Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.01.1969

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:19.03.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

domeniul auto, asigurari, transport, comert

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2020 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: responsabil departament auto

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii de management flota/evidenta parcului
Participarea la elaborarea bugetului departamentului
Mentinerea relatiilor cu diferite service-uri auto si negocierea-incheierea contractelor de service necesare cu acestea pentru efectuarea reparatiilor necesare

01.07.2017 - 31.03.2019

Departament: transport / distributie

Titlu Job: fleet manager

Responsabilitati:

Mentinerea flotei in parametri legali privind dotarea, inspectia tehnica periodica cat si datoriile catre stat sau alte necesitati.
Coordonarea activitatii de management flota in vederea asigurarii standardelor de calitate in relatia cu clientii
Intocmirea si transmiterea rapoartelor saptamala / lunare privind activitatea departamentului auto
Participarea la elaborarea bugetului departamentului
Mentinerea unor relatii bune cu autoritatile statului
Urmararirea, centralizarea si asigurarea tuturor documentelor si licentelor necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii
Efectuarea demersurilor necesare deschiderii dosarelor de dauna si urmarirea acestora pana la finalizare unde este cazul;
Mentinerea relatiilor cu diferite service-uri auto si negocierea-incheierea contractelor de service necesare cu acestea pentru efectuarea reparatiilor necesare
Negocierea contractelor cu diversi furnizori de servicii in aria transporturilor si serviciilor de flote.

01.09.2015 - 29.02.2016

Departament: service / reparatii

Titlu Job: service manager

Responsabilitati:

Conducerea echipei After Sales din punctul de lucru, avand responsabilitatea performantelor unei echipe vaste de angajati, urmarirea si cresterea activitatii prin marirea numarului de intrari in service, cresterea gradului de retentie, urmarirea si decizionarea aprovizionarii stiintifice a stocului de piese de schimb, , urmarirea calitatii prin sondaje zilnice, urmarirea normelor de protectia muncii si mediu, follow up in randul clientelei si gestionarea reclamatiilor, selectarea si negocierea cu furnizorii de piese, materiale si echipamente. Urmarirea incasarii facturilor
Stabilirea necesitatii in activitatea de training pentru formarea profesionala a celor din subordine
Evaluarea periodica a performantele echipei
Participare nemijlocita in vederea elaborarii bugetului anual

01.03.2013 - 30.06.2015

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: service manager

Responsabilitati:

Conducerea echipei After Sales in punctele de lucru ale Radacini Motors din Bucuresti,avand responsabilitatea performantelor unei echipe de 30 angajati, urmarirea si cresterea activitatii prin marirea numarului de intrari in service, cresterea gradului de retentie, urmarirea si decizionarea aprovizionarii stiintifice a stocului de piese de schimb, evitarea si diminuarea "stocului mort", urmarirea calitatii prin sondaje zilnice, propunerea de actiuni in planul de marketing, pastrarea legaturii cu Filiala Opel si organele de control ale statului, urmarirea normelor de protectia muncii si mediu, planificarea si urmarirea bugetara, administrarea proprietatii dealeshipului, follow up in randul clientelei si gestionarea reclamatiilor, selectarea si negocierea cu furnizorii de piese, materiale si echipamente. Urmarirea incasarii facturilor si corectia cashflow

01.05.2010 - 28.02.2013

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: regional manager

Responsabilitati:

Regional manager; Service si Piese de Schimb
Coordonarea retelei Importatorului prin acordarea de suport tehnic si dezvoltarea calitativa a retelei, auditarea acesteia si intocmirea rapoartelor de evaluare, stabilirea nevoilor de training, cresterea cifrei de afaceri pe segmentul piese de schimb, urmarirea zilnica a aprovizionarii si evolutiei obiectivelor prin instrumente stiintifice si vizite la sediile dealerilor, discutii si propunerea de solutii marketing atat pentru dealer in zona locala cat si plan de marketing national, gestionarea reclamatiilor si participarea la cursurile organizate de Importator si Pproducator (Parts accelerator-Torino Italy).
Participare la elaborarea procedurilor de service si implementarea acestora
Dezvoltarea acoperirii teritoriale a retelei de service in zona alocata
Monitorizarea tarifele practicate de competitori pentru activitatile de service si piese de schimb si propunerea de corectii
Coordonarea/evaluarea activitatatii tehnicienilor de service din teritoriu
In aceasta perioada de "criza" am reusit conservarea si ulterior cresterea cifrei de afaceri la piese de schimb reusind frecvent atingerea obiectivului alocat in proportie de 90%-106%

01.08.2007 - 30.04.2010

Departament: service / reparatii

Titlu Job: regional manager

Responsabilitati:

