Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.12.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.05.2009

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesionist, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi sa imi ofere oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Tichete de masa.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Tipografii / Edituri, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2013 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

Trainer in cadrul proiectului: ABILITATI DE VANZARE PROACTIVA.
Instruirea angajatilor in vederea dobandirii cunostintelor, abilitatilor, atitudinii si comportamentelor necesare in activitatea lor curenta.
Identificarea nevoile de training ale angajatilor.
Planificarea programelor de training.
Mentine in permanenta legatura cu toate departamentele pentru evaluarea nevoilor de formare si specializare.
Follow up prin monitorizarea rezultatelor din rapoartele Mistery Shopper

01.08.2010 - 31.08.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil dezvoltare clienti

Responsabilitati:

Asigura implementarea si urmarirea Strategiei referitoare la clienti definita de companie
Gestioneaza portofoliul propriu de clienti in vederea realizarii obiectivelor )
Dezvolta volumul vanzarilor si frecventa vizitelor in magazin a clientilor din portofoliu, in conformitate cu indicatorii-cheie de performanta, care sunt următorii:
- cresterea numarului de clienti cumparatori noi (activare)
- cresterea vanzarilor portofoliului propriu
- cresterea cifrei de afaceri medie pe client
- marirea volumului vanzarilor pe anumite raioane specifice in conformitate cu portofoliul si specializarea sa (Revanzatori sau HoReCa) realizeaza vanzarea unui articol / produs / solutie nou(a) Clientului sau cu ocazia fiecarei vizite la Client
Construieste si mentine o imagine pozitiva a Companiei, precum si relatii pe termen lung cu clientii din protofoliu
Intretine o baza de date exacte si corecte privind portofoliul de clienti
Informeaza superiorul direct si persoanele implicate in legatura cu solicitarile, nevoile si asteptarile clientilor de care a luat la cunostinta in cursul vizitelor
Elaboreaza si valideaza impreuna cu superiorul ierarhic raspunsuri / solutii pentru intampinarea solicitarilor, nevoilor si asteptarilor clientilor
Analizeaza rezultatele clientilor (saptamanal, lunar si trimestrial) referitor la cifra de afaceri, profituri, pierderi, frecventa vizitelor, achizitie medie si intocmeste planuri de actiune in vederea imbunatatirii situatiei, daca acest lucru este necesar
Raspunde de cresterea nivelurilor indicatorilor de performanta pentru clientii din portofoliu
Raspunde de supravegherea pietei pentru aria alocata
Organizeaza vizitele la clienti in functie de prioritati
Raspunde de eficienta vizitelor efectuate la clienti
Coopereaza cu ceilalti colegi din cadrul departamentului Marketing pentru furnizarea informatiilor despre piata si despre rezultatele fiecarui proiect
Coopereaza cu celelalte departamente, de exemplu: Sef Raion, Sef Departament, Management Oferte, Juridic, Relatii Publice la nivelul necesar obtinerii performantelor corespunzatoare functiei, asigurand suport permanent colegilor

Indeplinirea lunara a targetelor de vanzari.
Implementarea de action plan-uri pentru a creste vanzarile.
Conducerea echipei de vanzari in lipsa superiorului.
Sef Birou Dezvoltare Clienti
Bonuri de masa
Masina de serviciu
Telefon mobil

01.04.2010 - 01.08.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil relatii clienti

Responsabilitati:

Abordeaza eficient clientii, pe baza promovarii beneficiilor de client METRO prin prezentarea
produselor (individual sau in solutii integrate) cu scopul dobandirii de noi clienti
- Inregistreaza datele noilor clienti pentru completarea si eliberarea legitimatiilor de client pe baza
actelor societatii in original, adresandu-se proprietarului/decidentului firmei
- Construieste relatiile cu noii clienti prin vizitarea lor, pe baza informarii permanente despre zona
repartizata si persoanele de contact
- Are obligatia de a se informa permanent despre mediul concurential
- Promoveaza imaginea METRO prin atitudine profesionala si comportament

25.10.2008 - 01.10.2009

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: agent interviu

Responsabilitati:

Realizarea de chestionare pe teren,pentru diferite studii.
Completare de chestionare in magazine(achiziitii, stoc, pret).
Monitorizarea produselor food/non food din aceste magazine.

03.03.2008 - 03.05.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil/functionar economic

Responsabilitati:

Evidenta soldurilor clientilor,inregistrarea bo/cec si remiterea spre banca, intocmirea facturilor, ordinelor de plata, arhivarea documentelor, efectuarea platilor catre furnizori si urmarirea scadentelor de plata , tinerea evidentei conturilor bancare, evidenta incasarilor, depunerea declaratiile lunare / trimestriale, obligatorii pentru bugetul statului, intocmirea diverselor situatii si raportarea lor catre conducerea societatii, intocmirea documentelor pentru schimbarea sediului social si alte activitati in relatie cu Registrul Comertului, asistarea inspectorului de resurse umane.Mentinerea relatiilor cu ITM Bucuresti, Administratia Financiara, unitatile bancare, firmele de leasing si cu Trezoreria.

Realizari:

Preluarea atributiilor postului de asistent manager si ale celui de resurse umane, cand acestea au fost desfiintate.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Facultate: Masterat in Managementul Finantarii Proiectelor Europene la Universitatea TITU MAIORESCU - Master din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Jan 2015 - Jan 2015: Abilitati de vanzare proactiva

Jan 2014 - Jan 2014: Managementul portofoliului

Jan 2013 - Jan 2013: Analiza portofoliului de clienti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close