Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.09.1981

obiectiv

 

Sunt o persoana care se poate adapta rapid la noi medii de lucru - dobandind aceasta abilitate in urma delegarii in diverse departamente ale firmelor unde am lucrat. Spirit de echipa - abilitate dezvoltata in timpul celor peste 15 ani in care am lucrat alaturi de o echipe de 10-30 de persoane. Buna capacitate analitica - rezultatul experientei in departamentul financiar contabil al companiei Eurodata Serv cat si in cadrul companiei Vadcris Group Trading S.r.l.

Salariu: 3.900,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - 31.12.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil import

Responsabilitati:

Reprezentant IMPORT – achizitii China si Europa: plasare comenzi la furnizori; negociere preturi, listare articole noi - Sourcing China si Europa pentru produse solicitate de clientii companiei.
- (traducere eticheta, stabilire die-cut, finalizare artwork, emitere cod articol si clasificare la categoria corespunzatoare), urmarire comanda pana la intrarea in stocul firmei: verificare data productie si data expirare a produselor; trimitere shipping marks (marcaje pentru transport) pentru fiecare reper in parte; modificare PCB-uri (baxari) conform solicitarilor primite de la Dep. Vanzari; verificare saptamanal status comenzi in lucru; solicitare confirmare disponibilitate marfa pentru a putea organiza incarcarea bunurilor; verificarea cu furnizorii de servicii pentru maritim rate, program nave, timp de tranzit pentru incarcare; negociere preturi, transmitere date incarcare ( nume shipper+ marfa de incarcat + volum) pentru consolidare marfuri si rezervare spatiu la nava; trimitere instructiuni incarcare furnizorilor pentru bunurile disponibile; realizare polita asigurare valabila pa durata transportului maritim- dupa finalizarea procesului de vamuire marfurile ajung la depozit VGT pentru descarcare
-solicitare draft al documentelor de incarcare pentru a fi verificate/confirmate si revizuite acolo unde situatia impune acest lucru; Obtinere Telex Release de la furnizor; trimiterea documentelor la comisionarul vamal pentru incadrare marfuri – categorii- si calculul taxelor vamale si TVA de plata si obtinerea DVI-ului. Dupa sosirea container-ului la depozitul firmei se fac formalitatile de intrare a marfii in gestiune: introducere factura cumparare marfa, facturi servicii etc in programul de contabilitate -in urma acestor inregistrari se formeaza pretul final de achizitie. Intocmire rapoarte periodice (fisa furnizor, rentabilitate produse).
Transmitere lunar declaratie Intrastat pentru achizitiile intracomunitare.
Responsabil omologare produse RAR.
Elaborarea diferitelor analize de prețuri, rapoarte: stoc, profit, analize produse individuale, rentabilitate vanzare si achizitie.
Transmitere lunar catre Resposabil mediu lista greutati nete si brute pentru achizitii intracomunitare/extracomunitare.
Realizari: Ofertarea si listarea produselor cu miscare lenta, diminuand astfel stocul, prezentarea si ofertarea articolelor noi si de sezon.
Printr-o cercetare/evaluare amanuntita a unei plati lunare pe care o achita firma unui client, am observat ca aceasta taxa se poate anula, scutind astfel firma de a achita intre 2000-3000 de lei pe luna.

01.10.2016 - 28.02.2019

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Asistenta management-ului clientilor de tip Key Account si a celor de pe piata libera;
Crearea si organizarea datelor din contract (produse listate, date de listare, preturi, oferte speciale);
Administrarea produselor ofertate folosind programe de gestionare si prezentare, formatarea paginilor pentru o prezentare cat mai detaliata (Power Point, Excel -pivotare, tabeluri VLOOKUP, Word);
Relatiile directe cu reprezentantii firmelor - clienti.
Urmarire comenzi saptamanale, comenzi speciale, solicitari de retur etc).
Rezolvarea proceselor verbale de receptie marfa sau deteriorata;
Preluare comenzi pentru deschidere magazine noi;
Rapoarte de stoc si vanzari saptamanale, lunare, anuale din program ERP Atlantis, Kapital
Responsabila pentru activitatea logistica (organizare si urmarire);
Pregatire si prelucrare date pentru unele comenzi de aprovizionare;
Participare la targuri internationale (L'Equipe Auto - Targ auto Paris, Amsterdam, Canton Fair - China) in vederea prospectarii pietei si aducerea pe piata romaneasca a noi produse.
Liste de preturi, ofertare si promotii speciale gen Black Friday sau implinirea a 10-20 de ani de activitate.
Introducerea in sistem a noilor produse comercializate, intocmirea fisei logistice.
Modificari de preturi, intretinere liste de pret.
Colaborare cu fiecare departament din firma de la departamentul facturare/avizare,
depozit (pregatirea marfii pentru livrare la platformele logistice) pana la departamentul achizitii/import;
Emitere coduri EAN in programul GS1.
Intocmire dosar licitatii.
Realizari: In urma negocierilor de pret am obtinut preturi mai mici fata de pretul initial, discount-uri, aducerea de noi furnizori de servicii cu preturi mult mai bune si timp de tranzit mai mic

