de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.07.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.08.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: responsabil monitorizare produse pj

Responsabilitati:

1. Urmareste, corespunzator cadrului normativ in vigoare al Bancii, conformitatea si realizarea conditiilor de aprobare in faza de contractare a creditelor. In acest sens:

Ø Verifica existenta la dosar a notificarii de aprobare semnata;

Ø Verifica corectitudinea intocmirii contractelor de credit si garantii, conform termenilor si conditiilor din fiecare aprobare;

Ø Verifica semnarea contractelor de credit si garantii de catre toate partile mentionate in cadrul documentelor;

Ø Asigura actiunile necesare efectuarii publicitatii garantiilor;

Ø Verifica existenta si corectitudinea incheierii politelor de asigurare (cesionarea), conform aprobarii

Ø Verifica actualizarea cotatiei financiare in aplicatiile informatice;

Ø Verifica definirea in iBank a grupului de debitori, conform ultimei analize/raport de monitorizare.

Ø Verifica respectarea clauzelor care conditioneaza punerea la dispozitie a creditului conform termenilor din aprobare

Ø Transmite catre Specialistul setare validarea spre setare in Ibank a creditului



2. Monitorizeaza derularea activitatii clientului si a conditiilor de aprobare:

a) Indeplinirea conditiilor impuse prin aprobare:

Ø Verifica inregistrarea corecta a facilitatilor si garantiilor aferente in Ibank in conformitate cu aprobarea si documentele de la dosar;

Ø Verifica respectarea clauzelor care conditioneaza tragerile din credit conform termenilor si conditiilor impuse prin fiecare aprobare;

Ø Avizeaza tragerile din credit pe baza documentelor justificative furnizate de catre consilierul de clientela si urmareste respectarea destinatiei platilor din credit potrivit prevederilor din contractul de credit si aprobare.

Ø Inregistreaza in aplicatia de monitorizare conditiile specifice de aprobare / garantiile / investitiile pentru care trebuie realizata monitorizarea in mod periodic.

Ø Monitorizeaza si analizeaza indeplinirea conditiilor de aprobare la termenele prevazute pe baza informatiilor/documentelor primite din FO si a celor disponibile in banca si formalizeaza rezultatul analizei in Raportul de monitorizare (document care se transmite mai departe in FO).

Ø Valideaza statusul conditiilor specifice de aprobare in aplicatiile informatice/de monitorizare

Ø Incadreaza si raporteaza angajamentele irregulliers pentru care se constata nerespectarea conditiilor, conform cadrului normativ in vigoare al Bancii.

Ø Urmareste implementarea strategiei de creditare stabilite de banca in relatia cu clientului privind derularea relatiei comerciale si a creditului pe perioada de creditare.





b) Situatia clientului:

Ø Urmareste serviciul datoriei pe baza cartotecii si transmite informatiile privind restantele catre consilierul de clientela si catre superiori, inclusiv in privinta indeplinirii termenului de predare la neperformante, conform cadrului normativ in vigoare.

Ø Urmareste scadenta angajamentelor/ a garantiilor/contragarantiilor si informeaza consilierii de clientela asupra apropierii datei de expirare;

Ø Urmareste reinnoirea la termen a politelor de asigurare/ plata primelor de asigurare, aferente garantiilor constituite;

Ø Urmareste reevaluarea periodica a garantiilor conform documentelor normative in vigoare ale Bancii

Ø Urmareste reinnoirea publicitatii garantiilor in vederea asigurarii opozabilitatii bancii fata de terti

Ø Identifica clientii sensibili in procesul de urmarire a angajamentelor (urmarirea serviciului datoriei, popriri, titluri executorii, blocari de conturi, rulaje , serviciul datoriei la clientii cu angajamente restructurate/ reesalonate, alte semnale de alerta,etc);

Ø Asigura transferul clientului si a dosarului de credit in gestiunea structurilor de recuperare.

