Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.02.1994

Permis conducere:  Cat.

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Vreau propria afacere in viitor si consider ca participarea la proiecte diferite constituie un avantaj in realizarea obiectivului profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Marketing, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Agricultura, Achizitii, Import - export, Controlul calitatii, Management

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil logistica

Responsabilitati:

-Verificarea facturilor primite, confirmarea platii si transmiterea lor departamentului de contabilitate
-Gestionarea fondurilor date spre decontare
-Gestionarea rezervei de combustibil
-Aprovizionare/Receptie marfa
-Realizare comenzi de materiale/servicii catre diferiti prestatari
-Evidenta serviciilor oferite de diferiti prestatari

-Administrarea documentatiei
-Administrarea actelor oficiale
-Evidenta termenelor de realizare lucrari conform documentatiei
-Intocmire programe de lucru

-Corespondenta cu prestatarii de servicii ( transportatori, furnizorii etc.)
-Corespondenta cu clientul final

-Supravegherea consumului de combustibil/masini
-Supravegherea si intretinerea flotei de masini/utilaje
-Gestionare resurse / lucrari (materiale, utilaje, masini, forta de munca,scule)
-Evidenta procesului de productie/lucrari
-Evidenta costurilor/lucrari

01.04.2018 - 30.06.2018

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator flota s.u.a

Responsabilitati:

-Negocierea contractelor de transport cu brokerii
-Negocierea contractelor pe perioade mai lungi de 2 ani

-Coordonarea soferilor catre anumite state din S.U.A
-Comunicarea cu soferii pe tot parcursul fiecarui transport
-Evidenta programului de condus a fiecarui sofer

-Evidenta radamentului fiecarui sofer
-Verificarea platilor facute de catre brokeri catre companie
-Completarea fiecarei confirmari de transport primite de la brokeri
-Completarea pachetului informativ cu datele despre companie
-Realizarea planului pentru fiecare sofer pentru o saptamana
-Arhivarea tuturor datelor cu privire la transporturi
-Arhivarea datelor referitoare la randamentul soferilor

01.10.2017 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: business sales representative

Responsabilitati:

-Contactarea directa sau telefonica a clientilor prin intermediul informatiilor din baza de date a companiei
-Prospectarea zonei de activitate pentru identificarea clientilor potentiali (utilizator final)
-Stabilirea de intalniri cu potentiali clienti din zona de activitate
-Promovarea si vanzarea directa a marfurilor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei.


-Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti.
-Oferirea de solutii optime si suport în decizii pentru clienţii din portofoliu;
-Urmarirea emiterii facturilor catre clientii existenti
-Urmarirea platilor facute de clienti catre companie
-Arhivarea tuturor datelor clientillor existenti dar si a celor potentiali


-Introducerea clientilor potentiali in baza de date si mentinerea la zi a situatiei acestora in sistem
-Mentinerea legaturii cu clientii actuali din zona alocata prin vizite regulate


-Negocierea contractelor si raspunderea pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu.
-Consultanta in vederea incheierii contractului;
-Incheierea contractului;
- Urmarirea unei bune derulari a contractelor pana la finalizarea lucrarii si incasarea acesteia;


- Raportarea activitatii catre superior
- Adunarea de informatii despre concurenta
- Propunerea de oportunitati de dezvoltare a zonei de activitati;
-Transmiterea de oferte, informari, brosuri specifice clientilor;
-Promovarea portofoliului de produse;
-Dezvoltarea în permanenţă a zonei de activitate si portofoliul de clienti;

-Indeplinirea obiectivelor de vânzări şi încasări;

01.03.2016 - 30.06.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Ca agent de vanzari in cadrul companiei RCS&RDS am indeplinit urmatoarele sarcini:

-Contactarea directa sau telefonica a clientilor prin intermediul informatiilor din baza de date a companiei
-Stabilirea nevoilor clientilor
-Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti.
-Oferirea de solutii optime si suport în decizii pentru clienţii din portofoliu;
-Negocierea contractelor si raspunderea pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu.
-Consultanta in vederea incheierii contractului;
-Incheierea contractului;
- Urmarirea unei bune derulari a contractelor pana la finalizarea lucrarii si incasarea acesteia;

-Urmarirea emiterii facturilor catre clienti
-Urmarirea platilor facute de clienti catre companie
-Inregistrarea si arhivarea datelor ce cuprind platile facute de client catre companie

-Promovarea si vanzarea directa a marfurilor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei.
-Prospectarea zonei de activitate pentru identificarea clientilor potentiali (utilizator final)
-Stabilirea de intalniri cu potentiali clienti din zona de activitate
-Introducerea clientilor potentiali in baza de date si mentinerea la zi a situatiei acestora in sistem
-Mentinerea legaturii cu clientii actuali din zona alocata prin vizite regulate

- Raportarea activitatii catre superior
- Adunarea de informatii despre concurenta
- Propunerea de oportunitati de dezvoltare a zonei de activitati;
-Transmiterea de oferte, informari, brosuri specifice clientilor;
-Promovarea portofoliului de produse;
-Dezvoltarea în permanenţă a zonei de activitate si portofoliul de clienti;

-Indeplinirea obiectivelor de vânzări şi încasări;
-In perioada martie 2016-iunie 2017 am semnat 500 de contracte si am adus un beneficiu companiei in valoare de 1,2 mil lei.

studii

 

Facultati:

2017 - prezent : Biologia Agroecosistemelor la USAMV din Cluj.
2013 - 2017 Facultate: agricultura la U.S.A.M.V Cluj din cluj.
2013 - 2017 Facultate: Agricultura la USAMV din Cluj Napoca.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Bogdan Voda din Viseu de Sus.

Premii

Traininguri
Oct 2017 - Nov 2017: Curs Telekom
Tehnici de negociere a contractelor
Metode de prospectare si ofertare
Prioritizarea clientilor cu potential ridicat
Prezentarea portofoliilor de servicii Telekom
Prezentarea produselor de tip premium



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close