Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.01.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.1994

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Duminica libera

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Educatie / Training / Arte, Management

Oras de lucru: Resita

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

Scopul general al postului
Coordonarea eficientă a tuturor activităților de achiziție ale proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate.

Obiectivele postului
- asigurarea comunicării cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
- pregătirea și organizarea planurilor financiare de activitate în cadrul proiectului și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- administrarea bugetului proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile și cu condițiile finanțatorului;
- valorificarea și dezvoltarea oportunităților pe durata implementării proiectului.

01.09.2016 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

Profesor de Economie, Educație antreprenorială, Economie aplicată

01.04.2015 - 31.10.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert coordonator firma de exercitiu

Responsabilitati:

Coordonarea unui grup țintă de elevi în proiectul POSDRU 175/2.1/S/150327 ”Primii pași în carieră prin firma de exercițiu”.

01.09.2014 - 31.08.2016

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor economie suplinitor calificat

02.05.2013 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Intocmirea dosarelor de mediere, interviuri, relatii cu ITM

01.03.2013 - 15.04.2013

Departament: juridic

Titlu Job: consultant in management

Responsabilitati:

Consultanta in vederea infiintarii, dizolvarii sau lichidarii de firme. Consultanta economica. Consultanta fiscala.

01.04.2010 - 31.08.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator de transport

Responsabilitati:

Am coordonat organizarea transporturilor, a personalului deservent, fara nici un fel de reclamatii sau sesizari.

01.09.2007 - 29.02.2012

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director economic, coordonator de transport

Responsabilitati:

1. Elaborarea si implementarea politicilor economice in scopul eficientizarii economice a societatii in conditiile respectarii legislatiei in vigoare.
2. Reprezentarea societatii fata de organele de control de specialitate, in relatia cu bancile si alte institutii financiare.
3. Coordonarea activitatii de transport rutier de marfuri.
4. Coordonarea activitatii de contabilitate.
5. Resurse umane.

01.07.2003 - 31.01.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

1. Asigurarea managementului societatii, inclusiv coordonarea transporturilor.
2. Raspunderea privind evidenta contabila, financiara si de gestiune.
3. Reprezentarea societatii in relatia cu institutiile publice locale si cu tertii.
4. Responsabilitati pe linie de calitate si cunoasterea sistemului calitatii.
5. Organizarea patrimoniului.
6. Resurse umane.
7. Arhivarea documentelor.
8. Relatii cu clientii.
Pentru activitatea desfasurata in anul 2006 societatea a fost clasata de catre Camera de Comert si Industrie, pe locul III in Topul Firmelor din Judetul Caras-Severin, grupa de activitate Lucrari de constructii, Intreprinderi mici.

01.12.1996 - 31.05.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii de aprovizionare, vanzarea cu amanuntul, relatiile cu scolile, clientii, pentru cele trei librarii pe care le-a avut deschise firma in municipiul Resita.
Am deschis prima librarie "Humanitas" din Resita.
Am avut la dispozitie, orice carte pe care am dorit sa o citesc. Gratis.

01.09.1996 - 31.03.1997

Departament: juridic

Titlu Job: prestari servicii - secretariat

Responsabilitati:

Intocmirea, conform solicitarilor, computerizat, a actelor necesare si solicitate intr-un notariat public. Arhivarea. Inregistrarea.
Am acumulat experienta despre coordonarea activitatii de secretariat intr-un domeniu juridic.
Am interactionat cu diversi oameni si am rezolvat probleme diverse.

01.07.1993 - 30.11.1996

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar

Responsabilitati:

Secretariat, protocol, relatii cu clientii, relatiile de colaborare cu Nokia Finlanda, arhiva tuturor documentelor, inclusiv a celor legate de resurse umane.
Am coordonat circuitul documentelor pentru toate punctele de lucru sau de distributie ale firmei.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Managamentul Afacerilor din Industrie la Universitatea Eftimie Murgu din Resita.
2011 - 2011 Facultate: Consiliul de Mediere la Asociatia Mediatorilor Ultrasilvam din Cluj Napoca. Curs de formare de mediatori
2004 - 2005 Facultate: Departamentul de Educatie Permanenta la Universitatea Politehnica din Timisoara. cursuri postuniversitare de zi de perfectionare cu durata de un an în specializarea Metode moderne pentru constructia si intretinerea drumurilor
1999 - 2004 Facultate: Inginerie Economica in Domeniul Mecanic la POLITEHNICA din BUCURESTI. Cursurile s-au desfasurat la Universitatea Eftimie Murgu din Resita, examenul final a fost sustinut in fata unei comisii de la Politehnica din Bucuresti

Premii

1. Atestat pentru mediator, Asociaţia Mediatorilor "Ultrasilvam", Cluj-Napoca, 2011
2. Curs postuniversitar la Universitatea Politehnica din Timisoara, Departamentul de Educatie Permanenta, in specializarea "Metode moderne pentru constructia si intretinerea drumurilor", 2005
3. Atestat pentru cursul "Managementul calitatii totale", 2003, Universitatea "Eftimie Murgu" Resita, Centrul Universitar de Perfectionare Profesionala
4. Atestat privind activitatea de coordonator de transport rutier de marfuri, valabil pana in anul 2012, eliberat de Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R.
5. Atestat absolvire Workshop "Marketing fur Buchandlungen und Gestaltung der Zusammenarbeit mit Verlagen", Goethe-Institut Bucuresti, 2000
6. Curs informatica, 1996
7. Curs pentru inspector resurse umane, 2013, AJOFM Caras-Severin, atestat

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close