Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2010

obiectiv

 

Imi doresc sa evoluez in firma/ compania in care lucrez si sa demonstrez ca pot fi cea mai buna in ceea ce fac prin seriozitate, devotament si entuziasm.

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Beneficii: comisioane din vanzari

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: retail allocator

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Gestionez toate procesele legate de fluxul de marfă și propun soluții de optimizare a acestora
- Gestionez procesul de comandă pentru fiecare sortiment de marfă
- Analize de stoc si propuneri lichidari stoc

01.10.2017 - 31.10.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: junior supply chain manager

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Gestionez toate procesele legate de fluxul de marfă și propun soluții de optimizare a acestora
- Gestionez procesul de comandă pentru fiecare sortiment de marfă, precum și procesul de retur pentru articolele pretabile
- Planific procesele logistice pentru desfășurarea optimă a acțiunilor promoționale
- Planific și coordonez modul de implementare a proiectelor și gestionez inventarul anual în Centrele Logistice
- Întocmesc analize și rapoarte utilizate în scop decizional
- Colaborez cu departamentele de Logistică, Achiziții, Vânzări

- Comunicare in limba germana

01.01.2017 - 31.05.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Managementul codurilor de articole
- Monitorizarea stocurilor in vederea plasarii de comenzi catre furnizori
- Rapoarte vanzari/stoc pentru asigurearea unui stoc de marfa cat mai performant
- Monitorizarea comenzilor plasate si raportarea intarzierilor.
- Pastrarea relatiei cu furnizorii in vederea rezolvarii problemelor administrative.
- Organizare si atentia sporita la detalii, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse;
- Calcule profitabilitate, margini comerciale, stabilire preturi de vanzare
- Negocieri clienti, parteneri, furnizori etc.
- Deschiderea de noi colaborari/ parteneri in vederea dezvoltarii busniessului
- Supervizarea celorlalte departamente
- Organizarea si supravegherea activitatii de transporturi al societatii cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier/aerian de marfuri,
- Cunoasterea formalitatilor vamale in cazul importurilor Non UE
-Coordonarea activitatii de stabilire a rutelor de transport pentru a minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru optimizarea costurilor de transport.
-Coordonarea si controlarea efectuarii comenzilor catre furnizori;
- Planificarea si centralizarea necesarului de materiale/produse.
- Stabilirea preturilor de vanzare, calcul margini comerciale etc.
- Analizarea pietei si a concurentei si cautare continua furnizori din domeniu superiori din punct de vedere calitativ fata de piata actuala si a unor produse cat mai diferentiate/ unice
- Analizarea fiselor tehnice ale produselor conform necesarului de piese de schimb cerut de catre departamentul tehnic, identificarea pieselor etc

01.05.2016 - 31.05.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: office & operations manager

Responsabilitati:

- Efectuare plati, verificarea lor in sistem, evidenta platilor si urmarirea incasarilor, follow up superior pentru autorizari plati
- Capacitatea de a lucra independent, organizata, cu caracter puternic, orientata spre rezolvarea solicitarilor si gasirea solutiilor intr-un timp scurt;
- Atentie crescuta la detalii;
- Capacitate de comunicare si relationare;
- Persoana dinamica,rezistenta la stres;
- Capacitatea de a-mi stabili prioritati si de a-mi organiza munca intr-un mod eficient;
- Stabiliri intalniri director general, sustinerea intalnirilor in caz de urgenta.
- Organizarea saptamanala a activitatii tuturor departamentelor
- Gestionarea patrimoniului societatii
- Impact ridicat asupra deciziilor, termene limita frecvente.
- Coordonarea zilnica cu privire la toate activitatile angajatilor
- Contabilitate primara (Balante de verificare,etc)
- Depunere lunara declaratii online( intrastat & institutul nastional de statistica)
- Completarea tuturor documentelor de contabilitate primara (facturi, ordine de plata, ordine de deplasare, dispozitii de plata/incasare, deconturi cheltuieli, Nir-uri, bonuri de consum etc.)
- Evidenta stocurilor
- Supraveghere incasari/ plati
- Situatile financiare ale societatiilor (Cash flow)
- Emitere facturi, chitante
- Evidenta contractelor si intocmire documente juridice in functie de stadiul proiectelor.
- Negocieri clienti, parteneri, furnizori etc.
- Monitorizez si urmaresc oportunitati de licitatii;
- Studiez licitatiile publice in desfasurare, identific licitatiile la care se poate participa,ma ocup de identificarea echipamentelor din punct de vedere tehnic pentru a putea participa cu echipamente similare, eligibile conform caietului de sarcini.
- Recuperare creante
- Deschiderea de noi colaborari/ parteneriate in vederea dezvoltarii busniessului
- Supervizarea departamentelor de vanzari si achizitii;
- Comunicare formala si informala in interiorul organizatiei si in afara acesteia prin reprezentarea in fata institutiilor publice/parteneri.
-Organizarea si supravegherea activitatii departamentului de transporturi al societatii cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;
-Coordonarea activitatii de stabilire a rutelor de transport pentru a minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru optimizarea costurilor de transport.
-Coordonarea si controlarea efectuarii comenzilor;
- Consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de management ale tranportul de produse, achizitii etc.
- Coordonarea bazei de date cu privire la toate activitatile angajatilor.
- Planificarea si centralizarea necesarului de materiale/produse.
- Verificarea zilnica sa site-urilor de licitatii si sortat in functie de interes si domeniu si pregatirea lor pentru departamentul de achizitii si follow up.
-Recrutare personal
-Stabilire si sustinere interviuri
-Stabilirea strategiilor de marketing
-Strategii de business development
- Crearea si administrarea campaniilor de Google Adwords
- Crearea si administrarea campaniilor de promovare Facebook Ads
- Contact cu furnizorii de materiale promotionale pentru targuri/conferinte etc (flyere, carti vizita, logo-uri, roll-up, mesh-uri etc)
- Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;

