Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.09.1989

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: retail costumer services officer

Responsabilitati:

Competente:
- Sociabil (obligatoriu in mediul de lucru), dornic sa invat lucruri noi, proactiv si rezistent la stres.
- Bune abilitati de comunicare cu agentii de vanzari, clientii, colegii si cu superiorii, capacitatea rapida de a invata lucruri noi, adaptabilitatea la schimbari si conditii dure, bune abilitati de gestionare a timpului in termen scurt.

Responsabilitati si specificatii:
- Abilitati medii în Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
- Gestionarea e-mailurilor primite pe adrese de e-mail ale companiei de la clienti si distribuirea acestora colegilor, in functie de abilitatile lor, pentru a fi rezolvate.
- Organizarea si implementarea de activitati suplimentare in cadrul departamentului pentru cresterea si eficientizarea proceselor.
- Rezolvarea cererilor clientilor, agentilor si a altor colegi din diferite departamente
- Suport pentru aplicatii pentru departamentele RCS Inbound, RCS Outbound, Team Sales Support si
alte departamente din NN Romania.
- Testarea cazurilor noi a avut loc in diferite faze ale dezvoltarii, cu feedback si feedforward-uri atunci cand este necesar.

01.02.2016 - 31.10.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

-Am promovat si comercializat produsele si serviciile Companiei in cadrul reprezentantelor conform standardelor Companiei cu scopul de a atinge obiectivele de venit agreate si satisfactia clientilor (existenti si noi).
-Am oferit consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor comerciale post-paid si pre-paid curente, precum si a performantelor tehnice ale produselor comercializate cu scopul de a creste vanzarile;
-Am identificat nevoile clientilor pentru a le oferi cu promtitudine informatii complete si corecte despre produsele si serviciile companiei;
-Am analizat si solutionat intrebarile si problemele clientilor in conformitate cu procedurile Companiei cu scopul de a fideliza clientii;
-Am procesat si verificat corect documentatia in raport cu cererile clientilor si am actionat conform procedurilor in vigoare cu scopul de a creste veniturile companiei;
-Am explicat si clarificat toate aspectele din termenii generali si specifici ai contractului de abonament cu scopul de a asigura informarea corecta a clientilor;
-Am completat formulare si rapoarte standard conform procedurilor departamentului si informeaza superiorul ierarhic asupra activitatii desfasurate, rezultatele obtinute, problemele care puteau aparea precum si masurile corective ce se impun cu scopul de a creste eficienta magazinelor;
-Am asigurat incadrarea corecta si acuratatea gestiunii de la nivelul punctului de lucru cu scopul de a asigura un flux corect al materialelor care fac subiectul gestiunii, conform cerintelor legale in vigoare si cu respectarea procedurilor agreate la nivelul companiei.

01.07.2014 - 29.02.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Am maximizat vanzarile magazinului si am gestionat prin mentinerea unui nivel ridicat de servicii catre clienti, am respectat standardele de visual si retail si totodata am coordonat activitatea la nivelul intregului magazin din punct de vedere al aprovizionarii, al vanzarilor realizate si al personalului.
Principalele responsabilitati trasate de superiorii ierarhici:
-realizarea targeturilor de vanzari;
-asigurarea unui nivel ridicat de sevicii in interiorul magazinului;
-mentinerea standardelor de visual conform cerintelor de brand;
-implementarea activitatilor promotionale in magazin;
-asigurarea disponibilitatii maxime a produselor din magazin;
-coordonarea si dezvoltarea echipei din interiorul magazinului;
-asigurarea trainingului necesar pentru angajatii din subordine.

01.01.2012 - 31.05.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant vanzari directe b2b

Responsabilitati:

• Am administrat , intretinut si dezvoltat o relatie cat mai buna cu clientii.
• Am realizat planul de vanzări pentru zona alocata.
• Am oferit asistenta si am asigurat consultanta clientilor, atat inainte cat si dupa vanzare.
• Am prezentat si promovat produsele si serviciile Companiei clientilor.
• Am dezvoltat relatii de afaceri puternice cu clientii din portofoliu care sa contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor.
• Am prospectat permanent piata pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei.
• Am creeat si mentinut o imagine favorabila a companiei in fata clientilor.
• Am intocmit in termen rapoartele cerute de superiori.

01.06.2011 - 30.06.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

-Am promovat si comercializat produsele si serviciile Companiei in cadrul reprezentantelor conform standardelor Companiei cu scopul de a atinge obiectivele de venit agreate si satisfactia clientilor (existenti si noi).
-Am oferit consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor comerciale post-paid si pre-paid curente, precum si a performantelor tehnice ale produselor comercializate cu scopul de a creste vanzarile;
-Am identificat nevoile clientilor pentru a le oferi cu promtitudine informatii complete si corecte despre produsele si serviciile companiei;
-Am analizat si solutionat intrebarile si problemele clientilor in conformitate cu procedurile Companiei cu scopul de a fideliza clientii;
-Am procesat si verificat corect documentatia in raport cu cererile clientilor si am actionat conform procedurilor in vigoare cu scopul de a creste veniturile companiei;
-Am explicat si clarificat toate aspectele din termenii generali si specifici ai contractului de abonament cu scopul de a asigura informarea corecta a clientilor;
-Am completat formulare si rapoarte standard conform procedurilor departamentului si am informat superiorul ierarhic asupra activitatii desfasurate, rezultatele obtinute, problemele care puteau aparea precum si masurile corective ce se impun cu scopul de a creste eficienta magazinelor;
-Am asigurat incadrarea corecta si acuratatea gestiunii de la nivelul punctului de lucru cu scopul de a asigura un flux corect al materialelor care fac subiectul gestiunii, conform cerintelor legale in vigoare si cu respectarea procedurilor agreate la nivelul companiei.

01.06.2009 - 31.05.2010

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Am avut rolul de a promova ofertele companiilor telefonice prin sampling.Prin buna comunicare cu clientii nostrii am promovat in bune conditii pachetele telefonice si ofertele acestora.

Am avut rolul de a promova ofertele companiilor telefonice prin sampling.Prin buna comunicare cu clientii nostrii am promovat in bune conditii pachetele telefonice si ofertele acestora.
Consider ca cele mai importante rezultate sunt faptul ca am invatat sa lucrez in echipa la un nivel inalt si am devenit extrem de organizat si sa rezolv orice problema la timp.Deasemeni am interactionat si am cunoscut foarte multe persoane noi si am invatat sa fiu cat mai altruist si intelegator.Am avut relatii foarte bune cu colegii mei si am reusit sa transmit prin diversele campanii publicitare organizate de mine un mesaj placut clientilor care au beneficiat de serviciile noastre.
Consider ca aceste rezultate vor fi bine primite de viitorii mei angajatori si ca vor aprecia faptul ca aceste calitati sunt esentiale pentru o buna desfasurare a unei activitati profesionale.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Academia de Studii Economice->Facultatea Relatii Economice Internationale - specializare Economie si Afaceri Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul National Unirea din Focsani.

Premii

Atestat Profesional in Matematica-Informatica aprobat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii
CISCO IT 1, G1 Induction, G2 Hercules Fusion, G3 Smartphone Expert, B2B Induction

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20