Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.10.1982

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:10.10.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

valorificarea abilităţilor personale şi acumularea de experienţă profesională.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Controlul calitatii, IT Software, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: responsabil procese de distributie

Responsabilitati:

- inventariere AS-IS si cartografiere procese de distributie pe domeniul alocat;
- adaptarea fluxurilor operationale si a procedurilor de lucru la nevoile de business pe domeniul alocat;
- analiza de business in vederea implementarii de noi functionalitati - conform obiectivelor/cerintelor de business si a solicitarilor primite de la utilizatorii finali in cadrul vizitelor la nivelul retelei de distributie;
- analiza de impact a functioalitatilor prevazute in cadrul proiectelor in derulare, asupra domeniului alocat
- suport in luarea deciziiilor prin pregatirea si sustinerea de livrabile specifice pentru echipa de management (Ex. analiza de impact, matrice de riscuri si plan de actiune adaptat riscurilor identificate, criterii de acceptanta, propunere de scenarii de testare a noilor functionalitati etc.)  






01.10.2012 - 01.02.2014

Departament: it software

Titlu Job: sef proiect

Responsabilitati:

tii :

Responsabilitati de pilotare completă  a proiectelor alocate :
- colectare si clarificare cerinte, realizare studiu de fezabilitate, completare business case;
- planificare proiect, alocare si gestiune resurse;
- urmărire evoluţie proiect, analiza blocaje si propunere de solutii;
- activitati specifice de risc management conform planului de actiune;
- suport in UAT prin propunerea de scenarii de teste pe baza criteriilor de acceptanta agreate;
- evaluare proiect in cadrul intalnirii de bilant;
- realizare livrabile specifice pentru echipa de management privind evolutia proiectului - pe tot parcursul proiectului;

Membru al echipei internationale de analiza preliminara a aplicatiilor interne BRD in vederea inlocuirii acestora cu o solutie integrata la nivel de grup.


01.02.2008 - 01.10.2012

Departament: it software

Titlu Job: coordonator proiecte (junior/senior)

Responsabilitati:

Atributii analiza de business si organizare:
- realizarea unui diagnostic pe un domeniu (proces şi/sau structură) specific: analizarea unui proces, analizarea misiunilor unei entităţi, analizarea unor date etc.
- suport in pilotarea proiectelor prin stabilirea si  metodelor de lucru, a planului de actiuni de realizat precum si urmarirea evoluţiei proiectelor alocate.
- suport in realizarea de acţiuni de implementare a noilor functionalitati: elaborare proceduri, punerea la dispoziţie de metode şi instrumente, training pentru utilizatorii interni.

Atributii maîtrise d’ouvrage:
- colectarea cerintelor de business si analiza acestora raportat la functionalitati existente - pentru optimizarea costurilor  
- redactarea caietelor de sarcini de nivel complex pentru dezvoltarea de noi functionalitati sau optimizarea celor existente respectiv si validarea specificatiilor tehnice si functionale transmise de catre dezvoltator
- definirea şi realizarea testelor de omologare pentru functionalitatile nou-dezvoltate
- conceperea şi redactarea livrabilelor aferente modificărilor (proceduri, manualul utilizatorului, comunicare, formare, etc.) şi asigurarea de asistenţa la implementarea în productie a noilor functionalitati
- analizarea si gestionarea incidentelor legate de producţie  
- asigurare suport functional pentru echipa HelpDesk pe domeniile / aplicatiile gestionate


01.07.2006 - 01.02.2008

Departament: banci

Titlu Job: consilier back-up operational

Responsabilitati:

- asigurare back-up operational la nivelul retelei atat pentru activitati de front-office cat si back-office
- prezentare si vanzare produse si servicii din oferta comerciala a bancii pentru clientela Persoane Fizice
- implicare activa in actiunile comerciale derulate de catre banca pentru fidelizarea clientelei PF
- realizarea operatiunilor specifice activitatii curente de casierie front-office (depuneri/retrageri de numerar, schimburi valutare, plati facturi, constituire depozite, operatiuni intra/inter bancare, operatiuni Western Union, operatiuni specifice de gestiune numerar etc.)
- analiza preliminara a dosarelor de credit pentru clientela PF si gestionarea acestora in vederea finantarii, respectiv urmarirea procesului de rambursare a creditelor in stoc
- contributor activ in procesul de analiza si dezvoltare de noi produse bancare in parteneriat cu directiile comerciale de la nivelul bancii
- training intern pentru operatorii front-office

01.02.2003 - 01.07.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier relatii clienti

Responsabilitati:

Atributii:

§ Achizitie clienti si coordonare echipa de achizitie clienti in zonele Bucuresti, Prahova, Giurgiu, Teleorman, Timisoara, Craiova,  Constanta and Cluj-Napoca

§ Gestiune baza de date prin inregistrarea clientilor noi si actualizarea informatiilor despre clientii existenti

- promovarea imaginii Selgros, a produselor si serviciilor din oferta comerciala a magazinului in vederea realizarii planului anual de vanzari
- intermediere si negociere de contracte de discount la achizitia de produse – cu clienti TOP ai magazinului
- membru in echipa de deschidere a magazinelor Berceni, Ploiesti, Craiova si Bacau


studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: PR & Publicitate la Universitatea Bucuresti - Facultatea de Jurnalism din Bucuresti.
1997 - 2002 Liceu / Școală profesională: pedagogie - invataror/educator la Liceul Pedagogic N. Titulescu din Slatina.

Premii

Proiecte
Jul 2006: implementare si/sau optimizare produse, aplicatii, fluxuri operationale, proceduri de lucru
- comisionare automata extrase de cont
- implementare / optimizare functionala produse de economisire (depozite la termen / conturi de economii)
- gestiune automata derogari de comisioane si de dobanda negociate individual si/sau in cadrul conventiilor de plata salarii
- gestiune si raportare restante Overdraft
- analiza preliminara de business in vederea decomisionarii solutiei de core-banking intern BRD (proiect international)
- implementare aplicatii de gestiune fisiere de salarii (analiza business/scenarii de teste/omologare solutie)
- trainning utilizatori/gestiune erori de productie post-implementare - pentru solutiile implementate
- optimizare/adaptare proceduri de lucru si fluxuri operationale pe domeniile alocate
Traininguri
Jul 2006: Training-uri intern BRD
project management, Informix SQL, SAS, JIRA, Quality Center


Feb 2003 - Jul 2006: Traning-uri intern Selgros
Tehnici specifice de vanzare adaptate la tipologia clientilor Selgros



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close