Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.05.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 06.10.2014

experienta profesionala

 

01.06.2014 - 01.09.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: responsabil formare profesională

Responsabilitati:

Promovarea serviciilor oferite de entitate
Selecția, contactarea și înscrierea persoanelor interesate de programe de formare profesională oferite de către entitate
Întocmirea documentaţiei specifice pentru organizarea sesiunilor de formare profesională pentru care entitatea deţine autorizaţii de acreditare: dosarele de deschidere şi de închidere a fiecărei sesiuni de curs, corespondenţa cu Autoritatea Naţională de Calificări
Întocmirea contractelor de formare profesională
Întocmirea fiecărui catalog a participanților la programele de formare profesională
Ținerea evidenței dosarelor privind documentele necesare participanților pentru a putea participa la programul de formare profesională optat
Completarea, în ordine cronologică, a Registrului Matricol General și a Registrului de Evidență a Eliberării Certificatelor Profesionale cu participanții la programele de formare profesionale desfășurate
Furnizarea de informații privind programele de formare profesională oferite de către entitate
Organizarea activității de formare profesională
Pregătirea materialelor necesare programului de formare profesională
Menținerea documentației aferente procesului de formare profesională
Supravegherea modului de desfășurare a programelor de formare profesională
Executarea lucrărilor de registratură generală (sortare, înregistrare, datare, distribuire, etc.)

01.03.2011 - 01.08.2013

Departament: altele

Titlu Job: secretar administrativ – proiect posdru 2007-2013

Responsabilitati:

Menținerea relației cu furnizorii subcontractați
Participare la planificarea activităților
Realizarea rapoartelor lunare și trimestriale
Menținerea relației cu grupul țintă al proiectului
Asistență, sprijin administrativ și logistic a echipei de proiect în planificare, organizare, implementare, monitorizare, evaluare, raportare în contextul implementării de proiecte cofinanțate din FSE prin POS DRU;
Redactarea și completarea bazelor de date privind grupul țintă cu beneficiarii înscriși de către experți în cadrul proiectului;
Executarea lucrărilor de registratură generală (sortare, înregistrare, datare, distribuire, etc.);
Atribuții de documentare: detectarea surselor interne și externe, selectarea materialului; prezentarea materialelor rezultate sub formă de tabele, scheme, statistici, clasarea documentelor;
Respectarea termenelor limită;
Probleme de protocol și relații cu publicul: întocmirea unor planuri pentru desfășurarea în bune condiții a întâlnirilor cu persoane din afara instituției, primirea vizitatorilor, pregătirea corespondenței protocolare cu ocazia diferitelor evenimente;
Organizarea ședințelor și a materialelor necesare;
Participarea la întâlnirile de lucru săptămânale și redactarea minutelor corespunzătoare;
Participarea la diferite evenimente organizate în cadrul proiectului, cum ar fi: conferințele de presă, ceremoniile de acordare a diplomelor acreditate;
Participarea la realizarea materialelor și campaniilor de promovare și comunicare;
Menținerea comunicării între beneficiarii și personalul angajat în cadrul proiectului.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Contabilitate, Expertiză şi Audit la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” – Iaşi, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din Iași.
2004 - 2008 Facultate: Contabilitate şi Informatică de Gestiune la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” – Iaşi, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din Iași.

Premii

Certificat de absolvire a programului de inițiere/perfecționare/specializare pentru ocupația – FORMATOR, organizat de EURO DACTICA S.R.L. în perioada 01.07.2011 – 08.07.2011.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)

italiană(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close