Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.10.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.06.2009

obiectiv

 

Doresc sa ma angajez intr-un colectiv placut, de unde sa pot acumula mai multe cunostinte.

Beneficii: laptop, telefon mobil, bonuri de masa, masina de serviciu( daca este cazul).

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil operational

Responsabilitati:

coordonarea a doua galerii comerciale, Auchan Vitan si Auchan Titan, evidenta contractelor, impartirea facturilor de cheltuieli comune, aplicarea procentelor stabilite, inchirierea spatiilor din galerie, rezolvarea imediata a problemelor de ordin administrativ tehnic operational, recuperarea creantelor.

18.02.2008 - 31.12.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: director galerie

Responsabilitati:

Administrarea platformei comerciale.
Monitorizarea curateniei in grupul sanitar si centru comercial
Administrarea documentelor
Intervenția imediata si luarea măsurilor Intr-un timp scurt
Controlul activității comerciale si de promovare a galeriei comerciale
Organizarea si coordonarea lucrărilor de Intretinere, finisaje, reparatii ce se desfășoară in complexul comercial cât si in parcarea subterana
Obținerea informațiilor de funcționare a spatiilor comerciale
Citirea indexilor de energie electrică / apa si centralizarea lor
Monitorizarea costurilor
Găsirea de potentiali clienți si încheierea contractelor de închiriere cat sii încheierea contractelor de prestări servicii
Implementare acțiuni marketing si realizarea evenimentelor de marketing in galerie pentru a promova chiriasii centrului comercial cât si pentru a creste traficul in magazin
Cunoasterea exactă a tuturor contractelor valabile din cadrul galeriei comerciale.

Realizari:

Am avansat foarte repede din funcția de Adjunct Director Galerie in funcția de Director

18.02.2008 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist property management

Responsabilitati:

-Controlul activitatii comerciale si de promovare a galeriei, a activitatii de resurse umane locale, activitati logistice;
-Monitorizarea continua a activitatii echipei pe care o reprezinta, interventia imediata cu masuri pe termen scurt pentru imbunatatirea activitatii in galerie;
-Administrarea optima a fluxului de documente ( comerciale, juridice, fiscale, etc) intre furnizori, chiriasi, potentiali clienti;
- Rezolvarea imediata a reclamatiilor si sesizarilor venite din partea clientilor si ai chiriasilor platformei comerciale;
- Obtinerea de date referitoare la functionarea spatiilor inchiriate ( trafic, vanzari, probleme tehnice);
- Organizarea, coordonarea si monitorizarea activitatii de publicitate;
- citirea lunara a index-urilor de apa si electricitate, monitorizarea consumurilor si raportarea diferentelor nejustificate;
- Monitorizarea permanenta a costurilor locatiei si respectarea bugetelor stabilite;
- Oraganizarea si coordonarea lucrarilor de intretinere, reparatii, finisari, amenajari ce se desfasoara in interiorul galeriei comerciale;
-Verificarea facturilor de chirie a Locatarilor de pe platforma comerciala si distribuirea lor catre clienti;
-Intocmnire situatii incasari si suprafete spatii comerciale; anl actual comparativ cu anul trecut si lunar;
- Comunicarea zilnica cu Locatarii platformei comerciale;
- Urmarirea termenelor de predare/ deschidere/ inchidere spatii/ documente;
- Mentinerea unei imagini perfecte a galeriei24h/zi, prin ordine, curatenie, disciplina de serviciu si atentie la detalii de imagine;
- Cunoasterea exacta a tuturor contractelor valabile in cadrul galeriei comerciale: contractul de inchiriere a spatiilor comerciale si a contractelor de prestari servicii;
- Monitorizarea permanenta e evenimentelor din galerie si parcare.

Realizari:

Am adus un aspect placut al galeriei comerciale,inchirierea spatiilor comerciale in proportie de 100%.

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Liceu: Mecanica fina la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti.

Premii

cursuri calculatoare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close