Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.09.1979

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil raion

Responsabilitati:

-Contributie la satisfacerea clientilor si dezvoltarea vanzarilor (constructie oferta, operatiuni comerciale)
-Coordonarea activitatilor zilnice ale raionului (organizare echipa, comenzi, gestionare stocuri, concurenta)
-Model pentru consilierii de vanzare si intermediar intre acestia si Seful de sector.Exemplar in relatia cu acestia si clientii.
-Formarea consilierilor in ceea ce priveste primirea clientilor, tehnici de vanzare, caracteristici produs e.t.c.
-Insusirea si promovarea valorilor companiei
-Atitudine decenta, politicoasa, comunicativa cu clientii existenti si potentiali, cu colegii, furnizorii si ceilalti parteneri ai companiei.

01.10.2018 - 31.03.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-consiliere clienti
-vanzare
-intocmire acte:facturi, avize, niruri, receptii, reclamatii, mailuri e.t.c

01.03.2015 - 31.03.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament

Responsabilitati:

-Verificarea starii magazinului cu ajutorul sefilor de raioane
-Verificarea prezentarii produselor
-Verificarea si intretinerea curateniei pe intreg magazinul
-Verificarea dezapezirii pe timp de iarna
-Service clienti-preluare marfa
-Clarificarea problemelor ce apar la livrarile furnizorilor
-Mentinerea ordinii in parcare
-Supravegherea si verificarea lucrarilor de intretinere
-Verificarea exterioara a teritoriului magazinului
-Urmarirea planurilor si sustinerea realizarilor
-Depistarea nevoilor clientilor si informarea in centrala
-Organizarea si verificarea activitatilor Deco
-Organizarea, verificarea si raspunderea cu redistribuirea personalului intre diferite locui de munca dupa necesitati
-Verificarea starii marfurilor (deteriorate, descompletate) si luarea masurilor adecvate
-Seful de Departament trebuie sa fie in masura sa preia responsabilitatile Directorului de magazin in lipsa acestuia
-Verificarea prin sondaj a calitatii si prospetimii articolelor expuse (fresh, ultra-fresh productie proprie)
-Verificarea in amanunt a listelor zilnice
-Verificare sortimentului de marfa sezoniera si coordonarea implementarii lui
-Deschiderea si inchiderea magazinului
-Controlarea si urmarirea respectarii normelor de protectie a muncii si PSI
-Coordonarea planificarii activitatilor pe schimburi si acordarea concediilor
-Verificarea rapoartelor corectiilor de stoc, vanzari, rotatie
-Verificarea si coordonarea inventarelor partiale si anuale
-Verificarea activitatii de la "Supraveghere case"
-Verificarea etichetelor de raft
-Verificarea echipamentelor de lucru
-Verificarea reclamelor si a produselor ce fac obiectul promotiilor
-Solicitarea si aprobarea orelor suplimentare sau a recuperarilor cu acordul directorului de magazin
-Urmarirea stocurilor si aplicarea masurilor necesare pentru optimizarea lor
-Rezolvarea reclamatiilor clientilor, furnizorilor si angajatilor
-Aprobarea consumului intern si urmarirea evolutiei acestuia
-Intocmirea planului de scolarizare si supervizarea noilor angajati
-Supervizarea evaluarii personalului in intervalul perioadei de proba si anual
-Mentinerea contactului permanent cu autoritatile informand directorul de magazin in cazul unor vizite oficiale
-Purtarea de discutii cu sefii de raioane si adjunctii pentru evaluarea performantelor raioanelor
-Asigurarea serviciului de "permanenta" pe durata unei saptamani conform programarii

01.05.2011 - 31.03.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: store category manager

Responsabilitati:

-Aceleasi sarcini si responsabilitati ca in functia de Sef Raion dar prin schimbarea titulaturii se pot prelua si sarcini de Manager Departament in cazul lipsei acestuia

01.11.2008 - 31.05.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef raion detergents&cosmetics

Responsabilitati:

