Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.07.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2000

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: responsabil financiar proiecte c&d

Responsabilitati:

•Monitorizarea financiară a proiectelor aflate în derulare prin asigurarea că activitățile proiectelor sunt realizate în termenele și bugetele stabilite prin contractele de finanțare semnate
•Întocmirea de rapoarte periodice privind stadiul de implementare a proiectelor aflate în derulare (POC, PN III, PN II, ROSA)

01.08.2015 - 31.08.2017

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: specialist accesare fonduri nationale si europene

Responsabilitati:

• Pregatirea documentatiei pentru depunerea in cadrul apelurilor de proiect identificate ca oportune si in acord cu strategia de dezvoltare a companiei;
• Activitati de consultanta financiara, precum si verificarea eligibilitatii proiectului si incadrarea corecta in programul de finantare pentru scheme de finantare, precum: Horizon 2020 RIA-IA, SME Instrument Faza I si II, Fast Track to Innovation, Programul Operational pentru Competitivitate, PN III, Solutii - UEFISCDI, ROSA, Innovate UK, Eurostars;
• Initierea si dezvoltarea de parteneriate cu entitati de cercetare si companii in vederea participarii in consortii in cadrul proiectelor pentru accesarea fondurilor nationale si europene
• Monitorizarea proiectelor aflate in derulare si realizarea documentatiei specifice (raportare financiara si evidenta bugetelor, aspecte administrative si legale)

01.10.2014 - 31.08.2015

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

• Coordonarea a două proiecte finanțate în cadrul PCCA - Programul de Parteneriat UEFISCDI în domeniile sănătate și energie prin asigurarea că activitățile proiectului sunt realizate în conformitate cu planul de proiect, atribuirea responsabilităților individuale, gestionarea aspectelor operaționale ale proiectelor
• Responsabila cu depunerea proiectelor în cadrul apelurilor de proiecte Orizont 2020: SME Instrument, Competitia pentru Inovare Sociala, Fast Track to Innovation, Eureka apeluri, precum si apelurile de proiecte in cadrul finanțarii naționale - Programul Operațional Competitivitate 2014-2020

01.01.2014 - 31.10.2014

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

• Realizarea de cercetari de piata in ceea ce priveste concurenții, clienți și prețurile în domeniul diseminarii datelor statistice, cu scopul imbunatatirii prezentei pe piață prin oferirea de oferte orientate catre clienti
• Monitorizarea bugetelui de marketing, realizarea de rapoarte privind clienti, plăți
• Suport pentru celelalte departamente în diseminarea datelor statistice, furnizarea de materiale promotionale

01.08.2013 - 31.12.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil financiar

Responsabilitati:

• Organizarea si coordonarea activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare
• Calculul salariilor si a contributiilor datorate statului de catre angajat si angajator, recrutarea personalului
• Elaborarea situatiilor de plati si incasari, operarea documentelor bancare
• Consultanta in domeniul financiar-contabil pentru clientii societatii
• Mentinerea relatiilor cu institutiile statului

01.11.2012 - 31.07.2013

Departament: marketing

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

• Facilitarea fluxului de informatie intre clienti si agentie
• Planificarea, organizarea si controlul fluxului de proiecte, stabilirea prioritatilor si administrarii bugetelor, planurilor de lucrari si a termenelor
• Responsabilitatea implementarii si monitorizarii campaniilor in desfasurare

01.07.2007 - 31.08.2010

Departament: it software

Titlu Job: consultant financiar implementare erp

Responsabilitati:

• Implementarea integrata a aplicatiei ERP in companiile clientilor aferente Modulelor Financiar-Contabile, Gestiune, Resurse Umane, Salarizare, Marketing si de Gestiune a Contractelor
• Suport oferit clientilor prin: analiza preliminara, specializare, operatiuni de feedback sistematic privind stadiul implementarii
• Colaborarea cu Project Manager-ul proiectului in planificarea solicitarilor transmise prin Caietul de Sarcini si la realizarea implementarii conform desfasuratorului de lucrari convenit contractual
• Suport telefonic si prin e-mail catre clientii care au achizitionat aplicatia ERP
• Redactarea documentatiei de implementare si realizarea corespondentei cu partenerii comerciali ai companiei
• Training cu persoanele desemnate in exploatarea aplicatiei, precum si furnizarea de consultanta financiar-contabila pentru implementarea sistemului

01.11.2006 - 31.10.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

• Coordonarea activităţii Departamentului Financiar - Contabil al companiei
• Asigurarea respectării legislaţiei economice la nivelul companiei: organizarea contabilităţii firmei în conformitate cu dispoziţiile legale şi asigurarea efectuării la timp a înregistrărilor în aplicaţia ERP
• Realizarea documentaţiei financiare în vederea participării la licitaţii şi aplicarea la fonduri structurale europene
• Recrutare personal, selecţia CV-urilor şi sustinerea interviurilor
• Întreţinerea relaţiei cu instituţiile statului: Administraţii locale, Inspectoratul Teritorial de Muncă, operarea noilor contracte de muncă
• Prioritizarea platilor către furnizori, urmarirea încasarilor de la clienti si recuperarea creanţelor în momentul depăşirii termenelor scadente

01.09.2005 - 30.11.2006

Departament: marketing

Titlu Job: asistenta marketing

Responsabilitati:

• Colaborarea cu departamentul de vanzari pentru a adaptarea sistemului integrat ERP cu cerintele pietei
• Participarea la realizarea materialelor de comunicare si promovare a companiei si a produselor
• Monitorizarea pozitionarii si a strategiilor de marketing ale concurentilor
• Coordonarea activitatii site-ului companiei si validarea informatiilor postate

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Tehnici Financiare şi Contabile de Gestiune a Afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Comunicare financiară şi raportare externă, management strategic, contabilitate creativă, analiză şi diagnostic financiar, tipuri de costuri pentru luarea deciziei manageriale
2001 - 2005 Facultate: Facultatea de Marketing - Specializarea Politici de marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Economie, cercetări de marketing, contabilitate, drept civil şi comercial, statistică, finanţe, marketing strategic, tehnici promoţionale, studiul comportamentului consumatorului, marketing social, relaţii publice
1997 - 2001 Liceu: Specializarea Matematică - Fizică la Colegiul Naţional "Mihail Kogalniceanu" din Galati.

Activitati extracurriculare

Planificare si organizare; Lucrul in echipa; Perseverenta; Atentie; Motivatie

Premii

Iulie 2013
Antreprenoriat pentru Resurse Umane - SNSPA
September 2012
Managementul timpului- Romtelecom Business School
October 2011
Curs de Excel 2007 - IT Learning
Noiembrie 2006
Cursuri de Consultant Financiar - OVB Allianz
Mai 2005
Identitatea vizuală între strategie şi creaţie - Workshop STRATEGID
Aprilie 2005
Marketing organizaţional - Workshop SMARTREE
Mai 2004
Cercetare calitativă şi cantitativă - Workshop GFK

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close