Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.06.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.01.2017

obiectiv

 

Caut o companie unde să-mi pot folosi experiența și educația pentru a ajuta compania să-și îndeplinească și să-și depășească obiectivele. Vreau să fac parte din succesul într-un mediu de creștere și excelență.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Practică / Voluntariat

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Educatie / Training / Arte, Protectia mediului, Protectia muncii

Oras de lucru: Deva

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2020 - 30.09.2020

Departament: service / reparatii

Titlu Job: responsabil service

Responsabilitati:

Rezolvarea programului de lucru a instalatorilor si tehnicienilor
urmarit predarea zilnica a actelor de pe teren de catre tehnicieni de service si instalatori; Urmariea incasarilor pentru lucrarile efectuate; Contactarea clientilor in vederea reinnoirii autorizatiilor ISCIR ; Facut rapoarte cu situatia lunara a incasarilor tehnicienilor de service si a instalatorilor; Verificarea incasarilor facturilor in programul de gestiune BORG

01.10.2019 - 30.06.2020

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

01.11.2018 - 31.05.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recruiter

Responsabilitati:

Recrutarea personalului pentru magazinele de cosmetice din Birmingham UK, Liverpool UK și München Germania, pentru companie.
Colectarea CV-uri, selectarea potențialilor candidați, efectuarea interviurilor prin telefon și online, în vederea incheierii contractulu de colaborare cu aceștia

01.03.2016 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Postul a fost pe o perioada determinata in desfasurarea celui mai mare eveniment din marea Britanie in ceea ce tine de targuri si anume "Ideal Home Show 2016 Olympia" - Londra.
Sarcinile avute: Prezentarea produselor cosmetice din Gama Kedem, produse cosmetice pe baza de sare din Marea Moarta si Colagen Marin, precum si beneficiile produselor asupra diferitelor probleme de piele, negocierea cu clientii intr-ucat le faceam pachete personalitate in diferite promotii, vanzarea acestora, incasarea in numerar si credit card si eliberarea chitantei aferenta vanzarii efectuate. Inventarul produselor la inchidere si deschidere, pastrarea curateniei la locul de munca.

01.07.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: sales trainer

Responsabilitati:

18.05.2015 – 15.10.2015
Trainer formator
Pregatirea noului personal pentru postul de asistent vanzari.
Predarea tehnicilor de vanzare pentru produsele cosmetice, tehnici de negociere,tehnici de comunicare, limbajul corpului, suport motivational.
FLM Beauty LTD, Liverpool, UK, & Berlin, Germania
28-07-2014 – 17.05.2015
Asistent Vanzari
Abordarea clientilor pentru a-i aduce in shop spre a le face demonstratia produselor recomandate special in functie de necesitatea fiecaruia.Aplicarea tehnicilor de convingere si negociere. Incasarea contravalorii produselor cosmetice si eliberarea chitantei aferente.
FLM Beauty LTD, Birmingham, UK, Berlin - Germania.

01.03.2014 - 31.05.2014

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Scanarea produselor, incasarea sumelor de bani de la clienti si eliberarea documentelor aferente
Pregatirea documentelor zilnice de casa la deschidere si inchiderea acesteia.

01.06.2013 - 31.01.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

-Identificarea potentialilor clienti prin prospectare continua - telefonica si pe teren ,
-Consilierea clientilor in alegerea serviciilor BCR Banca pentru Locuinte si incheierea de
contracte de economisire-creditare,
-Dezvoltarea continuu a bazei de clienti prin referinte si administrarea portofoliul de clienti ai
O baza de date cu persoane din diferite domenii.
Cotribuirea la atingerea targhetelor per agentie.
Hanta Andrei Petrisor - Coordonator Vanzari BCR Banca pentru Locuinte - 0736 495 550
Am cunoscut foarte multi oameni si mi-am imbogatit cunostintele in domeniul vanzarilor.

