Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.01.1996

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.06.2014

obiectiv

 

Dedicarea, flexibilitatea și rezistența la stres mă definesc la locul de muncă, în viața de zi cu zi îmi place să-mi petrec timpul liber jucându-mă pe consolă, răsfoind o carte de dezvoltare personală sau ascultând podcasturi pe teme variate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - 30.06.2021

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil relații clienți

Responsabilitati:

În cadrul acestei poziții, resposabilitatea mea cea mai importantă este de a oferi suport clienților, indeferent de dificultatea solicitarilor și găsirea unei soluții pentru orice problemă sau neclaritate întâlnită de către clienți. În calitate de Resposabil Relații Clienți, mi-am dezvoltat bune abilițăți de comunicare, ca urmarea a interecțiunii zilnice cu clieții. Această poziție mi-a oferit posibilitatea să lucrez în condiții de stres și să-mi păstrez atenția asupra detaliilor comunicate de clienți in timpul apelurior, dezvoltăndu-mi și capacitatea de memorare.
Responsabilitățile mele zilnice în calitate de Responsabil Relații Clienții includ operațiuni/taskuri bancare variate, în funcție de solicitările clienților.
Unele dintre aceste operațiuni includ:
- Monitorizarea și verificarea tranzacțiilor.
- Deblocarea/blocarea instrumentelor de plată.
- Reemiterea cardurilor/pinurilor/codurilor de activare pentru instrumentele de plată.
- Verificarea/ridicarea restricțiilor aferente diferitor tranzactii riscante.
- Oferirea de suport în utilizarea aplicațiilor bancare.
- Oferirea de suport pentru comercianții care dețin POS-uri.
- Actualizarea datelor personale de contact.

01.06.2019 - 31.10.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: server

Responsabilitati:

Experiența Work&Travel mi-a oferit oportunitatea de a cunoaște o nouă cultură. Relaționarea zi de zi cu americanii m-a ajutat să-mi îmbunătățesc nivelul de vorbire al limbii engleze, cât și să lucrez în echipă cu oameni de diferite naționalități, cu gândiri diferite. Această experiență m-a învățat să fac față momentelor tensionate de la lucru. Postul de server, fiindul unul în care relaționarea cu clienții este indispensabilă, m-a ajutat să-mi îmbunătățesc abilitățile de comunicare și relaționare.

01.08.2018 - 31.10.2018

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistenta manager

Responsabilitati:

În cadrul acestei companii am indeplinit un rol de agent back-office pentru agențiii mobiliari. Responsabilitățile mele în calitate de asistentă manager au inclus urmatoarele activități:
- Promovarea ofertelor imobiliare prin intermediul mijloacelor de comunicare pusela dispoziție
- Prelucrarea ofertelor din baza de date.
- Prospectarea pieței imobiliare.
- Selectarea ofertelor ce urmau a fi repatizate agenților imobiliari.
- Preluarea telefonică a cererilor clienților.

01.07.2017 - 31.12.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil

Responsabilitati:

În cadrul acestei companii mi-am desfășurat stagiul de practică. Fiind o firma de contabilitate, rolul meu a fost de a oferi ajutor contabililor, astfel am avut posibilitatea să operez documentele contabile în softul Neomanager, am înregistrat cronologic și sistematic toate documentele contabile, am introdus în sistemul contabil avizele și facturile de la furnizori, am verificat jurnalul de vânzări și jurnalul de cumpărări, aferent facturilor operate.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Managementul resurselor umane la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.
2015 - 2018 Facultate: Finanțe-bănci la Universitatea Petru Maior din Tîrgu-Mureș .



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close