Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.09.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.10.2007

obiectiv

 

Imi place ceea ce fac, pentru ca imi da un scop, un sens si pot impacta pozitiv mediul in care activez. Imi doresc sa ma dezvolt, sa avansez, sa am control asupra actiunilor si responsabilitatilor asumate, avand ocazia in acelasi timp sa ma cunosc mai bine. Ştiu că în momentul în care voi începe sa descopar noi instrumente si tehnici de dezvoltare personala/profesionala voi putea dezvolta succesul obtinut pana in acest moment, putand impartasi din experienta acumulata si celor din jurul meu oferind o parte din ajutorul primit la randul meu. Facand parte dintr-o echipa de succes imi voi putea testa abilitatile necesare pentru a urma si alte cai in cariera. Aşadar, pentru formarea mea ca specialist voi avea nevoie de mai mult decât o adevărată pasiune pentru ceea ce fac, voi avea nevoie de o pregătire multidisciplinară.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: responsabil unitate retail

Responsabilitati:

 Coordonarea activitatii operationale a echipei pentru atingerea obiectivelor alocate.
 Actionarea pentru indeplinirea standardelor de calitate a servirii in unitatea retail
 Coordonarea activitatiilor desfasurate de catre Partenerul Client Retail, Personal Banker si Manager Relatii Clienti Micro in agentia coordonata.
 Acordarea suportului Directorului Grup Retail pentru a atinge tintele de vanzari alocate, legate de unitate
 Colaborarea cu Directorul Servicii Clienti, in scopul respectarii standardelor de servire si proceselor in unitate; identificarea aspectele de imbunatatit referitoare la calitatea servirii, propunerea de solutii si oferirea suportului pentru implementarea acestora
 Oferirea informatiilor Directorului Grup Retail pentru evaluarea activitatii desfasurate de catre echipa coordonata
 Realizarea managementul propriului portofoliu de clienti;
 Desfasurarea activitatii de control ierarhic la nivelul unitatii si asumarea intregii responsabilitati pentru efectuarea controlului dual in timp real în legătura cu activitatea personalului coordonat
 Colaborarea cu Directorul Servicii Clienti pentru solutionarea aspectelor administrative aparute la nivelul unitatii retail.
 Implementarea si asigurarea respectarii reglementarilor interne.

01.02.2010 - 31.03.2013

Departament: banci

Titlu Job: director executiv retail

Responsabilitati:

 Coordonarea activitatii agentiei asigurand atingerea obiectivelor de vanzari, comunicarea in mod regulat catre echipa a informatiilor necesare desfasurarii activitatii zilnice.
 Dezvoltarea proceselor de vanzare prin oferirea de servicii de calitate
 Mentinerea si dezvoltarea bazei de clienti prin promovarea si prezentarea produselor bancii
 Supervizarea din punct de vedere operational a activitatii din cadrul agentiei
 Organizarea si conducerea de sedinte de vanzari saptamanale si lunare
 Oferirea de feedback personalului din subordine si urmarirea dezvoltarii competentelor acestora in vederea imbunatatirii abilitatilor de vanzare
 Urmareste performanta si comportamentele membrilor echipei coordonate, in vederea alinierii acestora la obiectivele si valorile bancii.

01.11.2007 - 31.01.2010

Departament: banci

Titlu Job: responsabil clienti imm

Responsabilitati:

 Stabilirea listelor de potentiali clienti si participarea in mod activ la contactarea acestor clienti in vederea promovarii produselor si serviciilor Raiffeisen Bank
 Dezvoltarea portofoliului bancii prin atragerea de noi clienti din segmentul IMM Small
 Dezvoltarea relatiilor cu actualii clienti Raiffeisen Bank prin oferirea de solutii optime necesare dezvoltarii activitatii acestora
 Negocierea, structurarea si analiza tranzactiilor de creditare
 Asigurarea pregatirii documentatiei si analiza tranzactiilor in scopul aprobarii cererilor de credit pentru clientii IMM Medii
 Sprijinirea directorilor de agentie/sucursala pentru dezvoltarea portofoliului de clienti IMM Medii

01.09.2006 - 30.11.2007

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti persoane fizice

Responsabilitati:

 Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor specifice clientilor PF (ex. carduri de credit si de debit, conturi curente si de depozit, credite, canale alternative) in conformitate cu catalogul de produse si servicii si cu standardele de calitate, asigurand consilierea acestora pentru utilizarea produselor achizitionate;
 Efectuarea de operatiuni (inclusiv introducere date) in contextul procesului de vanzare (ex. inrolarea unui client, constituirea unui depozit);
 Executarea oricarei alte sarcini legata de fluxul activitatii si misiunea postului, incluzand verificarea de rapoarte privind tranzactiile zilnice efectuate.

01.11.2004 - 31.08.2006

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti

Responsabilitati:

 Oferirea de consultanta bancara clientilor PF si PJ, pentru toata gama de produse disponibile, in special credite;
 Procesarea dosarelor de credite PF si PJ;
 Asigurarea service-ului post-vanzare;
 Oferirea de suport si consilierea clientilor in completarea documentelor;
 Inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozit pentru clienti;
 Administrarea conturilor clientilor;
 Eliberarea de extrase de cont la cererea clientilor;
 Procesarea pentru clientii bancii a ordinelor de schimb valutar si a ordinelor de plata intrabancare;
 Efectuarea tranzactiilor Western Union;

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Marketing la Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Comert, Specializarea Marketing din Bucuresti. Economist / Diploma de licenta

Premii

Proiecte
Oct 2016: Scoala de bani
Profesor in cadrul programului de educatie financiara
Mar 2016: Local Talent Pool
Program de dezvoltare personala
Premii si Distinctii
Mar 2016: Premiu - Responsabil de Fericire pentru Echipa Ta / 2016

Mar 2015: Certificare Profesionala Retail / 2015

Certificari
Jan 2015 - Aug 2018: -
Emotional Intelligence and personal branding – EVOACT / 2017
ProCustomer – PROCUSTOMER/2017
Tehnici de negociere - ASCENDIS 2015



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close