Ø Informeaza superiorii asupra anomaliilor constatate si a conditiilor scadente neindeplinite ; urmareste modul de remediere a anomaliilor constatate; face propuneri de remediere daca este cazul

Ø Asigura respectarea cadrului normativ aplicabil activitatii de urmarire.

Ø Asigura suport in realizarea raportarilor de monitorizare solicitate la nivel de directie.


3. Efectueaza alte operatiuni in conformitate cu prevederile cadrului normativ al Bancii, in care este mentionata functia respectiva.

01.07.2016 - 30.04.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator credite corporate

Responsabilitati:

Intocmirea in baza aprobarii a contractelor de credit/actelor aditionale si a contractelor de garantie
- Monitorizarea conditiilor contractuale aferente contractelor de credit si administrarea produselor si garantiilor clientilor in sistemul informatic
- Verificarea datelor din notele de credit cu privire la facilitatile de credit existente si comunicarea eventualelor observatii
- Implementarea notelor de credit
- Verificarea indeplinirii conditiilor precedente in vederea implementarii documentelor contractuale
- Verificarea documentelor justificative pentru trageri din credit si implementarea acestora in sistem
- Urmarirea si verificarea permanenta a incadrarii si derularea facilitatilor de credit - Obtinerea vizei consilierului juridic
- Inregistrarea si actualizarea in sistemul informatic a tuturor informatiilor necesare

01.08.2012 - 28.02.2013

Departament: banci

Titlu Job: analist testare

Responsabilitati:

• documentarea si consolidarea cerintelor si rezultatelor testarilor sistemelor si aplicatiilor noi,
conform procedurilor in vigoare.
• efectuarea de testari complexe si integrate privind anumite aplicatii informatice
• verificarea si elaborarea de planuri si strategii de testing impreuna cu birourile de Analiza,Proiectare si programare
• Arhivarea tuturor scenariilor de testare, a planurilor si documentelor legate de aplicatii
• verificarea dezvoltarilor in documentele tehnice
• consolidarea rapoartelor de testare si tinerea unei evidente asupra jurnalului de probleme

01.06.2012 - 31.07.2016

Departament: banci

Titlu Job: specialist credite corporate

Responsabilitati:

• Analiza si procesarea instructiunilor de lucru, primite sub forma de Deal Ticket.
• Postarea si rezolvarea incidentelor in aplicatia HelpDesk.
• Administrarea creditelor acordate persoanelor juridice, clientilor corporate si a tuturor operatiunilor necesare pentru rambursari, trageri de credite, grafice de rambursare, modificari de costuri, garantii si polite). Toate aceste task-uri se realizeaza in urma interpretarii DT-urilor, prin obtinerea confirmarilor necesare de la superiori, pentru operatiunile cu nivel ridicat de risc, dar si prin analiza actelor de credit a clientilor straini in cazul creditelor LMA.
• Monitorizarea in sistemul informatic a conturilor de credit, rambursarilor, modificarea dobanzilor, acolo unde este cazul, precum si alte operatiuni solicitate specifice fiecarui produs in parte.
• Indeplinirea sarcinilor de lucru pentru obtinerea unui timp cat mai scurt de raspuns la solicitari.
• Responsabilitati privind arhivarea eficienta a documentelor de credit prin monitorizarea procesului de primire/predare in siguranta.
Realizari:
• Asigurarea suportului in mod voluntar in situatiile de criza: deficit de personal, erori in procesare, volum mare de operatiuni, job rotation.
• Participarea la raportarea zilnica a activitatii fiecaruia si imbunatatirea modalitatii de raportare.
• Propunerea de solutii privind erorile de procesare: o codificare mai eficienta a tipului de tranzactii (codificare automatizata)
• Propunerea si implementarea unor solutii optime de ierarhizare a documentelor din arhiva PF si Corporate: coduri de bare pe fiecare tip de dosar in parte (respectiv pe fiecare pagina), pentru a avea o evidenta a tuturor actelor fiecarei persoane juridice care a contractat un produs bancar pe o perioada de minim 5 ani. Prin scanarea acestor coduri si inregistrarea lor intr-o baza de date comuna s-a facilitat modalitatea de cautare a actelor.