Regional Manager-Service si Piese de Schimb
Coordonarea retelei Importatorului prin acordarea de suport tehnic si dezvoltarea retelei in zona alocata (Sud-Vest) auditarea acesteia si intocmirea rapoartelor de evaluare, stabilirea nevoilor de trainingsi urmarirea calendarului de formare al Importatorului, cresterea cifrei de afaceri pe segmentul piese de schimb si accesorii, urmarirea zilnica a aprovizionarii si evolutiei obiectivelor prin instrumente stiintifice si vizite la sediile dealerilor, discutii si propunerea de solutii marketing atat pentru dealer in zona locala cat si plan de marketing national, gestionarea reclamatiilor si participarea la cursurile organizate de Importator si Producator. Participarea nemijlocita la inventarele anuale din Depozitul National PS. In aceasta perioada am reusit cresterea cifrei de afaceri la piese de schimb reusind frecvent atingerea si depasirea obiectivului alocat , efortul depus pe acest segment si-a aratat roadele beneficiind de recompensarea si animarea retelei avand sustinerea financiara a grupului PSA ( Oct 2088, reuniunea challange Egypt)

01.08.2006 - 01.08.2007

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef atelier service

Responsabilitati:

Conducerea echipei de Service si Piese de Schimb ale dealerului Land Rover Jaguar, coordonarea echipei de tehnicieni reparatii a echipei de piese de schimb si a activitatii de programare si receptie. In aceasta perioada s-a dublat numarul de intrari si implicit cifra de afaceri aferenta. S-a corectat stocul de piese atat financiar cat si calitativ crescand rata de servire a clientilor. Am beneficiat de audit al producatorului si am imbunatatit fluxul de receptie si optimizare a spatiilor de stocaj piese si vehicule

01.03.2004 - 01.07.2006

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef atelier service

Responsabilitati:

Conducerea echipei de Service si Piese de Schimb ale dealerului Peugeot, coordonarea echipei de tehnicieni reparatii a echipei de piese de schimb si a activitatii de programare si receptie. In aceasta perioada de solicitare maxima a unitatilor de reparatii, principala activitate a fost gestionarea sistemului de programare urmarirea acoperirii atelierului si monitorizarea calitatii. Numarul mare de intrari/zi (medie 110 intrari), a presupus organizarea desavarsita a echipei de receptie si reparatii, aprovizionarea la un nivel de maxima atentie pentru crestereagradului de satisfactie a clientilor

01.01.2003 - 01.03.2004

Departament: service / reparatii

Titlu Job: consilier receptie/service

Responsabilitati:

Consilier receptie
Gestionarea activitatii de programare, derulare reparatii, informare client si facturare. Urmarirea comenzilor de piese de schimb si reprogramarea clientilor. Urmarirea normelor de calitate si a reclamatiilor din clientela. Oferirea de solutii catre client si gestionarea autoturismelor de curtoazie

01.03.1995 - 31.01.2003

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: tehnician retea service

Responsabilitati:

Departament Tehnic Service&Piese de schimb- Coordonarea retelei de Dealeri, avand ca obiect de activitate suportul tehnic necesar unitatilor service ale retelei Daewoo, prin acordarea de solutie tehnica si aprovizionare cu piese de schimb, avizarea tehnica si financiara a lucrarilor efectuate in garantie, dezvoltarea retelei prin detectarea si evaluarea de noi dealeri, auditarea periodica a celor existenti si stabilirea nevoilor de training. In aceasta perioada am beneficiat de formare specializata in centrele de productie si service ale producatorului Daewoo, Korea de Sud-Seoul, pentru o perioada de 3 luni.

01.01.1994 - 01.03.1995

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: tehnician service, piese de schimb, garantii

Responsabilitati:

Asistenta tehnica de specialitate pentru sustinerea autoturismelor exportate de catre Oltcit SA- Craiova, Romania catre Masawa International, Alexandria, Egypt

01.07.1987 - 31.12.1993

Departament: service / reparatii

Titlu Job: tehnician retea service

Responsabilitati:

Asigurarea suportului tehnic in vederea reparatiilor optime, decizionarea inlocuirii reperelor si verificarea garantiilor in reteaua service-urilor autorizate. In aceasta perioada de debut profesional pe domeniul auto am avut lungi sesiuni de training si activitate practica sustinuta. In anul 1993 am fost selectat pentru deplasarea pe un mandat de asistenta tehnica in zona de export Egypt, Pentru o perioada de 14 luni am contribuit la dezvoltarea, formarea si controlul acttivitatii de piese de schimb si garantii pe teritoriul egyptean

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Stiinte Economice/Economia Industriei la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Apr 2010 - May 2010: TRAINER
Certificare Acreditata

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close