Confidențialitate fata de persoanele interior/exterior.

01.02.2016 - 31.05.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: junior administrative &comercial responsible

Responsabilitati:

Contabilitate primara
Coordonarea activitatii zilnice a angajatilor firmei
Capacitatea de a evita stiri conflictuale
Mobilitate si flexibilitate a gandirii;
Respectarea termenelor limita impuse;
Autocontrol,rabdare, decenta in relatii;
Munca in echipa
Usurinta si continuitate in urmarirea sarcinilor
Obligatia respectarii secretului de serviciu;
Obligatia de a respecta masurile de securitate si sanatate a muncii in unitate

01.04.2015 - 30.04.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil financiar

Responsabilitati:

Comunicare formala si informala in interiorul organizatiei si in afara acesteia prin reprezentarea in fata institutiilor publice/parteneri.
Nivel ridicat de responsabilitate, impact ridicat asupra deciziilor, termene limita frecvente.
Organizarea si supravegherea activitatii departamentului de transporturi al societatii cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;
Coordonarea echipelor de angajati si voluntari pe durata evenimentelor organizate de societate.
Coordonarea activitatii de stabilire a rutelor de transport pentru a minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru optimizarea costurilor de transport.
Corordonarea si controlarea efectuarii comenzilor;
Completarea tuturor documentelor de contabilitate primara (facturi, ordine de plata, ordine de deplasare, dispozitii de plata/incasare, deconturi cheltuieli, Nir-uri etc.)
Am oferit consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de management ale tranportul de produse, achizitii etc.
Coordonarea bazei de date cu privire la toate activitatile.
Planificarea si centralizarea necesarului de materiale/produse.
Conlucrarea zilnica cu departamentul de vanzari,comercial,marketing pentru aplicarea hotararilor luate conform planului de dezvoltare.
Gestionez intregul patrimoniu al societatii
-Coordonez si urmaresc activitatea intregului patrimoniu (inclusiv conturi bancare):
- evidenta titlurilor de participare detinute de societate
- evidenta terenurilor deținute de societate
- evidenta contractelor de orice fel, inclusiv a celor de munca;
Confidențialitate fata de persoanele interior/exterior.

01.01.2014 - 31.12.2016

Departament: publicitate

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Crearea de oferte , mentinerea unor legaturi telefonice constante,monitorizarea clientilor si crearea campaniilor pe Google Adwords pentru fiecare client, mentinerea clientilor actuali si atragerea de noi clienti, adaugarea in baza de date a potentialilor clienti

01.11.2012 - 01.01.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: consultant vanzari

01.01.2012 - 31.01.2014

Departament: publicitate

Titlu Job: beauty advisor

Responsabilitati:

Informarea potentialilor clienti in legatura cu desfasurarea unei campanii de creatie a noilor etichete a unui brand renumit de make-up.

01.01.2012 - 30.06.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilitati: crearea de oferte pentru clienti, monitorizarea clientilor si crearea a cel putin 5 oferte pentru fiecare client, mentinerea clientilor actuali si atragerea de noi clienti, adaugarea in baza de date a ofertelor noi
Beneficii: salar fix+ comisioan

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Facultate: la din Bucharest.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Finante Banci la Universitatea Romano-Americana din Hateg.

Premii

Certificari
Mar 2015 - Mar 2015: Google Adwords Advanced Display

Mar 2015 - Mar 2015: Google Adwords Advanced Search

Oct 2014: Google Adwords Advertising Fundamentals

Apr 2014 - Apr 2014: Smart Driving - curs de pilotare

Proiecte
Apr 2014 - Apr 2014: sesiunea de comunicari stiintifice studentesti de pe 16 aprilie 2014
Locul 2 acordat pentru lucrarea intitulata "Raport de inspectie fiscala- studiu de caz"
Hobby-uri
running, sport, dance



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close