Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.02.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.09.2011

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, comision

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Altele, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti, Campulung Muscel, Pitesti, Curtea de Arges, Mioveni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2020 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: responsible for logistics and production planning

Responsabilitati:

În această poziție am fost responsabil cu
- Programarea și urmărirea producției pentru liniile de asamblare;
- Prelucrarea comenzilor primite de la client, evaluarea capacității de producție astfel încât să respecte termenele de livrare solicitate;
- Gruparea in serie a produselor, pentru a se obține o productivitate ridicata si sa se elimine timpii morți;
- întocmirea raportărilor lunare si săptămânale;
- întocmirea bugetului pentru producție,
- actualizarea productiei in sistemul de gestiune
- actualizarea zilnica a productiei si trimiterea catre diverse departamente,

01.08.2019 - 31.08.2020

Departament: productie

Titlu Job: manager planificator productie

Responsabilitati:

In cadrul acestei funcții am avut atribuții precum:
- coordonarea echipei din subordine,
- verificarea producției în funcție de planul dat și a capacităților de producție,
- verificarea MRP în sistemul SAP,
- urmărirea datelor de livrare a materiei prime în concordanta cu planul dat,
- urmărirea comenzilor din partea departamentului de vânzări, și respectarea termenelor de livrare,
- menținerea relațiilor cu departamentele de achiziție, producție și vânzări.
- Raportări lunare și trimestriale ale producției.
- Crearea planurilor pe termen scurt, mediu și lung privind achiziția de materii prime

01.10.2018 - 31.08.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: manager investiții și dezvoltare

Responsabilitati:

Responsabil pentru stabilirea bugetului anual,
- Planificarea și monitorizarea proiectelor noi sau în derulare;
- Achiziționarea de facilități, echipamente etc.,
- Selectarea furnizorilor sau constructorilor
- Stabilirea etapelor de finalizare (gantt chart) a investitiilor;
- Elaborarea planului general al dezvoltarii fabricilor în următorii 3-5 ani;
- Respectarea producției Lean, prin organizarea fluxului de producție.
- Proiectarea în Autocad a aspectului fabricii, echipamentelor, instalațiilor (nivel pentru începători).
- Monitorizarea etapelor de construcții, sau asamblare, semnarea devizelor de lucrări,
- Respectarea si implementarea normelor SSM, PSI, conform planurilor de proiectare.
- Obținerea avizelor și autorizațiilor necesare noilor construcții sau noilor echipamente instalate

01.08.2016 - 31.10.2018

Departament: productie

Titlu Job: manager productie

Responsabilitati:

Responsabil pentru coordonarea echipelor de planificare a producției
- Urmărirea producției, începând cu cerințele de materie primă, producție, finisare, prelucrare mecanică, depozitarea ambalajului / livrarea pieselor către client, asigurarea unui flux lin în activitățile dintre diferite departamente (comercial, achiziții), întreținere, producție, calitate )
- menținerea comunicării cu clienții despre cerințele acestora;
- Supravegherea și aprobarea transporturilor atât pentru import cât și pentru export, calcul și reducere a costurilor;
- Verificarea rapoartelor de la departamentele subordonate;
- Managementul proiectelor de construcții;
- Asigurarea faptului că acestea sunt finalizate la timp (documente, planuri și construcții efective) sau modificate la timp, dacă este necesar;
- Pregătirea planului de investiții pentru anul următor sau a planului general de dezvoltare pentru următorii 5 ani, precum și stabilirea bugetului, CAPEX;
- Analiza capacității de producție pentru anul viitor;
- Analiza problemelor de calitate;
- managementul logisticii și găsirea soluțiilor, implementarea sistemului calității;
- Analiza soluțiilor de îmbunătățire a ciclului,
- Reduce costurile;
- Analiza intrărilor / ieșirilor de producție și trimiterea statisticilor către toate departamentele etc;
- Asigur dezvoltarea ritmică a procesului de producție, în urma realizării producției în conformitate cu planul de vânzări necesar;
- supraveghează angajarea și formarea personalului operațional pentru a asigura o forță de muncă eficientă;
- să mențină un proces de producție rentabil, folosind doar cantitatea de resurse necesare pentru atingerea obiectivului de producție;
- elaborarea și implementarea planurilor de acțiune pentru atingerea obiectivelor de producție;
- inspectați și monitorizați echipamentele de producție pentru a vă asigura că acestea sunt operaționale și în stare bună de funcționare pentru fabricarea produsului;
- întreținerea programată a instalațiilor, precum și repararea / înlocuirea mașinilor deteriorate;
- alocarea și gestionarea resurselor pentru a atinge standarde, performanță și productivitate optime în instalație;
- pregătirea documentelor necesare auditului (ISO; IATF etc.)