01.05.2014 - 31.10.2016

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: logistician gestiune flux

Responsabilitati:

In cadrul acestei companii m-am ocupat de mentinerea relatiilor cu furnizorii externi si interni prin comenzi ferme,
Emiterea comenzilor previzionate de clienti din program EDI cereri de oferte (pe e-mail, telefon, fax),
gestionarea marfurilor preluate de la furnizori pentru clientii finali, verificarea calitatii produselor, emiterea fiselor de ambalare, centri de cost, emiterea facturilor, avizelor, completarea scrisorii de trasura, a borderourilor de livrare, coordonarea echipei de ambalare, evidenta pontajelor prin compararea cu programul de turnicheti, coordonarea responsabililor de sectii prin sedinte zilnice, evidenta gestiunii - la magazia produselor finite, evidenta cheltuielilor interne prin programe software concepute de firma, participarea la targuri interne (Romexpo), participarea la conferinte in domeniul automotive.
Realizari: Atingere target prin obtinerea pretului solicitat de la furnizorii de materii prime.
Prin verificarea marfurilor ambalate, prin sondaj am descoperit marfa care nu avea o calitate buna si astfel, tot lotul respectiv a fost retras de la livrare catre furnizor, reusind astfel sa evit o confruntare cu clientul.

01.06.2006 - 31.05.2014

Departament: it hardware

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitate (inregistrarea facturilor de intrare si iesire);
Descarcarea din gestiune, inregistrarea bonurilor, chitantelor, inregistrarea operatiunilor bancare astfel incat fisa analitica sa fie corecta, relatia cu banca, cu Trezoreria.
Programe de contabilitate in care am lucrat: EasyCount si Saga.
Pe langa aceasta activitate principala, deoarece firma are profil de activitate in domeniul IT (ocupandu-se si cu furnizarea de marfuri si oferirea serviciilor tehnice), am avut ca responsabilitate aprovizionarea, mentierea relatiilor cu furnizorii cat si cu clientii.
Coordonarea marfii ce trebuia livrata in tara si mai ales in Bucuresti, inscrierea comenzilor pe site-ul firmei, receptionarea si gestiunea marfii au fost atributii pe care le-am coordonat.
Realizari: In cadrul acestei firme mi-am dezvoltat capacitatea de a interactiona cu oamenii, am progresat din punct de vedere social, dobandind astfel un limbaj in domeniul financiar al afacerilor, mi-am adus aportul in ceea ce priveste clientela firmei, atragand astfel diferiti clienti din diferite domenii ale afacerilor, incheind astfel contracte pe termen lung in ceea ce priveste capacitatea firmei.
Am intretinut o ambianta placuta la locul de munca, intr-o colectivitatea pe care mi-am apropiat-o si pe care am apropiat-o.

01.03.2003 - 28.02.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: reprezentant licitatii

Responsabilitati:

Indosarierea tuturor actelor necesare licitatiilor, editarea, conceperea ofertelor trimise la clienti, mentinerea relatiilor cu clientii din afara tarii atat prin email cat si telefonic si fax, realizarea licitatiilor online pe site-ul e-licitatie.ro, inregistrare documentelor primare, crearea drafturilor de contract cu potentialii clienti.
Realizari: Am castigat numeroase licitatii intr-un timp scurt, am dobandit experienta in acest domeniul on-line de vanzare.

01.09.2001 - 31.01.2003

Departament: altele

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Responsabilitati: Mentinerea relatiilor cu clientii, asigurarea comunicatiilor in firmasi exterior , gestionarea apelurilor, realizare documentatie licitatii deschise sionline , management documente , asigurare protocol clienti
Vanzarea directa a produselor medicale (tensiometru,osteodensitometru etc), emiterea facturilor, gestiune primara facturi si contabilitate primara .

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Finante si Contabilitate la Universitatea ARTIFEX din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close