-Asigurarea, verificarea si raspunderea de corecta gestionare a stocurilor si realizarea planului de vanzari pe toate departamentele
-Verificarea si organizarea ca toate produsele aflate in stoc sa fie expuse in suprafata de vanzare
-Identificarea articolelor lipsa si solicitarea lor in centrala
-Analizarea rapoartelor si actionarea in vederea imbunatatirii rezultatelor in ceea ce priveste vanzarile, corectiile de stoc, acoperirea stocului in zile e.t.c.
-Efectuarea controlului receptiei marfii, preluarea si returul marfurilor conform procedurilor de lucru in vigoare
-Prelucrarea listelor si emiterea de comenzi prin dispolista sau manual
-Administrarea stocurilor conform procedurilor de lucru
-Organizarea si raspunderea de efectuarea inventarelor partiale si anuale conform procedurilor de lucru
-Verificarea zilnica a axpunerii marfii in rafturi sau pe paleti si coordonarea echipei din subordine in vederea completarii rafturilor si paletilor din zona comerciala
-Verificarea zilnica si etichetarea corecta a articolelor din raft, expunerea lor conform planogramei
-Asigurarea curateniei pe tot parcursul programului in zona raionului si luarea masurilor de remediere in cazul constatarii neregulilor
-Organizarea si coordonarea actiunilor promotionale si a plasarilor speciale ca acestea sa nu deranjeze clientii
-Luarea masurilor impuse la gasirea articolelor descompletate sau deteriorate conform procedurilor de lucru
-Asigurarea de stocuri articolelor aflate in reclama
-Inaintarea propunerilor de listare/inchidere articole sau furnizori
-Modificarea preturilor de vanzare in conformitate cu politica de pricing a companiei pentru asigurarea competitivitatii in raport cu concurentii nostri
-Coordonarea activitatii angajatilor din subordine (planificarea pe schimburi, planificarea concediilor si a zilelor libere, verificarea pontajelor, propunerea de sanctiuni disciplinare e.t.c.)
-Imbunatatirea proceselor ce asigura productivitatea pentru a atingerea unui nivel ridicat de satisfacere a clientilor
-Raspunderea cu indeplinirea obiectivelor comerciale
-Raspunderea cu scolarizarea personalului si de integrarea in echipa a noilor angajati
-Acordarea sprijinului in solutionarea eventualelor reclamatii din partea clientilor
-Organizarea, efectuarea si verificarea lunara a instructajului de protectia muncii si PSI al angajatilor din raion

01.06.2007 - 30.11.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef depozit

Responsabilitati:

-Coordonarea angajatilor in depozit
-Verificare predarii marfurilor, din punct de vedere calitativ si cantitativ, catre clienti
-Asigurarea curateniei
-Achizitionarea de marfuri pentru intregirea portofoliului de produse solicitat de clienti
-Emiterea de avize pentru ambalajele oferite la schimb
-Efectuarea platilor catre furnizori
-Efectuarea si supravegherea inventarelor
-Emiterea si incasarea facturilor
-Contabilitate primara (doar in concediul contabilului)

01.04.2004 - 31.12.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

-Incheierea contractelor de colaborare intre clienti si firma pentru achizitionarea de marfuri
-Preluarea comenzilor in urma expunerii portofoliului de marfa
-Incasarea facturilor emise in urma comenzilor efectuate de clienti cu produsele dorite
-Incheierea contractelor de exclusivitate cu cei dedicati comercializarii produselor din portofoliu pe domeniul de activitate al fiecaruia
-Prezentarea produselor noi si implementarea in piata
-Asigurarea de reclame pentru o mai buna vanzare a articolelor oferite spre comercializare (pliante, monstre gratuite, recipiente de racire e.t.c.)
-Marirea portofoliului de clienti prin aportul de noi membri posibili cumparatori
-Realizarea targhetelor si obiectivelor impuse de companie

01.02.2000 - 30.04.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

-Incheierea contractelor de colaborare intre clienti si firma pentru achizitionarea de marfuri
-Preluarea comenzilor in urma expunerii portofoliului de marfa
-Incasarea facturilor emise in urma comenzilor efectuate de clienti cu produsele dorite
-Incheierea contractelor de exclusivitate cu cei dedicati comercializarii produselor din portofoliu pe domeniul de activitate al fiecaruia
-Prezentarea produselor noi si implementarea in piata
-Asigurarea de reclame pentru o mai buna vanzare a articolelor oferite spre comercializare (pliante, monstre gratuite, recipiente de racire e.t.c.)
-Marirea portofoliului de clienti prin aportul de noi membri posibili cumparatori
-Realizarea targhetelor si obiectivelor impuse de companie

studii

 

Facultati:

1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Analist programator ajutor la Liceul de Matematica-Fizica Spiru Haret din Suceava.

Premii

Certificari
Apr 2017 - May 2017: Inspector/Referent resurse umane

May 2011 - May 2011: Store Category Manager
-Cursuri de: -Manager's Cockpit
-Cum sa iti conduci echipa
Nov 2008 - Dec 2008: Comicare si relationareeficienta cu clientii

May 2002 - May 2002: Basic management

Jan 2002 - Sep 2003: Reprezentant de vanzari

Jun 1999 - Nov 1999: Contabilitate asistata de calculator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close