27.07.2012 - 25.01.2013

Departament: au pair / babysitter / curatenie

Titlu Job: bona

Responsabilitati:

Ingrijirea unei fetite de clasa I. Dus/adus de la scoala, pregatire teme pentru a doua zi si activitati educative.

01.05.2011 - 31.07.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

• Cunoasterea retetelor de preparare a produselor si utilizarea acestora intocmai;
• Mentinerea ordinei in bar si administrarea corecta a stocului de bauturi si consumabile;
• Realizarea bauturilor din meniu, intr-un timp util, conform unor caracteristici specifice de prezentare;
• Raspunderea pentru calitatea serviciilor;
• Pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca;

01.09.2010 - 30.04.2011

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Colectarea de bunurui banesti pentru ajutorul diferitelor cazuri sociale, de pe teritoriul tarii Romane.

01.05.2010 - 31.07.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

• Cunoasterea retetelor de preparare a produselor si utilizarea acestora intocmai;
• Mentinerea ordinei in bar si administrarea corecta a stocului de bauturi si consumabile;
• Realizarea bauturilor din meniu, intr-un timp util, conform unor caracteristici specifice de prezentare;
• Raspunderea pentru calitatea serviciilor;
• Pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca;
Referinta: D-nul Marius Stefan - Administrator

01.03.2010 - 31.05.2010

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: vanzatoare retail

Responsabilitati:

Deservirea clientilor, gestionarea stocului, incasari cash, promovarea-prezentarea produselor, intretinerea si amenajarea produselor.

01.09.2009 - 28.02.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman/receptionera

Responsabilitati:

Gestionarea stocului barului, gestionarea comenzilor ospatarilor, promovarea localului, receptia comenzilor telefonice, programarea livrarilor auto, intretinerea igienei la locul de munca.

01.05.2008 - 31.08.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: vanzatoare

Responsabilitati:

Deservirea clientilor, incasari cash, prezentarea si promovarea produselor, intretinerea locului de munca.
Pitiga Marian - Administratorul firmei

studii

 

Facultati:

2012 - 2016 Facultate: Psihologie la Universitate "Babes Bolyai" - Facultatea de Psihologie din Cluj-Napoca.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale Naturii la Colegiul National "Nicu Gane" Falticeni; / Colegiul National "Ana Aslan" Timisoara din Falticeni / Timisoara. Am mentionat 2 licee si orase deoacece clasele IX si XII le-am urmat in Falticeni, iar Clasele X si XI in Timisoara.
1997 - 2005 Școală generală: Clasele primare si cele generale la Scoala Generala Nr 1 Rasca din Com Rasca, Jud Suceava.

Facultati in straiatate

Facultate in curs, la Universitatea "Babes Bolyai" Cluj Napoca,Ffacultatea de Psihologie si stiinte ale educatiei, an 2, sectie ID. (2012 - 2015)

Premii

Calificari
Sep 2019: Cosmetician

Certificari
Apr 2012 - Apr 2012: Inspector / Referent Resurse Umane
Cadrul Legislativ
Managementul adecvat al Revisal-ului
Comunicarea cu angajatii
Documante pentru evidenta personalului
Management al documentelor de înregistrare a personalului de păstrare
Organizarea recutarii de personal
Pregatirea registrului general al angajatilor
Mar 2012 - Apr 2012: Competente Antreprenoriale
Asumarea rolului managerial
Rezolvarea de probleme
Luarea deciziilor
Organizarea si implementarea schimbarii
Tehnici de negociere
Comunicarea in negociere
May 2010 - Jul 2010: Barman
• Cunoasterea retetelor de preparare a produselor si utilizarea acestora intocmai;
• Mentinerea ordinei in bar si administrarea corecta a stocului de bauturi si consumabile;
• Realizarea bauturilor din meniu, intr-un timp util, conform unor caracteristici specifice de prezentare;
• Raspunderea pentru calitatea serviciilor;
• Pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca;
Hobby-uri
Calatorii outdoor - camping-uri, Literatura - citit si creatie proprie, Ciclism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close