Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.05.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.05.2005

obiectiv

 

ocuparea unui loc de munca

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Cercetare - dezvoltare, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Deva, Hunedoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

16.02.2013 - 31.08.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

- predarea discipline „Managementul calitatii”
- predarea discipline „Certificarea Calitatii”
- predarea discipline „Tehnologia produselor din carne si peste”
- predarea discipline „Tehnologia produselor din panificatie si morarit”
- predarea disciplinei „Tehnologia produselor din lapte”

02.10.2012 - 31.12.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: responsabil raportari / personal administrativ in cadrul proiectului „parteneriat activ pentru piata muncii” id 60004, cofinantat din fondul social european prin posdru 2007-2013

Responsabilitati:

- analizez şi prelucrez datele primite de la partenerii proiectului în cadrul întâlnirilor de raportare
- particip la diseminarea rezultatelor proiectului
- intocmesc rapoarte de activitate lunare conform sistemului de raportare , a planului de actiune si evaluare interna/externa, a termenelor de realizare si time-sheeturi
- cunosc obiectivele, rezultatele si indicatorii proiectului
- intocmesc si actualizez baza de date specifica grupului tinta;
- promovarea activitatii institutiei in domeniul proiectelor de investitii sustinute
prin fonduri nerambursabile prin identificarea constanta a oportunitatilor.
- imbunatatirea calitatii si a standardelor in activitatea de elaborare si
implementare a proiectelor de investitii;
- conformarea documentelor elaborate in cadrul proiectului la
instructiunile si mentiunile cuprinse in documentele programatice;
- actualizarea permanenta a continutului legislativ la produsele
muncii;
- respectarea procedurilor de lucru si a termenelor limita in
elaborarea documentelor de lucru;
- acord asistenta din punct de vedere tehnic persoanelor din grupul tinta si echipei de management si implementare;
- asigurarea protocolului;
- particip, intocmesc ordinea de zi si convoc persoanele implicate la sedintele saptamanale organizate in cadrul proiectului;
- particip la implementarea proiectului;
- realizez situatii centralizatoare, specifice implementarii derularii proiectului, solicitate de Managerul de proiect.

01.06.2012 - 01.09.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: consilier de mediere si informare piata muncii in cadrul unui proiect cofinantat cu fonduri eu

Responsabilitati:

- informare si consiliere profesionala in cadrul proiectului "Califica-te! Ai sansa unui nou inceput!" cofinantat din FSE prin POSDRU 2007-2013;
- mediere in munca;
- consiliere in antreprenoriat;
- intocmire raportari catre AMOFM Bucuresti, AJOFM Hunedoara;
- intocmirea bazei de date si actualizarea ei in conformitate cu solicitarile din proiect.
Participarea la realizarea indicatorilor propusi in cadrul proiectului "Califica-te! Ai sansa unui nou inceput!" cofinantat din FSE prin POSDRU 2007-2013.

01.12.2010 - 31.05.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: persoanal administrativ in cadrul unui proiect cofinantat cu fonduri eu

Responsabilitati:

intocmire situatii statistice solicitate de managerul de proiect
mentinerea relatiilor cu clientii si cu furnizorii
inregistrare/arhivare documente
organizarea activitatii de promovare a proiectului
organizarea activitatilor necesare derularii proiectului
activitati specifice departamentului resurse umane

Realizari:

derularea cu succes a proiectului si depasirea indicatorilor propusi

20.09.2010 - 01.10.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier formare si informare profesionala

Responsabilitati:

- informare si consiliere profesionala;
- mediere in munca;
- consiliere in antreprenoriat;
- intocmire raportari catre AMFM Bucuresti.

21.06.2010 - 31.08.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: director de vanzari

Responsabilitati:

calculul si prezentarea listei de pret
legatura cu clientii si furnizorii
planificarea transportului
traducerea etichetelor (din limba engleza in limba romana)
contabilitatea primara
acte insotitoare marfa

Realizari:

cresterea capitalului social al firmei
cresterea numarului de clienti

01.02.2010 - 20.06.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: colaborator

Responsabilitati:

traducerea continutului etichetelor produselor din import (din limba engleza in limba romana);
preluarea comenzilor;
crearea bazei de date ;
crearea de oferte de pret;
calculul preturilor;
consultanta ISO 22000:2005

Realizari:

cresterea capitalului social al firmei

01.07.2005 - 02.12.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: inginer tehnolog

Responsabilitati:

Organizarea procesului de productie;
Conceperea si editarea continutului etichetelor de produs in programul NICE LEBELS;
Sef sector Ambalre: organizarea activitatilor, realizarea stocurilor, onorarea comenzilor, legatura cu clientii, realizarea comenzilor pentru materiile prime si auxiliare;
Operare in programul de gestiune Merlin;
Sef sectie Injectare-Sarare: realizarea de randamente ale produselor si rapoarte de activitatea pentru personal, conceperea de produse noi, calculul de pret al produselor noi, designul si modul de prezentare al produselor;
Responsabil pentru activitatea sectorului de produse crud-uscate: monitorizare instalatiilor, creearea de programe de maturare si de produse noi;
Reaponsabil pentru redactarea codurilor de bara pentru produse; Realizarea de prezentari ale produselor.

Realizari:

am condus echipe de la 6 persoane pana la 50 de persoane si am ajutat la cresterea productivitatii

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Colegiu / Studii postliceale: Curs de auditor intern ISO 22 000, Curs Cntabil, Curs Evaluator de Competente Profesionale, Curs Manager Proiect, Curs Competente in Antreprenoriat, Curs Inspector (referent) Resurse Umane, Curs Formator, Curs Evaluator proiecte la SC Smart Training Solutions SRL din Bucuresti.
2007 - 2008 Masterat: Masterat in Managementul Resurselor Umane la Universitatea din Petrosani, Facultatea de Stiinte din Petrosani.
2000 - 2005 Facultate: Inginer tehnolog cu controlul si calitatea produselor alimentare la Universitatea din Sibiu.
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Chimie-Biologie la Liceul Teoretic din Lupeni.

Premii

Masterat in Managementul Resurselor Umane in cadul Facultatii de Stiinte, Petrosani
Curs de auditor intern ISO 22 000
Curs Cntabil
Curs Evaluator de Competente Profesionale
Curs Manager Proiect
Curs Competente in Antreprenoriat
Curs Inspector (referent) Resurse Umane
Curs Formator
Curs Evaluator proiecte

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close