor magazin

Responsabilitati:

 Conducerea personalului si optimizarea resurselor pentru obtinerea maxima de vanzari
 Mentinerea infatisarii magazinului si a aspectului commercial
 Asigurarea conditiilor optime in care clientii sa-si poata face in cel mai usor mod cumparaturile

 Verificarea expunerii produselor sa fie efectuata in mod standard si efectiv
 Intocmirea registrului de casa
 Incurajarea si informarea telefonica / verbala a clientilor despre colectiile noi sosite in magazin
 Despachetarea, curatirea la nevoie, expunerea preturilor si stocului pe rafturi si umerase
 Cunostintele si aplicarea procedurilor de lucru
 Asistarea echipei de inventariere a Companiei la efectuarea inventarului in magazin si depozit
 Preluarea de alte sarcini administrative cu scopul de a mari performanta magazinului
 Asigurarea ca preturile stocului sunt asezate si stabilite in mod correct
 Raportarea defectelor aspectului commercial al produselor si raportarea lor Sefului de Magazin
 Monitorizarea zilnica a vanzarilor folosind raportul zilnic de vanzare din sistemul computerizat
 Asistarea Sefului de Magazin la mentinerea standardelor companiei, expunerii si igienei
 Implementarea aranajarii comerciale a colectiilor / gamelor de produse si proprietatile lor
 Cunostinte despre personalul lent in vanzari si informarea sefului de Magazin
 Asigurarea zilnica a curateniei conform standardelor si procedurilor Companiei

01.05.2000 - 31.03.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

 Despacheterea, curatirea la nevoie, expunerea preturilor si stocului pe rafturi si umerase
 Asigurarea ca aparenta magazinului este atractiva clientilor si ca toate produsele sunt dispuse si prezentate in mod efectiv
 Mentinerea stocului disponibil la vedere intr-o maniera curata si ordonata
 Numararea stocului la nevoie
 Pazirea produselor companiei impotriva hotilor
 Oferirea de servicii si insotirea clientilor, aranjarea vitrinelor si a manechinilor pentru un aspect commercial placut

01.02.1995 - 31.01.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

 Organizarea, motivarea si conducerea echipei de vanzari pe mai multe sectoare
 Dezvoltarea strategiilor de vanzari si stabilirea targetelor individual si in echipa in functie de ordinele si targetele stabilite de biroul principal
 Alocarea sectoarelor de vanzari pentru personal
 Combinarea performantelor ale membrilor echipei si asigurarea ca tot personalul isi ating targetul
 Pregatirea unei scheme incurajatoare care sa motiveze membrii echipei sa atinga / sa depaseasca targetul
 Coordornarea cu ceilalti manageri ai Companiei
 Mentinerea detailata a cunostintelor despre produsele Companiei
 Identificarea de noi oportunitati de afaceri si dezvoltarea strategiilor de marketing
 Organizarea produselor bine vandute si finantele
 Recrutarea si pregatirea personalului
 Compilarea si analizarea cifrelor de afaceri
 Efectuarea de vanzari prin intermediul conturilor bancare a unor clienti importanti ai Companiei
 Colectarea de formulare completate de catre clienti privind aspectul commercial, serviciul clienti si pozitionarea pe piata de en-detail
 Raportarea catre Managemetul superior
 Informarea la zi in legatura cu produsele si competitorii
 Implicarea in anumite activitati de marketing

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: la din Arad.
2009 - 2012 Facultate: la din Arad.
2007 - 2008 Facultate: la din Oradea.
1987 - 1991 Liceu / Școală profesională: la din ARAD.

Premii

Traininguri
May 2005 - Jun 2005: Managing a retail Team
Conducerea unei echipe si coordonarea operationala a echipei in vederea realizarii targhetelor propuse.
Hobby-uri
Gatit, Sport, Calatorii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

bulgară(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close