Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.08.2006

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un colectiv tanar, sa am un job in care sa imi folosesc toate abilitatile si aptitudinile.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa, telefon, asigurare

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Import - export, Merchandising / Promoteri, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, Braila, STRAINATATE

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

12.10.2009 - 01.06.2010

Departament: banci

Titlu Job: retail administrator

Responsabilitati:

Procesarea documentelor pentru programul PRIMA CASA

17.10.2008 - 08.03.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: hostess

15.06.2008 - 20.09.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

The Host is the initial contact with the guests. Therefore, it is essential to start guests off with a positive experience at the front door. A Host is anyone who greets, seats and pages guests. In addition, you will be assuming the role of tour guide, communicator, entertainer, memorabilia curator and musician (at heart).


RESPONSABILITATI / BENEFICII:

• Welcoming and thanking guests
• Answering questions - accurately and politely
• Maintaining a clean and organized waiting area
• Answering the phone and giving directions to the guests
• Assisting servers, shop retails and managers
• Performing opening, closing & side duties
• Assuring the complete satisfaction of each and every guest
• Creating memorable experiences
• Entertaining guests
• Having fun being professional


04.11.2007 - 10.01.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Job-ul presupune discutii telefonice avand scopul de a promova si vinde diferite produse / servicii.

studii

 

Facultati:

2007-prezent :Academia de Studii Economice, Relatii Economice Internatinale, Bucuresti
2007-CAE - Cambridge in Advanced English
2003-2007: Colegiul National Nicolae Balcescu, Braila

Premii

CAE - Cambridge in Advanced English
Atestat profesional in domeniul informaticii
Business pentru tineret

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close