01.03.2011 - 30.06.2012

Departament: banci

Titlu Job: specialist operatiuni bancare

Responsabilitati:

• Analiza documentelor prezentate de clientii care solicitau produse bancare
• Administrate in bazele de date interne si externe ( CRB, BC) a informatiilor privind
solicitantii si coplatitorii, precum si situatia lor financiara.
• Accesarea site-urilor publice ale Ministerului Justitiei-Oficiul National al Regsitului
Comertului pentru /aflarea informatiilor privind situatia firmelor , furnizorilor,
dizolvari, faliment, etc)
• Verificarea aspectelor legale privind garantiile.
• Mentinerea contactului cu angajatorii clientilor si colaborarea cu consilierii din Front
Office in vederea obtinerii informatiilor cu privire la solicitanti/coplatitori;
• Intocmirea de rapoarte zilnice aferente activitatilor curente desfasurate (referate)
• Verificarea criteriilor KO test si calcularea capacitatii de rambursare pentru creditele MICRO.
Realizari:
• Propuneri de aprobare/respingere credite in functie de fiecare situatie in parte.
Verificarea suplimentara (in mod voluntar) a actelor privind veniturile, acolo unde existau suspiciuni
de frauda.

01.03.2010 - 31.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: sef operational

Responsabilitati:

organizarea si supervizarea activitatii operationale a maganizului
• intocmirea documentelor contabile (zilnice si lunare):monetar, registru de casa,etc.
• suplinirea rolului directorului de magazin, atunci cand era cazul
• realizarea unui target lunar de vanzari pe magazin si a indicatorilor bugetati: profitabilitate,
costuri, rezultate inventar
Realizari:
• responsabilitatea cu intretinerea in stare buna a magazinului si a dotarilor acestuia
• propunerea promovarilor in cadrul magazinului
• decizia privind premierea sau sanctionarea angajatilor din zona de operational magazin.

13.10.2009 - 26.03.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

-Ofera clientilor informatii referitoare la articolele comercializate in magazin aflate in stoc sau cu posibilitatea de livrare la comanda;
-Raspunde de targetul lunar de vanzari al magazinului;
-Asigura buna functionare a magazinului, din punct de vedere operational (disponibilitate stocuri, reasortari stoc, vitrine si aranjare vitrine,receptioneaza, eticheteaza marfa)
- Urmareste fidelizarea clientului, prin comunicare permanenta de noutati, colectii, campanii speciale de promotii si discount-uri;
-Promoveaza si mentine imaginea companiei prin respectarea regulilor de mercanitizare si marketing, afisand o tinuta profesionala;
- Ofera ajutor celorlalti membri ai echipei;
- Este mereu la curent cu ultimele noutati din domeniu.

Realizari:

Avansand din functia de consultant vanzari in finctia de sef operational am condus o echipa de 8 oameni iar impreuna am imbunatatit imaginea magazinului si am sporit vanzarile.

01.11.2008 - 20.09.2009

Departament: imobiliare

Titlu Job: agent imobiliar

Responsabilitati:

Identificarea celor mai bune oferte de pe piata imobiliara, contactarea potentialilor clienti, mentinerea relatiilor cu clientii fideli ai agentiei, incheierea contractelor de inchiriere si de cumparare pe sume mari in timp record.

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate / Colegiu: Relatii Economice Internationale la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Management Financiar Contabil la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Matematica-Informatica la Ion Heliade Radulescu din Targoviste.

Activitati extracurriculare

Initiativa, creativitate, seriozitate;
Disponibilitate de relationare si adaptare;
Rezistenta la stres, capacitate de convingere;
Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor
Capacitate de decizie;
Gandire de ansamblu, viteza de reactie
Spirit de observatie
Simtul datoriei si al responsabilitatii
Spirit de initiativa
Autocontrol in situatii de stres
Hotarare in atingerea scopurilor;
Consecvent si perseverent;

Premii

Atestat Informatica recunoscut de MEC.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close