Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.03.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.01.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Permanenta dezvoltare si utilizare a cunostintelor dobandite.

Beneficii: Beneficiile pot varia in functie de salariul oferit si de conditiile de munca.

Tip job: Full time

Departament: Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.11.2005 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: responsabil cu protectia muncii

Responsabilitati:

1. Efectuarea instructajului introductiv general la angajarea personalului.
2. Pregatirea testelor in vederea evaluarii cunostintelor dobandite in procesul de instruire.
3. Urmarirea modului in care se efectueaza instructajul periodic.
4. Intocmirea necesarului de EIP, EIL si a alimentatiei de protectie conform C.C.M.
5. Urmarirea asigurarii EIP in functie de factorii de risc identificati pentru fiecare loc de munca.
6. Participarea la efectuarea determinarilor de noxe in incinta societatii, precum si la evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala, conform Legii nr.319/2006.
7. Informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie.
8. Participarea la sedintele CSSM-ului in calitate de secretar.
9. Stabilirea impreuna cu presedintele, a ordinii de zi a fiecarei intruniri a CSSM-ului, cu consultarea reprezentantilor lucratorilor.
10. Convocarea in scris a membrilor comitetului cu cel putin 5 zile inainte de data intrunirii, indicand locul, data si ora stabilite.
11. Intocmirea procesului verbal la fiecare intrunire si urmarirea rezolvarii problemelor cuprinse in acesta.
12. Prezentarea propunerilor privind imbunatatirea conditiilor de munca si includerea masurilor in C.C.M.
13. Colaborarea permanenta cu personalul din cadrul cabinetului medical al societatii.
14.Reprezentarea S.C. ASSA ABLOY ROMANIA in relatiile cu ITM si Casa de Pensii.
15.Comunicarea, cercetarea si evidenta accidentelor de munca, intocmirea dosarului de accident de munca si predarea acestuia la ITM, predarea P.V. si al FIAM-ului la Casa de Pensii, vizarea concediilor medicale.

Realizari:

Reducerea numarului de accidente de munca in cadrul societatii.

14.07.1997 - 15.11.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ofiter serviciu

Responsabilitati:

1. Indrumarea si controlul modului in care se realizeaza activitatea de paza.
2. Urmarirea prezentei pe ture a paznicilor.
3. Efectuarea controalelor periodice sau ori de cate ori este cazul, in vederea prevenirii sustragerilor de bunuri.
4. Informarea sefului direct si conducerea societatii ori de cate ori apar evenimente deosebite, si propunerea solutiilor de rezolvare a acestora.
5. Participarea la efectuarea cercetarilor in cazul sustragerilor, sau a altor cazuri de indisciplina.
6. Intocmirea proceselor verbale de constatare a sustragerilor sau a altor cazuri de indisciplina.
7. Verificarea prezentei la serviciu a personalului chemat la ore suplimentare.
8. Luarea masurilor necesare in vederea evitarii consumurilor nejustificate de apa si energie electrica.
9. Efectuarea controalelor la punctele vitale ale societatii.
10.Verificarea existentei si a modului de pastrare a mijloacelor de prima interventie la incendiu, a echipamentului de protectie a personalului care intervine la stingerea incendiilor.
11.Verificarea periodica a locurilor de munca unde lucreaza numai un singur salariat pe schimb, cu precadere la postul TRAFO, si consemnarea in procesul verbal a evenimentelor deosebite.

studii

 

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana dinamica si perseverenta, intuitiva si cu spirit de observatie, care se adapteaza foarte usor, capabila sa lucreze atat in echipa cat si individual in functie de necesitati.

Premii

Diploma de absolvire a cursurilor "IGIENA SI SECURITATEA MUNCII" :initiere - 180 ore( 09.01.06 - 11.02.06); perfectionare - 56 ore(31.03.06 - 06.05.06).
Curs postuniversitar"SECURITATEA MUNCII"(01.10.07 - 19.10.07)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close