Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.04.2013

obiectiv

 

Vreau sa ma dezvolt profesional lucrand pentru o companie care sa-mi valorifice abilitatile. Sunt o persoana sociabila, cooperanta, atenta la detalii, ordonata, cu spirit de echipa, punctuala, stabila,prudenta.

Salariu: 700,00 USD / luna

Beneficii: asigurare medicala,bonuri de masa,concedii

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - 31.05.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil magazin

Responsabilitati:

Din luna Ianuarie, sunt responsabil de magazin, in subordine avand 3 oameni de care ma ocup in detaliu.
Trebuie sa ii supraveghez asupra realizarilor individuale, a obiectivelor propuse si a rezultatelor dobindite pe parcusul fiecarei luni.
Responsabilitati si sarcini:
- raspund de realizarea/nerealizarea targetului lunar;
- raspund de aprovizionarea gestiunilor din magazin , urmarind rulajul fiecarei gestiuni;
- raspund de intocmirea comenzilor catre furnizori, tinand seama de stocurile existente;
- particip la sedinte si conferinte din cadrul departamentului in vederea realizarilor din luna precedenta;
- urmaresc ca toate marfurile intrate in magazin sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;
- raspund de respectarea legalitatii tuturor operatiilor comerciale efectuate de agentii din subordine;
- urmaresc in permanenta evolutia stocurilor pe gestiuni, luand masurile care se impun in functie de evolutia acestora, relocari din alte regiuni;
- intocmesc fise saptamanale personalului din subordine, precizand atributiile, raspunderile si conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca cel care ocupa postul respectiv;
- instruiesc personalul din subordine in conformitate cu normele de protectia muncii, normele PSI si Regulamentul de ordine interioara;
- respect regulile de ordine interioara si disciplina muncii in societate;
- promovez o atitudine colegiala fata de salariatii magazinului si relatii principiale si cordiale de colaborare cu tertii;
- respect programul de lucru, raspund cerintelor unui program flexibil de lucru;
- respect normele de securitate a muncii, normele PSI si prevederile legale referitoare la secretul de serviciu;
- urmaresc respectarea normelor de igiena la locul de munca impuse de legislatia in vigoare si de conducerea societatii;
- asigur indeplinirea oricaror sarcini considerate oportune de catre conducerea societatii;
- raspund disciplinar, material si penal dupa caz de neindeplinirea atributiilor ce-mi revin.

01.02.2017 - 31.01.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant magazin

01.08.2016 - 28.02.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- orientarea catre nevoile clientilor;
- ofertarea acestora cu produse si servicii de calitate;
- responsabil de gestiunea magazinului;
- intocmirea actelor contabile;
- expunerea produselor intr-o maniera buna asupra clientilor;
- organizarea programului de lucru astfel incat targetul sa fie realizat lunar;
- ordinea si disciplina magazinului;
- verificarea coletelor trimise catre service sau alte locatii;
- expunerea ofertelor.

01.11.2011 - 31.07.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- intampinarea clientilor si prezentarea varietatii si calitatii produselor si a serviciilor oferite de companie;
- recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel:
◦ identifica corect cererea clientului;
◦ furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
◦ este la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
◦ cunoaste permanent care este stocul magazinului;
◦ ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
◦ foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
◦ pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de:
- incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
- administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
- verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
- emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
◦ inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
◦ responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
◦ pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
◦ ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
◦ vegheaza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
◦ aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi (de cate ori este necesar) in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
◦ este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
◦ este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
◦ inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
◦ asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie.

01.04.2010 - 30.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator comercial

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- expunerea si aranjarea hainelor pe manechine si in stand
- intrarile si iesirile produselor din stand
-curatenia si vinderea hainelor catre clienti.
In cadrul firmei pe durata timpului in care am lucrat, realizam un castig lunar in valoare de aproximativ 10.000 Ron.
Dna.Ramona, nr.contact 0763231041.

Pe parcursul perioadei de lucru, mi-am experimentat abilitatea de a primi, aranja si sorta marfa, de a comunica cu clientii, de a-i convinge sa cumpere produsele si de a avea un contact direct cu o piata mai larga de clienti.

01.04.2003 - 28.02.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant de vanzari cosmetice

Responsabilitati:

Ca si reprezentant, responsabilitatile erau de a fi mereu in contact cu oamenii, de a le descoperii necesitatile si de a-i ajuta sa-si aleaga produsele potrivite pentru un uz zilnic.
In cadrul firmei, am realizat vanzari pe perioada celor 8 ani, de aproximativ 28.800 Ron.
Mi-am experimentat abilitatea de a vinde produse cosmetice in cadrul firmei AVON COSMETICS, mi-am dezvoltat calitatea de a avea contact si de a comunica mult mai bine cu oamenii, de a livra produsele la clienti, de a achita facturile in termen de 18 zile de la receptia produselor.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Managementul Afacerii la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova din Craiova.

Premii

Calificari
Sep 2011 - Jan 2012: CURSUL DE SECRETARIAT

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close