01.05.2014 - 29.02.2016

Departament: productie

Titlu Job: planificator productie

Responsabilitati:

În această poziție am fost responsabil cu programarea și urmărirea producției,
- Prelucrarea comenzilor primite de la client, evaluarea capacității de producție astfel încât să respecte termenele de livrare solicitate;
- Planificarea materiilor prime necesare pentru producția, finisarea, prelucrarea, ambalarea, depozitarea / livrarea secțiunilor
- Asigurarea planului de producție și respectarea termenelor pentru finalizarea comenzilor către client;
- Dezvoltarea și implementarea unui flux mai ușor în desfășurarea activităților între diferite departamente (vânzări, achiziții, întreținere, producție),
- Păstrarea legăturii cu clienții cu privire la cerințele acestora;
- Organizarea transportului atât pentru import cât și pentru export
- Manager de proiect (certificat P-FMEA), pentru piese noi care trebuie turnate, etape de construcție a matriței, timpi de execuție, termen limită de construcție, cerințe de materie primă etc;
- Menținerea conexiunii cu producția pentru a afla informații despre starea comenzilor și capacitățile de producție, astfel încât să pot actualiza planul de producție.
- pregătirea rapoartelor de producție lunare, OEE, rata de fier vechi, atingerea obiectivelor

01.02.2012 - 31.07.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achiziții

Responsabilitati:

Prospectarea pieței si a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora sau livrarea acestora cu maxima prioritate,
Stabilirea unor relații optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale,
Verificarea zilnica a cererilor primite din partea departamentelor din producție/mentenanța, in vedera aprovizionării cu piesele/materialele solicitate.
Solicitarea cererilor de oferta, analizarea și negociarea prețului și a termenelor de plata
Planificarea și urmărirea comenzilor MRP
Urmărirea proiectelor in desfășurare, in vederea respectării termenelor de execuție a diverselor lucrări,

01.02.2009 - 30.11.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: adiministrator departament

Responsabilitati:

Coordonarea echipei de agenti de teren, intocmirea rapoartelor zilnice, introducerea si prelucrarea datelor,calculare deconturi, etc.
avansarea de la posttul de functionar administrativ la postul de administrator departament.
Managerul de operatiuni.
Salariu si comision.

12.10.2008 - 07.12.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: oprator call center limba italiana

Responsabilitati:

Stabilirea telefonica a intalnirilor dintre agenti si potentialii clienti.

Realizari:

Atingerea targetului bonus.

16.06.2005 - 25.07.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef de echipa

Responsabilitati:

Coordonarea, supravegherea, si administrarea unei echipe. Coordonarea deplasarilor in diverse orase, si indeplinirea sarcinilor conform normelor, intampinarea termenelor limita.

Realizari:

Am condus o echipa formata din 10 oameni, finalizand cu succes mai multe proiecte.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: Managementul Afacerilor la Universitatea din Craiova- Centrul Teritorial Pitești din Pitești.
2016 - 2019 Facultate: FACULTATEA DE ECONOMIE SI ADMINISTRAREA AFACERILOR la Universitatea din Craiova- Centrul Teritorial Pitesti din Pitesti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnician Electronist la Colegiul Tehnic "costin D. Nenitescu" din Pitesti.

Premii

Calificari
Apr 2017: FMEA (Potential Failure Mode and Effects Analysis)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close