Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.02.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2013

obiectiv

 

Imi doresc un post care sa-mi ofere posibilitatea de a lucra cu o echipa de profesionisti , astfel reusind sa ma perfectionez si sa invat mereu lucruri noi.

Salariu: nespecificat

Beneficii: negociabil la fata locului

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Banci, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2012 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

- Acordarea de consiliere clientilor cu privire la organizarea magazinului, promotii, mijloace de plata;
- Mentinerea unei legaturi cu departamentele comerciale in scopul rezolvarii tuturor problemelor ce apar pe parcursul zilei la nivel de magazin;
- Gestionarea si adaptarea activitatii departamentului Case la fluxul de clienti prin repartizarea corecta a sarcinilor catre casierii din subordine;
- Redirectionarea clientilor catre casele disponibile pentru a fluidiza traficul la casele de marcat;
- Controlarea casierilor responsabili cu mentinerea curateniei si functionalitatii echipamentelor de pe linia de case.
- Detectarea casierilor care nu respecta procedurilor interne ale departamentului Case si reglarea obiceiurilor acestora;
- Informarea casierilor cu privire la modificarile de program, promotii, mijloace de plata etc.;
- Realizarea tranzactiilor de primire/trimitere lei/euro prin intermediul aplicatiei Money Gram;
- Generarea orarelor automate impreuna cu MR pentru Casieri, Asistenti Case, Casieri Trezor, Operatori Receptie Clienti si Sefi Supraveghere Case utilizând aplicaţia People Scheduler;
- Verificarea si corectarea Pontajului pentru angajatii Departamentului Case;
- Întocmirea situaţiilor pentru Departamentele Comerciale si Director de Magazin (Evolutie Cifra Afaceri, Articole cu problema la Case, etc);
- Verificarea greselilor din gestiunea fiecarui casier;
- Rularea sfarsitului de zi utilizand aplicatia TP Linux;

11.10.2007 - 31.01.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

- Administrarea şi actualizarea bazei de date a angajaţilor (Charisma);
- Editarea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale, a deciziilor de încetare, a diferitelor
tipuri de adeverinţe, etc;
- Gestionarea programului de monitorizare a timpului de lucru (Pontaj);
- Intocmirea Registrului de Casa la sfarsitul fiecarei zile;
- Întocmirea situaţiilor pentru Departamentul Salarizare/Manageri si Director de Magazin (Zile concediu de odihnă efectuate, Ore suplimentare, Weekend-uri lucrate, Tichete de masă acordate, Diverse prime, etc);
- Realizarea comenzii de tichete de masă;
- Participarea la diferitele proiecte ce privesc departamentul Resurse Umane: Recrutare, Evaluare,
Formarea angajaţilor;
- Realizarea rapoartelor/situaţiilor la cererea superiorilor ierarhici sau a colegilor;
- Participarea activa la evaluarea angajatilor si introducerea in baza de date a informatiilor;
- Sprijinirea departamentelor comerciale prin participarea la inventare si implantari;
- Oferirea noilor angajaţi a informaţiilor necesare pentru a sprijini integrarea lor în echipă;
- Acordarea de consiliere salariaţilor punctului de lucru;

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: la din Iasi.

Activitati extracurriculare

•06.2006 – 10.2006 - Participarea la Programul de Vara „Work and Travel” ( Florida ) in cadrul caruia am avut ca responsabilitati principale administrarea activitatii unui supermarket, participand activ atat la asezarea marfii la raft, incasarea produselor la casele de marcat, cat si la verificarea gestiunii la finalul zilei;
•2002 - 2008 – Translator limba engleza pentru echipa de medici „Medical Mission” timp de 10 zile anual.

Premii

•2013 – Curs „Gesturi mici pentru un comert mare”, formare interna Carrefour;
•2011 – Curs „Formarea Formatorilor”, formare interna Carrefour;
•2011 - Curs “Evaluarea personalului”, formare internă Carrefour;
•2011 - Curs “Managementul echipei”, formare internă Carrefour;
•2010 - Curs “Managementul timpului”, formare internă Carrefour;
•2008 – Curs „Comunicare”, formare interna Carrefour;
•2007 – Curs „Orientare catre client”, formare interna Carrefour;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close