Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.09.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.10.2005

obiectiv

 

Sunt o persoana practica, cu initiativa in realizarea diferitelor actiuni in folosul companiei si angajatilor, imi place sa fiu de folos celor cu care interactionez si sa-i ajut sa se dezvolte. .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil departament resurse umane

Responsabilitati:

Gestionarea activitatilor curente curente ale departamentului de resurse umane
Implementarea si gestionarea diferitelor proiecte derulate de catre departamentul de HR
Participarea activa in procesul de recrutare si selectie de personal
Organizarea procesului de onboarding a noilor angajati
Elaborarea, implementarea si actualizarea politicilor de resurse umane
Elaborarea si implementarea procedurilor de lucru in cadrul departamentului HR
Elaborarea si implementarea programelor de motivare a angajatilor
Acordarea de sprijin managerilor si supervizorilor in realizarea realizarea evaluarilor profesionale anuale, respectiv in diferite problematici cu care se intalnesc
Organizarea si coordonarea proceselor de instruire interna si training ale angajatilor
Actualizarea fisele de post
Realizarea calculului salarial, intocmire si depunere declaratie 112, comenzi tichete de masa
Analiza KPI's pentru departamentul de HR (rata fluctuatiei,, retentia, rata de esec, rata angajarilor absenteismul, orele suplimentare, numarul mediu de ore de training per angajat etc.) si pregatirea diferitelor rapoarte pentru consiliul director cu privire la situatia angajatilor
Asigurarea prezentei firmei pe pietele de recrutare relevante si prezenta la diferite evenimente si publice (targuri, evenimente de cariera, social media si online)

Am internalizat serviciul de administrare personal si salarizare, am coordonat implementarea unui software de pontare, administrare si salarizare a personalului (Charisma HCM)

01.12.2013 - 30.09.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Conducerea diferitelor proiecte de recrutare / leasing de personal
Gestionarea activitatilor de recrutare si selectie, stabilirea strategiilor de recrutare, programarea si sustinerea interviuri, aplicarea testelor psihologice, evaluarea referintelor;
Comunicarea cu clientii privind desfasurarea procesului de recrutare, intocmirea listei scurte de candidati
Intocmirea de contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare, adeverinte solicitate de angajati;
Operarea in Revisal corect si in termenele legale;
Urmarirea procesului de integrare profesionala a noilor angajati;
Intocmirea fiselor de post, regulament de ordine interioara etc.;
Centralizarea si verificarea pontajele, transmiterea tuturor informatiilor necesare (concedii, invoiri etc) in vederea efectuarii calculului salarial;
Impartirea tichetelor de masa catre angajati
Administrarea dosarelor de personal;
Intocmirea si actualizarea diferitelor situatii si rapoarte de personal;
Realizarea anunturilor cu posturile vacante si postarea acestora pe site-urile de recrutare, site-ul companiei si in social media (facebook, LinkedIn etc.)

01.08.2011 - 31.10.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consilier de cariera

Responsabilitati:

Consilierea, orientarea profesională și medierea profesionala a persoanelor in cautare de locuri de munca
Aplicarea de teste psihologice in vederea identificarii trasaturilor de personalitate si abilitatilor
Recrutarea si selectarea de personal pentru ocuparea posturilor vacante, in functie de cerintele jobului
Postarea anunturilor de recrutare pe diferite site-uri si evaluarea CV-urilor
Realizarea fiselor de post si administrarea dosarelor de personal pentru angajatii unitatii protejate a fundatiei
Informare privind piața muncii și legislația muncii
Organizarea cursurilor de formare profesionala si desfasurarea de activitati de tip jobclub si team-building
Organizarea serviciului de consiliere/orientare si implementarea procedurii de angajare si integrare profesionala
Organizarea de evenimente și campanii
Realizarea documentatiei specifice proiectelor pe fonduri europene

01.10.2005 - 30.06.2006

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant resurse umane

Responsabilitati:

Realizarea recrutarii si selectiei, screening cv-uri, evaluarea psihologică a candidatilor, evaluarea abilitatilor, sustinerea interviurilor de selectie, analiza muncii, analiza posturilor, conceperea si realizarea fiselor de post, a organigramei societatii si ROI, administrarea sistemului de recompense, beneficii, retentie, administrarea dosarelor de personal, realizarea actelor de personal (contracte de munca, adeverinte, decizii, pontaje, declaratii contributii), colaborarea cu managerul privind dezvoltarea profesionala si personala a personalului din subordine, consultanta privind legislatia muncii, subventii fiscale

Realizari:

Am dezvoltat si administrat departamentul de resurse umane, am sprijinit angajarea a patru persoane cu dizabilitati in cadrul firmei.

01.06.2005 - 31.07.2011

Departament: functii publice

Titlu Job: psiholog /consilier

Responsabilitati:

Organizarea procedurii de angajare si integrare in munca pentru persoanele cu dizabilitati
Oferirea de consultanță agenților economici cu privire la recrutarea și angajarea persoanelor cu dizabilități (analiza postului și a locului de muncă, selectarea și intervievarea candidaților potriviți, prezentarea celor mai bune soluții pentru angajare, a facilităților legislative/Codul muncii/Legea 448 și a adaptărilor necesare ale locului de muncă, întocmire dosare pentru autorizare unitate protejată), Evaluarea /consilierea vocationala si psihologica a persoanelor cu dizabilitati,
Organizarea de evenimente pentru promovarea persoanelor si a DGASPC-ului,
Participarea la interviurile de angajare din cadrul institutiei,
Inductia noilor angajati in cadrul departamentului de Servicii pentru Adulti

Realizari: Am sprijinit angajarea unui numar de 60 de persoane cu dizabilitati si infiintarea a 16 unitati protejate in 6 ani;
Am organizat evenimente artistice si competitii sportive cu public la care au participat peste 150 de persoane cu dizabilitati (copii si adulti) in spatii deschise (Piata Muzeului, Parcul Central, Parcul Babes) si in spatii inchise (Casa de cultura a studensilor, Iulius Mall, Polus Mall, Sala sporturilor Horia Demian);

01.04.2004 - 01.03.2005

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent resurse umane

Responsabilitati:

Realizarea recrutării și selecției, screening cv-uri evaluarea psihologică a candidaţilor, susținerea interviurilor de angajare, sprijinirea integrarii noilor angajati, organizarea cursurilor de formare profesională pentru angajaţi, realizarea actelor de personal, organizarea dosarelor de personal, relaționarea cu instituţiile statului
Angajarea unui numar de 15 de persoane in magazinele firmei, realizarea unei echipe de vanzari performante in Oradea

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Comunicare manageriala si resurse umane la SNSPA din Cluj Napoca.
1998 - 2002 Facultate: Sociologie-Psihologie la Facultatea de Sociologie-Psihologie, Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Calificari
Nov 2018: Managementul resurselor umane

Sep 2006: Inspector relatii de munca

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close