Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.08.1959

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Un loc de munca in care experienta acumulata pe parcursul carierei mele profesionale sa fie sprijin pentru actiunile si programele firmei, atat in activitatile curente cat si cele de dezvoltare ulterioara. Am pregatit - coordonat - condus activitati de proiectare - dezvoltare si modernizare produse noi, organizare manageriala, resurse umane,administrativ, siguranta societatii, management tehnologic, mentenanta - intretinere si reparatii, calculatoare pc, investitii si restructurare, elaborare si implementare sisteme de calitate si mediu, proceduri, audit intern, am coordonat activitati de sanatate si securitatea muncii.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Telefon, instruire continua, bonusuri pentru rezultate deosebite si performanta.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Productie, Inginerie, Controlul calitatii, Auto / Echipamente, Proiectare civila / industriala, Service / Reparatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.12.2007 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil organizare ru

Responsabilitati:

-Am condus si coordonez activitatea specifica de resurse umane, elaborare regulamente, organizare, administrativ, mentenanta – intretinere si reparatii, sistem de management de calitate, responsabil sistem calitate, responsabil de mediu, auditor intern, gestionare deseuri, colaborare externalizata pentru paza - sanatate si securitate in munca, medicina muncii, dezvoltare – investitii, programe administrative de autoutilare, gestionare contracte si documentatie, organizare arhive tehnice si generale.
-Colaborarea cu toate institutiile statului in domenii specifice: ONRC - certificate, OCPI - cadastre, Primaria Craiova si arhitecti – avize si autorizatii, avocati si notari – actiuni in instanta, ITM, DM, AJOFM, IJP Dolj, sa.

Realizari:

-In domeniul resurselor umane am reorganizat activitatea pe principii moderne: evidenta personal angajat si situatii curente pe PC, prezenta si pontaj automat, anunturi, interviuri, selectare, evaluare, angajare, am efectuat cursuri interne de calificare pt. muncitori si operatori, cursuri externe; am conceput trasee de cariera pt. noii angajati; am elaborate fisele si am efectuat evaluarea profesionala anuala a personalului; am elaborat fisele posturilor pentru intreg personalul angajat, evidente de personal in programul Reges - Revisal.
-Activitatea administrativa s-a concretizat in reorganizarea sectoarelor, birourilor, arhivelor, reabilitarea spatiilor, urmarirea directa a consumurilor energetice (energie electrica, energie termica, gaz metan, apa, canal, aer comprimat), intretinerea si repararea instalatiilor, modernizarea sistemului de incalzire si iluminat, externalizarea serviciilor de curatenie, paza, SSM, zone securizate si mai bine supravegheate, inclusiv cu instalatii de supraveghere video DVR; am tinut evidenta electronica si am gestionat toate documentele originale ale firmei, actele de proprietate, contractele cu tertii, colectii tehnice - tehnologice si ISCIR, documentatii de cadastru.

01.10.1978 - 15.12.2007

Departament: inginerie

Titlu Job: tehnolog

Responsabilitati:

-Conducerea si coordonarea compartimentelor de proiectare – relevare si modernizare masini unelte, proiectare tehnologica si constructiva, asimilare produse noi, norme de consum.
-Organizarea, conducerea si coordonarea compartimentelor de organizare manageriala, resurse umane, mentenanta - intretinere si reparatii utilaje si instalatii, investitii noi si modernizare tehnologica.
-Participarea in colective de incubare tehnologica si atragere de fonduri de investitii.
-Elaborare si aplicare programe de restructurare, modernizare, dezvoltare, mentenanta, investitii, implementarea si asigurarea sistemului calitatii si mediului, audit intern, arhivare documentatie constructiva si generala, sanatate si securitate in munca.

Realizari:

-Am condus direct colective de organizare, administrare, proiectare constructiva si tehnologica de la 12 la 110 angajati.
-Am coordonat direct echipe de restructurare de peste 1.000 muncitori.
-In activitatea de dezvoltare - investitii am intocmit, derulat si urmarit contracte cu terti de peste 2 miliarde lei ROL/luna. Am supervizat toate etapele de la proiectare pana la PIF si semnare PV de receptie finala.
-In domeniul asigurarii calitatii si mediului am elaborat proceduri, am implementat sisteme, am participat nemijlocit la certificarea acestora si am fost auditor intern atat pentru sistem cat si pentru managementul de varf.
-In domeniul tehnic am condus direct activitati de mentenanta - intretinere si reparatii. Am reparat toate tipurile de utilaje, am amplasat si pus in functiune instalatii pana la 190 tone greutate, am raspuns direct de hidraulica, pneumatica si danturare (inclusiv danturare conica curba), am construit baze de date, am inlocuit sistemele preventiv - planificate implementand sisteme noi de reparatii utilaje de tip predictiv - la comanda.

studii

 

Facultati:

-Universitatea din Craiova, Facultatea de Mecanica, Sectia TCM, 1984
-Curs atestat de management Resurse umane, Spiru Haret, 2009
-Liceul Industrial de chimie, Sectia Mecanica, 1978

Facultati in straiatate

Am efectuat delegatii in firme de top din mai multe tari europene.

Activitati extracurriculare

-Pentru toate capitolele, domeniile, proiectele, programele amintite detin documentatie in format electronic sau pe suport de hartie
-marea majoritate a lucrarilor elaborate, regulamentelor, proiectelor, procedurilor, studiilor care reprezinta conceptii si realizari personale sunt arhivate si stocate in format electronic
-detin o biblioteca personala de peste 300 de carti tehnice, tehnologice si prospecte de specialitate din marea majoritate a domeniilor aminite
-la domiciliu detin calculatoare PC cuplate la internet, baze de date pe CD si DVD, imprimare RW, aparatura SCAN si PRINT, alte dotari care pot sustine si in afara programului normal de lucru rezolvarea problemelor de serviciu.

Premii

-Curs atestat de management Resurse umane, Spiru Haret, 2009
-Cursuri de Management si Informatica, I.M.I. Bucuresti, 1994
-Cursuri de Monitorizarea Proiectelor (inclusiv programe europene), Politehnica Bucuresti, 2005
-Cursuri de Formare si Perfectionare Auditori Interni conform Sistemelor Calitatii ISO 9001, UGIR, PRISMA Quality System, 2002
-Cursuri de Informatica aplicata, intern 1999
-Instruire la INMA-ITA Bucuresti, Programe de Incubare si Inovare Tehnologica, 2006.
Am castigat premii si diplome la mai multe concursuri tehnice nationale.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)

franceză(incepator,incepator,incepator)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close